سیگنال‌های فنی ترکیبی و دلار آمریکا قوی‌تر روی کابل فشار می‌آورند

GBP قیمت، نمودارها و تجزیه و تحلیل:

بیشتر بخوانید: پیش‌بینی قیمت نفت: WTI الگوی دوتایی را چاپ می‌کند. بازیابی ورودی؟

GBPUSD همچنان به مبارزه در اطراف دسته 1.2600 ادامه می دهد، زیرا ترکیب فنی و دلار قوی بر روی کابل فشار می آورند. بازگشت تقاضای پناهگاه امن با شروع هفته، به نفع دلار آمریکا و شاخص دلار با مجموعه ای از داده های کلیدی در هفته پیش رو بوده است.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

نحوه معامله GBP/USD

شاخص دلار (DXY) باعث ضرر در کابل می شود

پس از یک هفته دیگر افزایش برای Cable، بازگشت قدرت به دلار باعث شد که این جفت ارز حدود 100 پیپ به سمت مرز 1.2600 سقوط کند. تشدید تنش ها در خاورمیانه در آخر هفته و در آغاز هفته باعث افزایش تقاضا برای دلار شده است. این در حالی رخ داد که شورشیان حوثی از یمن به 3 کشتی تجاری در آخر هفته حمله کردند و ایالات متحده با سرنگونی برخی پهپادها پاسخ داد. تنش همچنان ادامه دارد و این نگرانی وجود دارد که یک حرکت اشتباه از سوی هر یک از طرفین می تواند جرقه درگیری گسترده تری در منطقه ایجاد کند که می تواند تأثیر زیادی بر اقتصاد جهانی داشته باشد.

شاخص دلار (DXY) نمودار روزانه

تصویری از صفحه نمایش رایانه توضیحات به طور خودکار تولید شد

منبع: TradingView، نمودار ایجاد شده توسط Zain Vawda

دیدن تحولات در بقیه هفته و اینکه آیا داده های ایالات متحده با تاثیر بالا بازارها را در اواخر این هفته هدایت می کند یا تحت الشعاع ریسک های ژئوپلیتیکی در بازی قرار می گیرد، جذاب خواهد بود.

  عناوین روزنامه‌های جهان؛ اعتصابات گسترده ریلی در انگلیس هزاران مسافر را سرگردان کرد

رویدادهای مخاطره آمیز پیش رو

از نظر رویدادهای مخاطره آمیز، ایالات متحده در این هفته با تنها برخی از داده های سطح متوسط ​​خارج از بریتانیا، غالب است. این بدان معناست که ما می‌توانیم در اکثر هفته شاهد احساسات ریسک و محرک داده‌های ایالات متحده GBPUSD باشیم.

فردا اطلاعات خرده فروشی BRC را از بریتانیا و همچنین PMI خدمات جهانی S&P را پیش از معطوف شدن به جلسه ایالات متحده ارائه می دهد. بزرگترین داده منتشر شده فردا، شماره PMI خدمات ISM از ایالات متحده خواهد بود و سیاستگذاران همچنان نگران استحکام بخش خدمات ایالات متحده و نقش آن در مبارزه با تورم هستند. کاهش قابل توجه و از دست دادن رقم پیش‌بینی‌شده می‌تواند منجر به افزایش مجدد انتظارات برای کاهش نرخ‌ها و بازگشت ضعیف به دلار آمریکا شود. این همچنین به روحیه و احساسات بازار و اینکه آیا تقاضا برای پناهگاه های امن همچنان قوی است بستگی دارد.

image2.png

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

چشم انداز فنی و افکار نهایی

GBPUSD نتوانست بالاتر از 1.2700 در بازه زمانی روزانه پذیرش پیدا کند و بهترین بخش از 5 روز را صرف تلاش برای شکستن بالاتر کرد. با این حال، با چاپ بالاترین قیمت، این جفت در خط بازگشتی بود که با بازگشت قدرت دلار آمریکا تسهیل شد. اکنون سؤال این خواهد بود که آیا می‌توانیم به سمت دسته 1.2500 و بالاتر حرکت کنیم؟

  خرید اینترنتی محصولات کامیون اسباب بازی با مناسب ترین قیمت نی نی بازار

در حال حاضر سیگنال‌های مختلطی منتشر می‌شوند، ما به تازگی یک الگوی متقاطع طلایی داشته‌ایم، زیرا عبور MA 20 روزه بالاتر از MA 100 و 200 روزه داریم که به حرکت صعودی اشاره دارد. این برخلاف کندل‌هایی است که GBPUSD در مسیر بسته شدن نزولی قرار دارند که می‌تواند نشانه‌ای از نزولی بیشتر در آینده باشد. این ما را برای یک روز جالب از اقدامات قیمتی در پیش رو آماده می کند که ممکن است به یک رویکرد زیرک برای یافتن فرصت های ارزشمند نیاز داشته باشد.

سطوح کلیدی که باید مراقب باشید:

سطوح پشتیبانی:

سطوح مقاومت:

پوند/دلار آمریکا نمودار روزانه، 4 نوامبر 2023

منبع: TradingView، نمودار ایجاد شده توسط Zain Vawda

داده های احساسات مشتری IG

احساسات معامله‌گران خرده‌فروشی IG نشان می‌دهد که 51 درصد معامله‌گران در حال حاضر در GBPUSD خالص هستند. با افزایش 23 درصدی معامله‌گرانی که موقعیت‌های LONG را داشتند، تغییرات قابل توجهی را شاهد بودیم زیرا GBPUSD امروز بیش از 100 پیپ کاهش یافت.

با این حال، در DailyFX، ما دیدگاهی بر خلاف داده‌های احساسات مشتری را اتخاذ می‌کنیم. با توجه به افزایش دارندگان موقعیت خرید، آیا فردا شاهد بهبودی در نشست های آسیایی و اروپایی خواهیم بود؟

برای نگاهی عمیق تر به احساسات GBP/USD و نکات و ترفندهایی برای گنجاندن آن در معاملات خود، راهنمای رایگان زیر را دانلود کنید.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 23% -9٪ 4%
هفتگی -3٪ -12% -8٪

— نوشته شده توسط زین واودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



منبع: https://www.dailyfx.com/news/gbp-usd-price-forecast-mixed-technical-signals-and-a-stronger-us-dollar-weigh-on-cable-20231204.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار