قفل الکترونیکی چیست؟ معرفی انواع قفل دیجیتال بررسی کامل قفل های هوشمند ساروگلوبال-خانه هوشمند آکو

برخی از محبوب ترین برند های قفل دیجیتال و دستگیره هوشمند برند Kaadas, Kerong ,WeLock, قفل دیجیتال ADAK می باشد. همانطور که می‌دانید؛ چه در زمان ساخت و چه در زمان بازسازی، رعایت اصولی استانداردها در جهت حفظ امنیت واحدهای مسکونی بسیار اهمیت دارد. روش‌های زیادی برای ارتقا سطح ایمنی این ساختمان‌های وجود دارد که یکی از آنها، تجهیز درب‌های ورودی به قفل دیجیتال است.

  • تجهیزات ایمنی آداک لاک قابل نصب روی تمامی وسایل مهم خانه می باشند.
  • قفل‌های دیجیتال از یک سیستم الکترونیکی برای کنترل زبانه استفاده می‌کنند.
  • اکثر قفل‌های هوشمند بدون کلید بوده بنابراین بسیاری از مشکلات و دردسرهای کلید مکانیکی برای همیشه از بین می‌رود.
  • آداک لاک در کنار تجهیزات ساختمانی و شخصی، تجهیزات مورد نیاز پروژه های هتلی را نیز فراهم می آورد.

قفل دیجیتال درب آپارتمان یکی از پرفروش‌ترین محصولات ما در بخش ساختمان‌های مسکونی است. گروه بازرگانی آداک با تکیه به تجربه ۴۰ ساله خود در زمینه واردات و نصب تجهیزات هوشمند خانگی توانسته است که مجموعه‌ای از برترین محصولات روز دنیا را با قیمتی فوق‌العاده در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد. تجهیزات ایمنی آداک لاک قابل نصب روی تمامی وسایل مهم خانه می باشند. آداک لاک در کنار تجهیزات ساختمانی و شخصی، تجهیزات مورد نیاز پروژه های هتلی را نیز فراهم می آورد. به طور کلی باید گفت محصولات دستگیره هوشمند ALOCK با به کارگیری دانش روز جهانی، امکانات فوق العاده ای برای مصرف کنندگان فراهم آورده است.

برای مشاهده محصولات و ثبت سفارش خرید به صفحه محصولات مراجعه بفرمایید. از نظر کیفیت برند یال، از نظر بیشترین فروش و محبوبیت برند سامسونگ، از نظر اقتصادی بودن دستگیره‌ هوشمند روک . قفل الکترونیکی مگنتیک 60 کیلوگرمی دارای ولتاژ کاری 12 ولتاین محصول یک قفل الکترومگنتیک (قفل مغناطیسی.. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت نتعلق به شرکت مهندسی کارت کلید ایلیا می باشد ؛ هرگونه کپی برداری از محتوای سایت بدون ذکر منبع ممنوع می باشد . همچنین شما می توانید از هر دو حالت رمزگذاری به صورت مرکب استفاده کنید.

  شی جین پینگ به قزاقستان و ازبکستان سفر می‌کند

تشخیص بهترین قفل دیجیتال به چه صورت امکان‌پذیر است؟

قفل الکترونیکی چیست؟ معرفی انواع قفل دیجیتال بررسی کامل قفل های هوشمند ساروگلوبال-خانه هوشمند آکو

دستگیره های الکترونیکی در انواع مختلف کارتی، رمزی، اثر انگشت و تشخیص چهره می باشند. این دستگیره های هوشمند با برخورداری از ظاهری زیبا و کاربر پسند توانسته است گامی بزرگ در زمینه مدیریت تردد افراد و امنیت در اتاق های حساس و خصوصی بردارند. دستگیره دیجیتالی از نظر کیفیت نیز انواع مختلف دارد و در کشورهای مختلف همچون چین، کره، تایوان و … ساخته می‌شود.

قیمت قفل رمزی درب منزل با توجه به نوسانات قیمت ارز چقدر است؟

طی کردن مراحل مختلف و سنگین تست‌های فیزیکی، مکانیکی، تست‌های نمک و تست‌های فنی بردهای الکترونیکی سبب شده تا محصولات HTN Prime دارای کیفیتی با دوام و قدرتمند برای استفاده طولانی مدت خریداران باشد. در دنیای امروز وسیله‌های کمتری باقی مانده‌اند که در کنار آن واژه هوشمند نباشد. استفاده از این تکنولوژی به قفل الکترونیکی هم رسیده است که محصولات هوشمند جایگزین قطعات معمولی و سنتی می‌شوند. به­دلیل قابلیت‌های مختلف موجود در قفل‌های هوشمند، استفاده از آن نسبت به نمونه‌های معمولی و سنتی پیشی گرفته است.

محصولات مرتبط