تنظیمات قیمت AUD/USD، AUD/NZD، AUD/JPY

تنظیمات قیمت استرالیا (AUD/USD، AUD/NZD، AUD/JPY)

  • AUD/USD با تکیه بر سودهای قبلی تقویت می شود
  • پرچم گاو نر AUD/NZD ادامه صعود را به حرکت در می آورد
  • AUD/JPY پس از مداخله مشکوک FX به شدت عقب می نشیند
  • امروز چشم انداز سه ماهه دوم دلار استرالیا را برای بینش انحصاری در مورد کاتالیزورهای کلیدی بازار که باید در رادار هر معامله گر باشد، دریافت کنید:

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی AUD رایگان خود را دریافت کنید

بازارها کاهش RBA را پاک می کنند، به جای آن، شانس افزایش نرخ را قیمت گذاری می کنند

پس از تورم داغتر از حد انتظار استرالیا در سه ماهه اول، بازارها شرط بندی های قبلی را به نفع کاهش نرخ حذف کرده اند و اکنون قیمت در پتانسیل افزایش مجدد نرخ در اواخر سال جاری است.

علاوه بر این، پس از کاهش خطر درگیری گسترده‌تر اسرائیل و ایران، احساس خطر جهانی بهبود یافته است. بنابراین AUD در موقعیت مناسبی برای استفاده از بهبود شرایط قرار دارد.

افزایش امتیاز پایه ضمنی اکنون توسط بازار مورد انتظار است (نرخ نقدی رسمی)

image1.png

منبع: Refinitiv تهیه شده توسط ریچارد اسنو

AUD/USD با تکیه بر سودهای قبلی تقویت می شود

AUD/USD یک چرخش شدید در سطح 0.6365 ایجاد کرد و در این روند تا 0.6460 پیش رفت. در پایان هفته گذشته، میانگین متحرک ساده 200 روزه (SMA) به عنوان یک سطح مقاومت فوری در آغاز این هفته ظاهر می شود. گاوهای AUD/USD روز دوشنبه از سد عبور کردند و روی 0.6580 برچسب زدند و سپس در روز عقب نشینی کردند. RSI هنوز تا حدودی با محدوده خرید بیش از حد فاصله دارد، و این نشان می دهد که بازار ممکن است قبل از انجام اصلاحات همچنان روند صعودی بیشتری داشته باشد. SMA 200 دوباره به عنوان نزدیکترین سطح پشتیبانی ظاهر می شود، جایی که یک نگه داشتن بالاتر از آن، تعصب ادامه صعودی را گسترش می دهد. FOMC در روز چهارشنبه همراه با ارقام PMI تولید ISM و NFP در هفته به پایان می رسد. بنابراین، داده‌های دلار محور زیادی برای تغییر این جفت وجود دارد. ادامه روند صعودی سطح 0.6580 و بازار 0.6680 را مورد توجه قرار می دهد.

  مواضع اخیر چین شاید واکنشی به نزدیکی بیش از پیشِ ایران و روسیه است

نمودار روزانه AUD/USD

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

AUD/NZD Bull Flag Propels Upside Continuation

AUD/NZD در چند هفته گذشته به دلیل پتانسیل تداوم صعودی آن برجسته شد. الگوی پرچم گاو نر، عقب‌نشینی قیمت‌ها را تایید کرده است که در اوایل هفته گذشته افزایش یافتند و اکنون به نظر می‌رسد در خطر کاهش سرعت حرکت هستند.

AUD/NZD در روز کاهش یافت زیرا RSI قلمروی بیش از حد خرید را شکست و به نظر می رسد در حال بازگشت به سمت پایین است.

1.0885 در نزدیکترین سطح پشتیبانی ظاهر می شود اما در حال حاضر حدود 100 پیپ فاصله دارد. در صورتی که گاوها آماده تسلیم شدن نباشند، 1.1052 آماده است سطح بعدی مقاومت

نمودار روزانه AUD/NZD

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

به دنبال ایده های معاملاتی عملی هستید؟ راهنمای فرصت های معاملاتی برتر ما را با نکات روشنگرانه برای سه ماهه دوم دانلود کنید!

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

AUD/JPY پس از مداخله مشکوک ژاپنی به شدت عقب نشینی کرد

ین ژاپن هفته را با نوسانی آغاز کرد و به طور گسترده افزایش یافت که گمان می رود نتیجه اقدامات اصلاحی مقامات ژاپنی در تلاش برای تقویت ین باشد. نمودار هفتگی در ابتدا یک جهش عظیم را نشان داد که به طور بالقوه توجه مقامات ارزی را به خود جلب کرد، قبل از اینکه ارزش دلار AUD/JPY کاهش یابد.

105.40 همچنان سطح مقاومتی است که به آوریل 2013 باز می گردد، به نظر می رسد قیمت ها در روز دوشنبه در حدود 102.80 در اوج جهش نوامبر 2014 فروکش کنند.

  تماشاچیان جام‌جهانی حتما به ایران هم سفر کنند/ دوست دارم اصفهان را ببینم

نمودار هفتگی AUD/JPY

image4.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

نمودار روزانه صعود اخیر را نشان می دهد زیرا بازارها علیرغم هشدارهای متعدد مقامات ارزی در حال پیشرفت هستند. اگر وقایع امروز نتیجه مداخله FX باشد، وزارت دارایی ژاپن ممکن است در شرایط دشواری قرار گیرد زیرا قیمت‌ها نسبت به پایین‌ترین حد روزانه افزایش یافته است زیرا بازارها از قبل به دنبال معامله به نفع تجارت حمل و نقل هستند. قبل از شروع نوسان قبلی 100.80، حمایت در پایین ترین سطح روزانه 101.40 ظاهر می شود.

نمودار روزانه AUD/JPY

image5.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/aussie-dollar-technical-analysis-aud-usd-aud-nzd-aud-jpy-price-setups-20240429.html