برنت و وست‌تی‌آی زیان‌های بیشتری را متحمل می‌شوند

تجزیه و تحلیل نفت (برنت، WTI).

  • (EIA) داده‌های ذخیره‌سازی ایالات متحده نشان می‌دهد که موجودی عظیمی ساخته می‌شود زیرا بسیاری از تقاضای ضعیف‌تر می‌ترسند
  • داده های اقتصادی ملایم تر برای ایالات متحده همچنان در جریان است (NFP، CPI، خرده فروشی)
  • احساسات مشتری IG سرنخ های کمی را در مورد مسیر قیمت بالقوه علیرغم موقعیت یابی طولانی مدت ارائه می دهد
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

نفت برنت تحت فشار بیشتر پس از افزایش سهام

داده‌های تاخیری و فعلی EIA برای هفته منتهی به 3 و 10 نوامبر، افزایش شدید ذخیره‌سازی نفت خام را نشان داد که بر قیمت سنگینی می‌کرد. بدتر شدن آمارهای اقتصادی مسیر کاهش قیمت نفت را روشن کرده است، اما انباشت اخیر ذخایر نفت به سادگی فروش فعلی را تشدید کرده است.

برنت اکنون در حدود 50 درصد اصلاح فیبوناچی از پیشروی گسترده تر 2020 تا 2022 و بسیار زیر 82 دلار و علامت روانی 80 دلار معامله می شود. سطح بعدی حمایت تا 71.45 دلار به نظر می رسد، اما بازار احتمالاً قبل از نزدیک شدن به چنین سطحی با مقاومت 82 دلار، وارد محدوده فروش بیش از حد خواهد شد.

قیمت نفت کاهش یافته است زیرا کاهش رشد جهانی همچنان بر فعالیت های اقتصادی تاثیر می گذارد و ما حتی شاهد بدتر شدن آمار نسبتاً خوب ایالات متحده هستیم.

نمودار روزانه نفت خام برنت

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

نمودار هفتگی پیشرفت بزرگ 2020 تا 2022 را به همراه شوک های ژئوپلیتیکی فراوان در سه سال گذشته نشان می دهد، تقریباً چهار سال از همه گیری تا حمله روسیه به اوکراین و اکنون درگیری در خاورمیانه و بدتر شدن داده ها. 71.50 دلار یک سطح کلیدی است و اوپک ممکن است در حال بررسی احتمال کاهش بیشتر عرضه باشد.

نمودار هفتگی نفت خام برنت

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

نمودار نفت خام WTI حرکت بسیار مشابهی را نشان می‌دهد، اما سطح حمایت کوتاه‌مدت 72.50 دلار را نشان می‌دهد و پس از آن باند هدف قبلی دولت بایدن از 67 تا 72 دلار برای پر کردن سطوح SPR – چیزی که بعداً بیان شد انجام آن سال‌ها طول می‌کشد.

نمودار روزانه نفت خام WTI

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

با وجود موقعیت یابی طولانی مدت، احساسات مشتری IG مخلوط شده است

image4.png

روغن– نفت خام ایالات متحده: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 83.28 درصد معامله‌گران دارای سود خالص هستند با نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 4.98 به 1.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله گران خالص هستند نشان می دهدروغن– قیمت نفت خام آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد.

موقعیت‌یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص‌تر است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما چیزهای بیشتری می دهد نفت مختلط – سوگیری تجارت نفت خام ایالات متحده.

با مطالعه راهنمای اختصاصی ما در زیر، نحوه خواندن و تفسیر داده های احساسات مشتری IG را برای اطلاع بهتر از روند معاملات خود بیاموزید:

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 11% -28٪ 3%
هفتگی -7٪ -8٪ -7٪

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/oil-price-outlookoil-price-outlook-brent-and-wti-suffer-further-losses-brent-and-wti-suffer-further-losses-20231116.html