دلار آمریکا به دلیل خطرات تورم افزایش می یابد زیرا فدرال رزرو در حال ظهور است. تنظیمات EUR/USD، GBP/USD، USD/JPY

بیشترین خوانده شده: چشم انداز پوند انگلیس و احساسات بازار – GBP/USD، GBP/JPY، EUR/GBP

دلار آمریکا روز پنجشنبه پس از عملکرد ضعیف در روزهای اخیر افزایش یافت، که با افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده به دنبال بالاتر از پیش بینی اعداد PPI در فوریه که پس از گزارش داغ CPI روز سه شنبه منتشر شد، افزایش یافت.

داده‌های بازار کار، که نشان می‌دهد تعداد آمریکایی‌های متقاضی مزایای بیکاری در هفته گذشته در سطوح پایین تاریخی باقی مانده است، با تقویت اعتماد به چشم‌انداز اقتصادی این کشور، دستاوردهای دلار آمریکا را بیشتر تقویت کرد.

در زیر اخبار مهم اقتصادی از جلسه امروز ارائه شده است.

منبع: DailyFX Economic Calendar

اگرچه فدرال رزرو نشان داده است که احتمالاً حذف محدودیت‌های سیاستی در سال جاری مناسب است، پیشرفت راکد در کاهش تورم، در کنار انعطاف‌پذیری اقتصاد، می‌تواند دامنه کاهش نرخ‌های دریافتی را کاهش دهد و شاید شروع چرخه تسهیل را که در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود، به تاخیر بیاندازد. ژوئن.

ما در مورد چشم انداز سیاست پولی FOMC در هفته آینده بیشتر می دانیم، زمانی که سیاست گذاران برای نشست ماه مارس خود جمع شوند و پیش بینی های کلان به روز شده (SEP)، از جمله نمودار نقطه ای را منتشر کنند – نموداری که تخمین های مقامات فدرال رزرو را از چگونگی هزینه های استقراض نشان می دهد. در طول سال های مختلف تکامل یابد.

با شروع به وقوع پیوستن ریسک های تورمی صعودی، معامله گران نباید تعجب کنند اگر بانک مرکزی کاهش کمتری نرخ بهره را برای سال 2024 نسبت به سه ماه قبل نشان دهد. این سناریو می تواند در کوتاه مدت بازده اوراق قرضه را به سمت بالا نگه دارد و بازگشت صعودی دلار را تقویت کند.

  صادرات غلات روسیه به چین افزایش می یابد

میخوای بدونی کجا یورو/دلار آمریکا طی ماه های آینده در پیش است؟ تمام اطلاعات بینش موجود در پیش بینی فصلی ما را کاوش کنید. امروز راهنمای رایگان خود را بخواهید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی EUR/USD – تجزیه و تحلیل فنی

EUR/USD در روز پنجشنبه به شدت کاهش یافت، اما توانست بالاتر از سطح حمایت تلاقی حدود 1.0875 نگه دارد. گاو نر باید از این دندان و ناخن کف فنی محافظت کند. عدم انجام این کار می تواند منجر به عقب نشینی به سمت 1.0850 و به دنبال آن 1.0790 شود. در ضعف بیشتر، همه نگاه ها به 1.0725 خواهد بود.

از سوی دیگر، اگر خریداران یک معکوس صعودی را آغاز کنند و قیمت ها از سطوح فعلی برگشت کنند، مقاومت در 1.0980 و 1.1020 پس از آن قرار می گیرد. بالاتر از این آستانه ها، تمرکز بر روی 1.1075 خواهد بود، یک سقف کلیدی که توسط یک خط روند نزولی میان مدت ایجاد می شود.

نمودار اقدام قیمت یورو/دلار آمریکا

تصویری از صفحه نمایش رایانه توضیحات به طور خودکار تولید شد

نمودار EUR/USD با استفاده از TradingView ایجاد شد

تعجب در مورد ینچشم انداز – آیا در کوتاه مدت تضعیف می شود یا بهبود می یابد؟ تمام جزئیات را در پیش بینی سه ماهه ما کشف کنید. از دست ندهید – همین امروز راهنمای رایگان خود را درخواست کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی USD/JPY – تحلیل فنی

USD/JPY بازگشت خود را در روز پنجشنبه افزایش داد و در فاصله قابل توجهی از بازیابی میانگین متحرک ساده 50 روزه خود در 148.40 قرار داشت. واکنش بازار در اینجا کلیدی خواهد بود، با شکست احتمالی افزایش به سمت 148.90 و به دنبال آن 149.70.

  سند همکاری ۲۵ ساله؛ معیاری مهم در روابط ایران و چین

برعکس، اگر فشار فروش مجدد ظاهر شود و نرخ ارز را پایین بیاورد، حمایت در 147.50 ظاهر می شود. در زیر این طبقه، تمرکز بازار به سمت میانگین متحرک ساده 200 روزه، واقع در نزدیکی 146.40، و متعاقباً به سمت پایین‌های نوسانی فوریه در مجاورت 146.00 تغییر خواهد کرد.

نمودار اقدام قیمت USD/JPY

image4.png

نمودار USD/JPY با استفاده از TradingView ایجاد شد

علاقه مند به یادگیری نحوه موقعیت یابی خرده فروشی می تواند سرنخ هایی در مورد آن ارائه دهد GBP/USDتعصب جهت دار؟ راهنمای احساسات ما حاوی بینش های ارزشمندی در مورد روانشناسی بازار به عنوان یک شاخص روند است. اکنون آن را دانلود کنید!




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 14% -16٪ -3٪
هفتگی 62% -29٪ 0%

پیش بینی GBP/USD – تحلیل فنی

پوند/دلار پوند در روز پنجشنبه به از دست دادن زمین ادامه داد و به طور پیوسته به منطقه حمایتی مهم نزدیک به 1.2700 نزدیک شد. این منطقه باید ثبات را در صورت زیان های بیشتر فراهم کند، اما شکست احتمالاً جرقه بازگشت به سمت حمایت خط روند در 1.2665 را ایجاد می کند. با حرکت پایین تر، توجه به دسته 1.2600 خواهد بود.

از طرف دیگر، اگر احساسات بهبود یابد و کابل چرخشی را افزایش دهد، مقاومت اولیه در 1.2830 و به دنبال آن 1.2895 ظاهر می شود. شکستن این مانع ممکن است چالشی برای اردوگاه صعودی باشد، اگرچه شکست موفقیت آمیز می تواند منجر به صعود به سمت علامت روانی 1.3000 شود.

GBP/USD نمودار اقدام قیمت

image5.png

نمودار GBP/USD با استفاده از TradingView ایجاد شد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-us-dollar-soars-on-inflation-risks-as-fed-looms-eur-usd-gbp-usd-usd-jpy-setups-20240315.html