طلا، VIX، آخرین چشم انداز تسلا

آخرین چشم انداز ها و تحلیل های طلا، VIX و تسلا

  • VIX نسبت به روز جمعه 27 درصد سقوط کرد
  • تسلا علیرغم انتظارات از دست رفته پس از ساعت 14 درصد افزایش یافت.
  • قیمت طلا با کاهش ارزش دلار آمریکا افزایش یافت.

برای تجزیه و تحلیل کارشناسانه Q2 دلار آمریکا، راهنمای رایگان ما را در زیر دانلود کنید:

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

برای همه اطلاعات اقتصادی منتشر شده و رویدادها را ببینید تقویم اقتصادی DailyFX

عامل احساس خوب در طیف وسیعی از بازارهای ریسک باقی می ماند، با شاخص های سهام که فروش هفته گذشته را کاهش داده و جلوتر می روند. آرامش کنونی در مناقشه اسرائیل و ایران به احساسات بازار کمک می کند در حالی که درآمدهای مثبت ایالات متحده بر این حرکت افزوده است. سه انتشار داده های مهم ایالات متحده در این هفته – کالاهای بادوام (امروز)، تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول ایالات متحده (پنجشنبه) و Core PCE ایالات متحده (جمعه) – ممکن است حرکت فعلی را از مسیر خارج کنند. همچنین برخی از شرکت‌های آمریکایی سنگین‌وزن از جمله آی‌بی‌ام، متا، آلفابت، اینتل و مایکروسافت درآمد این هفته را گزارش کرده‌اند.

VIX تغییرات اخیر در خلق و خوی را برجسته می‌کند، به طوری که «سنج ترس» بیش از یک چهارم نسبت به پرینت روز جمعه کاهش یافته است.

VIX چیست؟ راهنمای شاخص نوسانات S&P

نمودار قیمت روزانه VIX

image1.png

نمودار توسط TradingView

اقدام قیمت یک شبه در تسلا (TSLA) بر احساس ریسک در غول خودروهای برقی پس از ساعت کاری 14 درصد افزایش یافته است. تسلا دیروز آخرین نتایج خود را کاهش داد و انتظارات درآمد و سود را از دست داد. با این حال، بازارها معیارهای سنتی را نادیده گرفتند و در عوض با تصمیم شرکت برای عرضه مدل‌های جدید مقرون‌به‌صرفه‌تر خود از نیمه دوم سال 2025 خوشحال شدند، اگرچه تاریخ یا جزئیات قیمت اعلام نشد.

  سردیس سعدی در «نانجینگ»؛ تقویت مناسبات فرهنگی ایران و چین

در جریان تمام درآمدهای منتشر شده با تقویم درآمد DailyFX

توصیه شده توسط Nick Cawley

برترین درس های تجارت

نمودار روزانه شاخص دلار تسلا

image2.png

نمودار توسط IG

شاخص‌های PMI ضعیف‌تر از حد انتظار روز سه‌شنبه، دلار آمریکا را کاهش داد و طیفی از جفت‌های دلار و طلا و نقره را تقویت کرد. طلا در چند هفته گذشته پیشنهاد بی امان داشته است زیرا سرمایه گذاران به سمت دارایی های بهشت ​​حرکت کرده اند زیرا درگیری در خاورمیانه بدتر شده است. طلا به زیر 2300 دلار در هر اونس شکست. دیروز اما به سرعت پس از انتشار PMI ضعیف ایالات متحده بهبود یافت. زیر این سطح، 2280 دلار در هر اونس. مورد توجه قرار می گیرد. اکنون همه نگاه ها به داده های ایالات متحده است.

دلار آمریکا تحت تاثیر PMI ضعیف، تولید ناخالص داخلی ایالات متحده و PCE اصلی، محرک های اصلی این هفته باقی می مانند

نمودار قیمت روزانه طلا

image3.png

تمایل خرده فروشی IG نشان می دهد که 52.79 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 1.12 به 1 است. تعداد معامله گران در خالص خرید 3.25 درصد بیشتر از دیروز و 1.69 درصد بیشتر از هفته گذشته است. نت-شورت معامله گران 8.16 درصد بیشتر از دیروز و 7.99 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله گران خالص هستند نشان می دهد که قیمت طلا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد.

گزارش کامل را در زیر ببینید:

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 5% 3% 4%
هفتگی 6% -8٪ -1٪

دیدگاه شما در مورد خطر – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/risk-sentiment-remains-positive-gold-vix-tesla-latest-outlooks-20240424.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار