بیت کوین (BTC) در چند ماه اخیر به بالاترین سطح خود رسیده است، سولانا (SOL) همچنان به عملکرد بهتر خود ادامه می دهد.

قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل بیت کوین (BTC)، Solana (SOL):

  • بیت کوین – شکست به بالای 44.7 هزار دلار، مقاومت 48.2 هزار دلاری را وارد بازی می کند.
  • سولانا – عملکرد بهتر ادامه دارد

توصیه شده توسط Nick Cawley

معرفی رایگان خود را برای تجارت ارزهای دیجیتال دریافت کنید

رالی چند هفته ای بیت کوین دست نخورده باقی مانده است و بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار را به سطوحی می رساند که آخرین بار در آوریل سال گذشته مشاهده شده بود. روایت بیت کوین نقطه ای، محرک اصلی احساسات مثبت باقی می ماند، در حالی که رویداد فنی نصف شدن بیت کوین، که در اواسط آوریل پیش بینی می شود، از افزایش فشار حمایت می کند. انتظار می‌رود تا اوایل ژانویه تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار در مورد چند برنامه ETF بیت کوین گرفته شود و در حال حاضر یک تصمیم مثبت به عنوان محتمل‌ترین نتیجه در نظر گرفته می‌شود. معامله گران بیت کوین در حال حاضر فعالانه هر اعلامیه SEC را دنبال می کنند و به نظر می رسد که قبل از تصمیم گیری بیت کوین را خریداری می کنند.

چشم انداز فنی برای BTC/USD مثبت است زیرا نمودار هفتگی شکل گیری پرچم صعودی را نشان می دهد، در حالی که صلیب طلایی صعودی 50 روزه/200 روزه نزدیک به ساخته شدن است. شاخص CCI بیت کوین/دلار آمریکا را به عنوان بیش از حد خرید نشان می دهد، که نشان دهنده یک دوره تثبیت قبل از هر حرکت بالاتر است. در نمودار هفتگی، مقاومت کمی نسبت به 48.2 هزار دلار وجود دارد. پشتیبانی 40 هزار دلار و کسری زیر 38 هزار دلار دیده می شود.

  سئو چیست؟ راهنمای کامل مفاهیم سئو + دانلود چک لیست SEO نوین

نمودار قیمت هفتگی بیت کوین (BTC/USD) – 21 دسامبر 2023

image1.png

Solana (SOL)، یک بلاک چین محبوب لایه 1، در هفته های گذشته در حال افت بوده است و از کمی کمتر از 20 دلار در اواخر سپتامبر به قیمت فعلی 88 دلار رسیده است. این عملکرد بحث سولانا در مقابل اتریوم را در مورد اینکه بهترین بلاک چین L1 کدام است، داغ کرده است. در حالی که اتریوم از نظر ارزش بازار از سولانا کوتوله می‌کند (269 میلیارد دلار در مقابل 37.5 میلیارد دلار)، سولانا در هفته‌های گذشته به شدت از اتریوم بهتر عمل کرده است. اسپرد SOL/ETH به تازگی از حرکت اصلاحی فیبوناچی 61.8% نوامبر 2021 تا نوامبر 2022 شکسته شده است و اگر این شکست تایید شود، نوسان اوج ژوئن 2022 در 0.04068 قبل از اصلاح فیبوناچی 78.6% درست زیر 0.4700 وارد عمل می شود.

نمودار هفتگی سولانا/اتریوم اسپرد – 21 دسامبر 2023

image2.png

نمودارها از طریق TradingView

دیدگاه شما در مورد چیست؟ بیت کوین – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/bitcoin-btc-eyes-a-fresh-multi-month-high-solana-sol-continues-to-outperform-20231221.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار