مخازن دلار آمریکا پیش از حکم فدرال رزرو، داده های NFP

بیشترین خوانده شده: تحلیل فنی دلار استرالیا – تنظیمات قیمت AUD/USD، AUD/NZD، AUD/JPY

دلار آمریکا (DXY) در ابتدای هفته سقوط کرد و بخشی از رشد روز جمعه را جبران کرد، و این عقب نشینی احتمالاً به افت متوسط ​​بازدهی خزانه داری آمریکا در آستانه دو رویداد داغ بازار در اواخر هفته نسبت داده می شود: فدرال. اعلام سیاست پولی رزرو و انتشار داده های شغلی در ماه آوریل در ایالات متحده.

image1.png

آیا می خواهید بدانید که دلار آمریکا ممکن است طی ماه های آینده به کجا برسد؟ بینش های کلیدی را در پیش بینی سه ماهه دوم ما کاوش کنید. اکنون راهنمای تجارت رایگان خود را درخواست کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

تصمیم FOMC: یک شیب بالقوه Hawkish

فدرال رزرو در نشست قبلی خود اشاره کرد که روند احتمالی پیش رو مستلزم ارائه 75 واحد کاهش نرخ پایه در سال 2024 و به دنبال آن کاهش سه چهارم واحدی نرخ بهره در سال 2025 است. در حالی که بانک مرکزی تا ژوئن این پیش بینی ها را مجدداً بررسی نخواهد کرد، این موسسه رهبری کرد. توسط جروم پاول می‌تواند راهنمایی‌های جنگ‌طلبانه‌تر را بپذیرد، که نشان‌دهنده تمایل کمتری برای شروع محدودیت‌های سیاستی در مواجهه با تورم بالا و قدرت اقتصادی مداوم است.

هر گونه نشانه ای مبنی بر اینکه هزینه های استقراض برای مدت طولانی تری بالاتر خواهد ماند، باید بر بازدهی خزانه داری ایالات متحده فشار صعودی وارد کند. در این سناریو، دلار آمریکا احتمالاً در کوتاه مدت، به ویژه در برابر همتاهای کم بازده مانند ین ژاپن، جایگاه خود را افزایش خواهد داد.

  با نزدیک شدن NFP های ایالات متحده، دلار آمریکا ضعیف باقی می ماند، طلا و بیت کوین به اوج خود می رسند

زمان: چهارشنبه 1 اردیبهشت

گزارش شغل آوریل: تأثیر بر دلار

انتظار می رود اقتصاد ایالات متحده در ماه آوریل تقریباً 243000 شغل ایجاد کند که به طور بالقوه نرخ بیکاری را در 3.8٪ ثابت نگه می دارد. با این حال، وال استریت بارها انعطاف پذیری بازار کار را دست کم گرفته است، بنابراین یک نظرسنجی قوی تر از حد انتظار NFP همچنان امکان پذیر است. با این حال، یک گزارش مشاغل قوی احتمالاً دلار آمریکا را به سمت بالا سوق می دهد، زیرا می تواند انتظارات محتاطانه فدرال رزرو در مورد کاهش نرخ را تقویت کند.

زمان: جمعه 3 اردیبهشت

برای تجزیه و تحلیل گسترده از یوروچشم انداز میان مدت، پیش بینی سه ماهه دوم ما را دانلود کنید

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی EUR/USD – تجزیه و تحلیل فنی

پس از عملکرد ضعیف در اواخر هفته گذشته، یورو/دلار آمریکا در روز دوشنبه بازگشت و مقاومت سربار را در 1.0725 به چالش کشید. رفع موفقیت آمیز این مانع فنی می تواند راه را برای حرکت به سمت 1.0755 هموار کند. قدرت بیشتر از این نقطه به بعد، تمرکز را به دسته 1.0800 تغییر می دهد، جایی که میانگین متحرک ساده 50 روزه و 200 روزه همگرا می شوند.

در صورت اصلاح بازار، انتظار می‌رود حمایت نزدیک به سطح روانی 1.0700 باشد و به دنبال آن، پایین‌ترین نرخ ماه آوریل در حدود 1.0600 باشد. قیمت‌ها احتمالاً در این منطقه در طول یک عقب‌نشینی پیش از یک چرخش احتمالی، پایه‌ای ایجاد می‌کنند. با این حال، در صورت وقوع شکست، احتمال بازگشت کاهش می‌یابد، زیرا این حرکت می‌تواند منجر به سقوط به سمت پایین‌ترین سطح 2023 در 1.0450 شود.

  چرخش انگلیس در قبال چین / کلورلی: به‌دنبال روابط مثبت تجاری با چین هستیم

نمودار اقدام قیمت یورو/دلار آمریکا

نموداری از توضیحات بازار سهام به طور خودکار ایجاد شد

نمودار EUR/USD با استفاده از TradingView ایجاد شد

تعجب در مورد GBP/USDچشم انداز میان مدت؟ با آخرین پیش بینی ما وضوح به دست آورید. اکنون آن را دانلود کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی GBP/USD – تحلیل فنی

GBP/USD روز دوشنبه افزایش یافت و از میانگین متحرک ساده 200 روزه در 1.2550 گذشت. اگر این شکست صعودی تداوم یابد، خریداران می‌توانند در کوتاه‌مدت به مقاومت خط روند 1.2590 حمله کنند. فشار رو به بالا بیشتر می تواند مرکز توجه را بر روی 1.2635 قرار دهد و به دنبال آن 1.2720 قرار می گیرد که مصادف با اصلاح فیبوناچی 61.8٪ از عقب نشینی جولای-اکتبر 2023 است.

در سوی دیگر، اگر احساسات به نفع فروشندگان تغییر کند و قیمت‌ها به سمت نزولی بروند و میانگین متحرک ساده 200 روزه را زیر پا بگذارند، مناطق حمایت در حدود 1.2515/1.2500 و سپس در 1.2430 ظاهر می‌شوند. برای جلوگیری از فروش بیشتر، گاوها باید به شدت از این کف فنی دفاع کنند. هر گونه شکست می تواند باعث کاهش سریع بازار به سمت 1.2305 شود.

GBP/USD نمودار اقدام قیمت

نموداری از توضیحات بازار سهام به طور خودکار ایجاد شد

نمودار GBP/USD با استفاده از TradingView ایجاد شد

کنجکاو برای کشف ارتباط بین موقعیت یابی خرده فروشی FX و USD/CADپویایی اکشن قیمت؟ راهنمای احساسات ما را برای یافته های کلیدی بررسی کنید. اکنون آن را دانلود کنید!




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 11% 5% 8%
هفتگی 23% -21٪ -6٪

پیش بینی USD/CAD – تحلیل فنی

USD/CAD در روز دوشنبه اندکی کاهش یافت و کاهش اخیر خود را که از حدود دو هفته پیش آغاز شد، ادامه داد و قیمت در حال حاضر به کف اصلی نزدیک به 1.3610 نزدیک شده است. برگزاری این منطقه فنی بسیار مهم است. شکست زیر می تواند منجر به افت به سمت حمایت خط روند در 1.3580/1.3570 شود. زیان های بیشتر میانگین متحرک 200 روزه را در حدود 1.3540 نشان می دهد.

در مقابل، اگر گاوها دوباره کنترل خود را به دست آورند و نرخ ارز را در روزهای آینده بالاتر ببرند، مقاومت اولیه در 1.3785 و پس از آن 1.3860 در انتظار خواهد بود. خریداران ممکن است در فشار دادن بازار به فراتر از این نقطه با مشکل مواجه شوند. با این حال، در صورت شکست صعودی، نمی‌توانیم آزمایش مجدد علامت روانی 1.3900 را در کوتاه مدت رد کنیم.

نمودار اقدام قیمت USD/CAD

نموداری از توضیحات بازار سهام به طور خودکار ایجاد شد

نمودار USD/CAD با استفاده از TradingView ایجاد شد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/us-dollar-slips-ahead-of-fed-verdict-nfp-data-eur-usd-gbp-usd-usd-cad-20240429.html