طلا افزایش می یابد، کاهش نرخ نزدیک، نزدک و انویدیا لرزش

بسته بندی بازار و هفته پیش رو – با 11 مارس

نظرات اخیر کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا و جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، حاکی از آن است که هر دو بانک مرکزی به دنبال آغاز یک سری کاهش نرخ بهره در ماه ژوئن هستند.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در شهادت خود در کمیته بانکی سنا در روز پنجشنبه، اشاره کرد که نرخ بهره به زودی در مسیر کاهش قرار خواهد گرفت. پاول روز پنجشنبه گفت: «اگر اقتصاد طبق انتظار عمل کند، ما فکر می‌کنیم که با دقت برداشتن موضع محدودکننده سیاست در طول سال آغاز خواهد شد».

آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده در روز جمعه همچنین نشان داد که نرخ بیکاری به طور غیرمنتظره از 3.7 درصد به 3.9 درصد افزایش یافته است، در حالی که میانگین درآمدها کاهش بیشتری داشته است.

دلار آمریکا پس از شکست NFP ایالات متحده بیشتر سقوط کرد، اما تعداد ژانویه کاهش یافت

همچنین پنجشنبه، تفسیر تصمیم پس از سیاست از سوی لاگارد بانک مرکزی اروپا نیز به پایان نیمه اول به عنوان زمان مناسب برای شروع کاهش هزینه های استقراض اشاره کرد.

ما در حال پیشرفت خوبی به سمت هدف تورمی خود هستیم و در نتیجه اعتماد به نفس بیشتری داریم…اما به اندازه کافی اعتماد به نفس نداریم. به وضوح به شواهد بیشتر و داده های بیشتری نیاز داریم. در ماه آوریل کمی بیشتر می دانیم، اما در ژوئن چیزهای بیشتری خواهیم دانست.’

پیش از این، پیش بینی های کارکنان بانک مرکزی اروپا، پیش بینی های تورم و رشد را برای سه سال آینده کاهش داد.

  Fed on Hold، چشم انداز سیاست 2024 بدون تغییر - طلا و دلار آمریکا در حال حرکت

یورو (یورو/دلار آمریکا) اندکی کاهش یافت، بانک مرکزی اروپا همه نرخ‌های سیاست را بدون تغییر می‌گذارد

در ژاپن، اظهار نظر اخیر مقامات بانک مرکزی ژاپن نشان می دهد که اگر دور فعلی مذاکرات دستمزد نتایج مورد انتظار را به همراه داشته باشد، بانک مرکزی آمریکا ممکن است به زودی شروع به افزایش نرخ بهره کند، در حالی که بازارها در حال حاضر با احتمال افزایش 60 درصدی قیمت دارند. این ماه.

انتشارات و رویدادهای اقتصادی با اهمیت بالا – در تاریخ 11 مارس.

چند انتشار داده مهم وجود دارد که می تواند نوسان بیشتری را به طیف وسیعی از طبقات دارایی تزریق کند. شاخص هفته آینده آخرین گزارش تورم ایالات متحده است و به دنبال آن آمار اشتغال و رشد بریتانیا قرار دارد.

با راهنمای رایگان ما، نحوه مبادله اطلاعات و رویدادهای اقتصادی را بیاموزید

توصیه شده توسط Nick Cawley

مقدمه ای بر تجارت اخبار فارکس

image1.pngimage2.png

برای همه داده‌ها و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

طلا، نزدک 100، انویدیا

این هفته شاهد افزایش قیمت طلا و ثبت چند رکورد جدید بودیم. این فلز گرانبها به دلیل ترکیبی از افزایش انتظارات کاهش نرخ، تقاضای چین و خرید پناهگاه امن، همواره بالاتر می رود.

نمودار قیمت روزانه طلا

image3.png

پیش بینی طلای Q1 رایگان ما را دانلود کنید

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

شاخص های ایالات متحده در طول هفته اندکی بالاتر رفتند، اگرچه فروش روز جمعه که در نزدک قابل توجه است، ارزش توجه دارد. فروش روز جمعه، اگرچه آسیب‌زا بود، اما نزدک را همچنان در یک روند صعودی قرار می‌دهد و شاخص‌ها طی پنج ماه گذشته مجموعه‌ای از پایین‌ترین و بالاترین نرخ‌های بالاتر را ثبت کردند.

  بروجردی: روابط ایران و چین مستقل از سرنوشت برجام است

نمودار روزانه نزدک 100

image4.png

یکی از شرکت هایی که روند صعودی اخیر خود را کاهش داد، انویدیا، در روز جمعه به شدت کاهش یافت. غول تراشه‌های انویدیا یکی از بزرگترین شرکت‌های عرضه‌شده در بورس است و تأثیر بزرگی بر شاخص‌های مختلف ایالات متحده دارد. ارزش آن را دارد که هفته آینده Nvidia را دنبال کنید تا ببینید آیا حرکت جمعه یک انحراف بوده است یا خیر.

نمودار روزانه انویدیا

image5.png

همه نمودارها با استفاده از TradingView

پیش بینی های فنی و بنیادی – در تاریخ 11 مارس

پیش بینی هفتگی پوند انگلیس: GBPUSD به نظر می رسد بیش از حد تمدید شده در بالاترین سطح 7 ماهه

به نظر می رسد پوند هفته معاملاتی جدیدی را در بالاترین حد بیش از هفت ماه گذشته در برابر دلار آمریکا آغاز کند که به دلیل انتظارات مبنی بر اینکه کاهش نرخ بهره قطعا در راه است، ضعیف شده است.

پیش بینی هفتگی یورو: سود در هفته پیش رو آسیب پذیر به نظر می رسد

این مقاله به بررسی چشم انداز بنیادی و فنی یورو می پردازد و عوامل محوری را بررسی می کند که ممکن است بر حرکت قیمت ها در هفته آینده تأثیر بگذارد.

چشم انداز قیمت طلا – به نظر می رسد رالی در پس زمینه کاهش مثبت نرخ آمریکا ادامه خواهد داشت

به نظر می رسد افزایش رکورد اخیر طلا همچنان ادامه داشته باشد زیرا کاهش نرخ بهره ایالات متحده اکنون از پایان نیمه اول شروع می شود.

پیش‌بینی دلار آمریکا: CPI آمریکا حرکت بزرگ بعدی را ایجاد می‌کند – EUR/USD، USD/JPY، GBP/USD

  افزایش تحرکات تنش‌زا در اقیانوسیه؛ دو مقام آمریکایی به جزایر سلیمان می‌روند

داده‌های تورم ماه فوریه ایالات متحده در هفته آتی باعث افزایش نوسانات بازار می‌شود و در شکل‌دهی چشم‌انداز کوتاه‌مدت دلار آمریکا نقش اساسی دارد.

تمام مقالات نوشته شده توسط تحلیلگران و استراتژیست های DailyFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/markets-week-ahead-gold-soars-rate-cuts-near-nasdaq-and-nvidia-wobble-20240310.html