بهترین سایت اخبار ارز دیجیتال معرفی 8 سایت برتر ایرانی و خارجی میهن سیگنال | persianforexacademy

پس با عملکردی هوشمندانه مجله خبری پرشین فارکس صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال کیف پول من را انتخاب کرده و جزو اولین‌ها باشید. برای افرادی که در دنیای رمزارزهای فعالیت می‌کنند، اطلاع از قیمت ارزهای دیجیتال، یک لازمه است. قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال، می‌تواند تاثیر زیادی در سود یا ضرر معامله شما داشته باشد. با مشاهده قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال که در کمترین زمان بروزرسانی می‌شوند، می‌توانید معامله‌های دقیق و موفقی را تجربه کنید. همچنین کیف پول من با تاسیس بلاگ معتبر خود، سعی کرده تا علاوه بر آموزش خرید ارز دیجیتال، به پوشش اخبار لحظه‌ای این حوزه نیز بپردازد.

چرا باید از ارزهای دیجیتال استفاده کنیم؟

بنابراین ایده پول دیجیتال، مدت‌ها قبل از بیت کوین مطرح شد و حتی ساتوشی ناکاموتو هم به برخی از پروژه‌های پیشین در وایت پیپر بیت‌کوین اشاره کرده است. چند مورد از حقایق ارزدیجیتال به گوشتان خورده است؟ با گذشت بیش از ۱۰ سال از عمر فضای کریپتو، کماکان رمزارزها برای عده بسیاری به‌عنوان صنعتی اسرارآمیز قلمداد می‌شوند. امروزه علی‌رغم آشنایی با بیت‌کوین و اتریوم ، تنها عده اندکی با اطلاعاتی فراتر از اصول اولیه کاری آنها آشنا هستند. هرچه حجم معاملات در یک صرافی بیشتر باشد، طبیعتا میزان نقدینگی آن نیز بیشتر خواهد بود.

ارزدیجیتال

دش به طور رسمی با نام دارک کوین شناخته می شود و شکل مخفی تری از بیت کوین است. پلتفرم ریپل، از ارز دیجیتال مخصوص به خود، که XRP نام دارد، استفاده می کند. برای مثال، ارائه‌دهندگان فضای ذخیره‌سازی ابری سنتی دارای مرکزداده یا دیتاسنتر هستند. اما Storj اجازه می‌دهد هر شخصی فضای هارد خود را در اختیار شبکه بگذارد و یک نود ذخیره‌سازی به وجود بیاورد.

  • یکی دیگر از بهترین سایت های خبرگزاری ارز دیجیتال Coinmarketcal است که از پرمخاطب‌ترین سایت‌ها در حال حاضر شناخته می‌شود.
  • البته بر خلاف السالوادور ، قانون اوکراین ارزهای دیجیتال را همتای هریونیا، پول رسمی اوکراین نخواهند کرد.
  • ما اولین و معتبرترین کیف پول ایرانی ارزهای دیجیتال هستیم که با هدف کمک به کاربران ایرانی کار خود را آغاز کردیم.
  ۱۶ کشته و مفقود در جریان بارندگی‌های سیل‌آسا در کره جنوبی

بالا بودن نقدینگی یک صرافی، به‌معنای آن است که دارایی‌های شما نسبتا نقد است و هر زمان که بخواهید می‌توانید ارزهای خود را بفروشید. علاوه بر این، نقدینگی بالا نشان‌دهنده آن است که می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را با مناسب‌ترین قیمت بخرید یا بفروشید. کارمزد از دیگر موارد حائز اهمیتی‌ست که در زمان انتخاب صرافی باید مد نظر قرار دهید. کارمزدها معمولا به‌ازای هر تراکنش دریافت می‌شوند و نرخ آن‌ها با توجه به نوع صرافی، ارزی که معامله می‌کنید و… قبل از افتتاح حساب، حتما درباره این‌که صرافی پیش از تحویل پول شما، چگونه و در چه زمانی کارمزد تراکنش‌ها را دریافت خواهد کرد، تحقیق کنید. سپس، می‌توانید نسبت به خرید اتریوم، بیت کوین و سایر ارزهای دلخواهتان اقدام کنید.

چگونه در صرافی ارز دیجیتال معامله کنیم؟

توجه داشته باشید که به‌ازای هر تراکنش و خرید، باید مبلغی را به‌عنوان کارمزد به صرافی بپردازید. کاردانو اغلب امن‌ترین فناوری بلاکچین امروزی شناخته می‌شود و تا قبل از ادغام اتریوم، بزرگ‌ترین پلتفرم قرارداد هوشمند بود که مکانیسم اجماع اثبات سهام را اجرا می‌کرد. در حال حاضر توکن سند با قیمت کم‌تر و اختلاف نسبتاً زیادی نسبت به بالاترین رکورد خود در سال ۲۰۲۱ معامله می‌شود.

http://changanblog.ir