با کاهش داده های PCE مطابق با برآوردها، شاخص دلار کاهش می یابد

نکات کلیدی اصلی PCE ایالات متحده:

خوانده شده ترین: پیش بینی قیمت نفت: محدوده WTI با توجه به افزایش نگرانی های تقاضا. 80 دلار در هر بشکه ورودی؟

مهارت های معاملاتی خود را بالا ببرید و مزیت رقابتی به دست آورید. دستت را بگیر دلار آمریکا چشم انداز Q4 امروز برای بینش انحصاری در مورد کاتالیزورهای کلیدی بازار که باید در رادار هر معامله گر باشد.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

بر اساس برآوردهایی که امروز توسط دفتر تحلیل اقتصادی منتشر شد، درآمد شخصی در ماه سپتامبر 77.8 میلیارد دلار (0.3 درصد به نرخ ماهانه) افزایش یافت. این به دنبال افزایش 0.4 درصدی در ماه آگوست و شکست اجماع بازار از رشد 0.5 درصدی است. هزینه خدمات افزایش قابل توجهی به میزان 96.2 میلیارد دلار یا 0.8 درصد داشته است در حالی که هزینه برای کالاها نیز 42.5 میلیارد دلار یا 0.7 درصد افزایش یافته است. در میان خدمات، هزینه برای سایر خدمات، به ویژه سفرهای بین المللی افزایش یافت. مسکن و آب و برق، عمدتاً هزینه های مسکن؛ مراقبت های بهداشتی، تحت سلطه بیمارستان ها و خانه های سالمندان؛ و حمل و نقل، در درجه اول حمل و نقل هوایی.

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

شاخص قیمت Core PCE نسبت به ماه قبل در سپتامبر 2023 0.3% افزایش یافت که بیشترین میزان در 4 ماه گذشته بود که با تخمین های بازار همسو شد و از افزایش 0.1% نسبت به ماه قبل شتاب گرفت. نرخ سالانه که همچنان به عنوان شاخص تورم ترجیحی فدرال رزرو باقی می ماند، اندکی کاهش یافت و به 3.7 درصد رسید که پایین ترین رقم از می 2021 بود، اما به شدت بالاتر از هدف بانک مرکزی 2 درصد باقی ماند.

  خرس ها برای حمله بعدی خود بسیج می شوند؟ - EUR/USD، GBP/USD

اقتصاد ایالات متحده در آستانه نشست FOMC

داده‌های تولید ناخالص داخلی سه‌ماهه سوم از تخمین‌های برتر ایالات‌متحده به راحتی در آنچه تا حد زیادی انتظار می‌رفت 4.9 درصد بود، به دست آمد. این جهش به مخارج قوی دولت و مصرف کنندگان در پایان دوره تابستان نسبت داده شد. با این حال، همانطور که در مقاله خود در پست انتشار تولید ناخالص داخلی به آن اشاره کردم، بادهای مخالف زیادی برای اقتصاد ایالات متحده و جهان در سه ماهه چهارم وجود دارد.

از آنجایی که نرخ‌های بالاتر برای ایده‌های طولانی‌تر برقرار می‌شود و مصرف‌کنندگان را از نظر مالی درگیر نگه می‌دارد، چاپ مشابه در Q4 امیدوارکننده به نظر نمی‌رسد. نگرانی‌های اقتصاد به دلایلی از جمله کاهش پس‌انداز خانوارها، از سرگیری بازپرداخت وام‌های دانشجویی برمی‌گردد. همه موارد فوق حاکی از رشد متوسط ​​برای سه ماهه چهارم سال 2023 است.

در هفته خالص، ما جلسه FOMC و تصمیم گیری برای نرخ را داریم که تا حد زیادی انتظار می رود که نگه داشته شود. سنجش لفاظی های پاول رئیس فدرال رزرو بسیار کلیدی خواهد بود، زیرا هنوز هم برخی هستند که افزایش ماه دسامبر را یک احتمال می دانند. با توجه به تغییرات کوچک در داده‌های PCE که بعید به نظر می‌رسد فدرال رزرو به‌طور کامل افزایش نرخ بهره را کاملاً رد کند، بعید است که داده‌های امروز این گفتگو را در جهت خاصی تغییر دهد.

واکنش بازار

پس از انتشار داده ها، شاخص دلار کاهش یافت و از ناحیه مقاومت کلیدی در اطراف علامت 106.80-107.20 رد شد. این شاخص در نقطه عطف کلیدی به مبارزه ادامه می دهد و ممکن است در آستانه نشست هفته آینده FOMC در محدوده محدود باقی بماند.

  رسانه‌های چین: الزام آزمایش‌ کرونا برای مسافران چینی «تبعیض‌آمیز» است

سطوح کلیدی که باید مراقب باشید:

سطوح پشتیبانی:

سطوح مقاومت:

نمودار روزانه شاخص دلار – 27 اکتبر 2023

منبع: TradingView تهیه شده توسط Zain Vawda

به دنبال ایده های معاملاتی عملی هستید؟ راهنمای فرصت های معاملاتی برتر ما را با نکات روشنگر برای سه ماهه چهارم دانلود کنید!

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

— نوشته شده توسط Zain Vawda برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



منبع: https://www.dailyfx.com/news/usd-breaking-news-dollar-index-slides-as-pce-data-declines-in-line-with-estimates-20231027.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار