پوند انگلیس دوباره بالا می رود، داده های ایالات متحده در معاملات این هفته اجرا می شود

تجزیه و تحلیل و نمودارهای پوند بریتانیا (GBP/USD).

  • GBPUSD گاوها در حال تلاش برای بازگشت به بالای 1.27 دلار هستند
  • داده های قوی ایالات متحده در این هفته می تواند این کار را برای آنها سخت تر کند
  • پشتیبانی Retracement بسیار محکم به نظر می رسد

یاد بگیرید چگونه تجارت کنید پوند/دلار آمریکا با راهنمای تجارت رایگان ما

توصیه شده توسط دیوید کوتل

نحوه معامله GBP/USD

با شروع هفته معاملاتی جدید، پوند انگلیس در برابر دلار ایالات متحده همچنان به صعود خود ادامه می دهد، همانطور که در هشت جلسه گذشته این کار را انجام داده است.

پوند توسط برخی اخبار بهتر از اقتصاد داخلی خود حمایت شده است، به طوری که بازارها به این جسارت امیدوارند که رکودی که بریتانیا در پایان سال گذشته وارد آن شد، کم عمق باشد. سرمایه گذاران همچنین به عقب راندن شرط بندی برای افزایش نرخ بهره در ایالات متحده اشاره کرده اند و بر این باورند که با توجه به انعطاف پذیری تورم داخلی، هرگونه حرکت مشابه در بریتانیا احتمالاً بعداً انجام خواهد شد.

مقامات بانک مرکزی انگلیس با حدس زدن اینکه حرکت بعدی کاهش خواهد بود، خود را در مورد بازار آرام اعلام کرده‌اند، اما در مورد زمان شروع فرآیند یا میزان عمیق بودن هر گونه کاهش، توجهی نشده است.

هفته آینده می تواند برای گاوهای نر استرلینگ دشوارتر باشد زیرا حاوی اخبار اقتصادی بسیار کمی از بریتانیا است. با این حال، برخی از داده های تورم خارج از ایالات متحده، به شکل مجموعه هزینه های مصرف شخصی، وجود خواهد داشت. شاخص قیمت آن شاخص تورم مورد علاقه فدرال رزرو است و نشانه‌هایی از قدرت مداوم در اینجا نمی‌تواند به گرین‌بک یک تقویت عمومی بدهد. یکی دیگر از محرک‌های بازار قطعی، شماره‌های سفارش کالاهای بادوام ایالات متحده در روز سه‌شنبه است.

  افزایش قیمت نفت در نگرانی های زنجیره تامین با تشدید اختلالات دریای سرخ

در حالی که ما منتظر این ارقام بزرگ هستیم، گاوهای نر استرلینگ به تلاش خود ادامه خواهند داد تا به طور بادوام بالاتر از دسته 1.27 دلار حرکت کنند، اما هرچه این مدت زمان بیشتری طول بکشد، احتمال اینکه فروشندگان پیشرفت را افزایش دهند بیشتر می شود.

توصیه شده توسط دیوید کوتل

توصیه شده توسط دیوید کوتل

بر سه شرایط بازار مسلط شوید

GBP/USD تجزیه و تحلیل فنی

پوند در حال تلاش برای رسیدن به حد بالایی یک زیر محدوده کوچکتر در محدوده تجاری گسترده تر خود است. این مقاومت نزدیک به سطوح بازار را در 1.27057 دلار، بالاترین نرخ روز پنجشنبه گذشته ارائه می دهد.

بالاتر از آن نقطه، قله 1 فوریه 1.27510، جلوتر از قله با دامنه وسیع در 1.28294، اوج قابل توجه 24 سپتامبر، مورد توجه قرار می گیرد.

Reversals احتمالاً پشتیبانی را در 1.26724 و محدوده پایه 1.25181 پیدا می کند. در زیر آن حمایت اصلاحی در 1.24936 به نظر ثابت می رسد، همانطور که از اواخر نوامبر بوده است.

داده‌های احساسات خود IG نشان می‌دهد که معامله‌گران در مورد جایی که استرلینگ از اینجا می‌رود تقسیم می‌شوند. تمایل به نزولی وجود دارد، که شاید پس از اجرای چنین شمع های سبز روزانه تعجب آور نباشد، اما در 59٪ زیاد نیست.

این به خوبی با شاخص قدرت نسبی جفت مطابقت دارد. در حال حاضر با 56.2، در حال افزایش است اما هیچ نشانه واضحی از خرید بیش از حد وجود ندارد. پوند می‌تواند تا حدی بالاتر از محدوده زیرمجموعه بدون ایجاد سیگنال خرید بیش از حد باشد و از آنجایی که گاوها مطمئن به نظر می‌رسند، اکنون این محتمل‌ترین مسیر به نظر می‌رسد.

  افزایش ین ژاپن با نگاه بازارها به سمت تعداد نیروی کار ایالات متحده

–توسط دیوید کوتل برای DailyFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/british-pound-edges-up-again-us-data-will-run-this-week-s-trade-20240226.html