نزدک 100 به لطف آمازون جلوتر از فدرال رزرو جرقه می یابد. گربه مرده پرش می کند یا نه؟

پیش بینی NASDAQ 100:

  • این نزدک 100 ریباند پشتیبان فنی در پایان هفته پس از فروش در معاملات قبلی
  • آمازون به لطف درآمد شرکت های بزرگ، هزینه را بالاتر می برد
  • با وجود خلق و خوی مثبت در وال استریت، خطرات بازار قبل از تصمیم فدرال رزرو در چهارشنبه آینده بالا باقی می ماند

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بیشترین خوانده شده: اخبار فوری USD – با کاهش داده های PCE مطابق با برآوردها، شاخص دلار کاهش می یابد

نزدک 100 در روز جمعه پس از فروش زیاد در جلسات معاملاتی قبلی، بازگشت متوسطی را تجربه کرد، با افزایش شاخص فناوری از حمایت خوشه‌ای در منطقه 14,150/13,930، که با رالی دیدنی آمازون پس از نتایج سه ماهه این شرکت افزایش یافت.

برای زمینه، سهام غول تجارت الکترونیک (AMZN) به دنبال درآمدهای بهتر از حد انتظار سه ماهه سوم و راهنمایی های سازنده برای کسب و کار خدمات ابری آن، که در اواخر سه ماهه شتاب گرفت، با جذب «غافلگیرکننده» برای مولد آن، بیش از 7 درصد رشد کرد. محصولات هوش مصنوعی

درآمد آمازون

image1.png

منبع: تقویم درآمد DailyFX

برای کسانی که به دنبال دید جامع تری از شاخص های سهام ایالات متحده هستند، راهنمای معاملاتی بازار سهام Q4 ما کلید بینش ارزشمند است. اکنون کپی خود را بگیرید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

در حالی که به نظر می رسد احساسات رو به بهبود است، یک افزایش کمک یک روزه به طور قابل توجهی آنچه را که از اواسط ژوئیه رخ داده است پاک نمی کند: شاخص فناوری به شدت کاهش یافته است و در اوایل این هفته پس از ثبت 10 درصد کاهش نسبت به سال 2023 وارد قلمرو اصلاح شده است. بالا

  شاخص دلار (DXY) به طور شگفت‌انگیزی کاهش یافت زیرا PMI ایالات متحده به بخش خصوصی قوی اشاره می‌کند، طلا به سمت 1970 دلار در هر اونس جهش می‌کند.

برای یافتن سرنخ هایی در مورد مسیر بازار، معامله گران باید از نزدیک اعلامیه سیاست پولی فدرال رزرو در هفته آینده و مهمتر از آن، راهنمایی های رو به جلو آن را دنبال کنند. در حالی که هیچ تغییری در نرخ‌های بهره انتظار نمی‌رود، بانک مرکزی می‌تواند بینشی در مورد گام‌های بعدی خود در زمینه کمپین افزایشی خود ارائه دهد.

با توجه به ترکیب Fedspeak در هفته‌های اخیر، مهم است که مراقب صحبت‌های پاول رئیس فدرال رزرو باشیم. در صورتی که FOMC تمایلی به افزایش مجدد هزینه های استقراض در سال 2023 نشان دهد، سهام فناوری ممکن است تحت فشار قرار گیرند. برعکس، هر سیگنالی مبنی بر پایان چرخه انقباض باید به نفع دارایی های ریسک باشد.

اقتصاد ایالات متحده در سال جاری بسیار انعطاف پذیر بوده است، تا حدی به لطف هزینه های مصرف کننده قوی. در این پس‌زمینه، تورم می‌تواند ثابت بماند و سیاست‌گذاران را وادار کند که گزینه‌های خود را در صورت نیاز به تشدید بیشتر سیاست‌های پولی باز نگه دارند. این می تواند روی نزدک 100 سنگینی کند.

اگر از ضررهای معاملاتی دلسرد شده اید، یک رویکرد پیشگیرانه برای تقویت مهارت های خود در نظر بگیرید. راهنمای ما، «ویژگی‌های معامله‌گران موفق» را دانلود کنید و مجموعه‌ای ارزشمند از بینش‌ها را کشف کنید تا به شما کمک کند از دام‌های تجاری رایج دوری کنید.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

ویژگی های معامله گران موفق

تحلیل فنی نزدک 100

از نقطه نظر فنی، نزدک 100 در حال حاضر در نزدیکی منطقه ای از پشتیبانی خوشه ای قرار دارد که از 14150 تا 13930 امتداد دارد، جایی که حد پایین کانال نزولی کوتاه مدت با SMA 200 روزه و فیبوناچی اصلاحی 38.2 درصدی همگرا می شود. اکتبر 2022 / ژوئیه 2023 پا بالاتر.

  اسلایدهای طلا، بازارها ریسک را روشن می کنند، پوند/دلار آمریکا، یورو/دلار آمریکا، پرش کریپتو

برای ایجاد مسیری برای تجدید حیات صعودی بالقوه، حفظ حمایت تلاقی در محدوده 14,150/13,930 حیاتی است. هر گونه نقض این منطقه می تواند جرقه کاهش شدیدی را ایجاد کند و به طور بالقوه قیمت ها را به 13270 برساند که با اصلاح فیب 50% همسو می شود.

در صورتی که گاوها بتوانند شاخص را بالاتر ببرند، مقاومت اولیه در 14600 قرار می گیرد. فاصله صعودی از این مانع می تواند انگیزه صعودی را دوباره ایجاد کند و راه را برای حرکت به 14860 هموار کند. با قدرت بیشتر، توجه به 15100 معطوف خواهد شد.

به دنبال بینش تجاری عملی هستید؟ راهنمای فرصت‌های معاملاتی برتر ما را با تنظیمات فنی و اساسی معاملاتی جالب دانلود کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

نمودار فنی نزدک 100

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار آتی نزدک 100 با استفاده از TradingView ایجاد شد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/nasdaq-100-finds-spark-thanks-to-amazon-ahead-of-fed-dead-cat-bounce-or-not-20231027.html