طلا (XAU/USD) و نقره (XAG/USD) همچنان به روند صعودی خود ادامه می‌دهند زیرا خریداران مسئولیت را بر عهده می‌گیرند

تجزیه و تحلیل و نمودار طلا (XAU/USD) و نقره (XAG/USD).

  • طلا بالاتر می شکند، مقاومت بازدهی می دهد.
  • نقره 2 درصد افزایش یافت و از طلا پیشی گرفت.

تقویم اقتصادی DailyFX

بیشترین خوانده شده: تنظیم قیمت طلا (XAU/USD) برای آزمایش مجدد اوج های چند ماهه

دلار آمریکا در حال بازگشت به پایین ترین سطح خود است که آخرین بار در اواخر ماه اوت مشاهده شده بود و این به بخش فلزات گرانبها رونق دیگری می بخشد. دلار ضعیف تر برای طلا و نقره مثبت تلقی می شود، با افزایش تقاضا برای فلزات گرانبها با ارزان تر شدن طلا بر حسب دلار. دلار آمریکا در حال آزمایش حمایت از میانگین متحرک ساده با قدمت بلندتر خود (خط سیاه) است و اگر این شکست شکسته شود، ضررهای بیشتر محتمل به نظر می رسد.

نمودار روزانه شاخص دلار آمریکا

image1.png

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 57.43 درصد از معامله‌گران دارای خالص طلا هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.35 به 1 است.تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 3.18 درصد بیشتر و نسبت به هفته گذشته 1.18 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران نت شورت نسبت به روز گذشته 5.00 درصد و نسبت به هفته گذشته 18.10 درصد افزایش داشته است.

گزارش کامل را در زیر دانلود کنید




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 8% 2% 6%
هفتگی 2% 23% 11%

طلا در حال آزمایش سطح مقاومت قبلی 2009 دلار در هر اونس است. و به نظر می رسد قرار است به سمت بالاتر حرکت کند. سطح قبلی 1987 دلار در هر اونس. به عنوان پشتیبانی خط اول عمل می کند، با میانگین متحرک ساده 20 روزه، در حال حاضر 1976 دلار در هر اونس. سطح بعدی علاقه بسته شدن و باز شدن بالای 2009 دلار در هر اونس. باید راه را به 2032 دلار در هر اونس باز کند. و 2049 دلار در هر اونس.

نمودار قیمت روزانه طلا – 27 نوامبر 2023

image2.png

نحوه تجارت طلا را با راهنمای رایگان ما بیاموزید

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله طلا

نقره نیز دوباره در حال افزایش است و در دو هفته گذشته بهتر از طلا است. نقره در دو ماه گذشته نزدیک به 20 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر در بالاترین سطح خود از اواخر ماه اوت معامله می شود. تنظیمات فنی همچنان مثبت است و شکست بالای 25.26 دلار، 26.13 دلار و 26.21 دلار را وارد بازی خواهد کرد.

نمودار قیمت روزانه نقره – 27 نوامبر 2023

image3.png

نمودارها از طریق TradingView

دیدگاه شما در مورد چیست؟ طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/gold-xau-usd-and-silver-xag-usd-continue-to-rally-as-buyers-take-charge-20231127.html

  چین و اتحادیه اقتصادی اوراسیا همکاری‌های اقتصادی خود را افزایش می‌دهند
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار