پیشنهاد دلار آمریکا به‌عنوان شاخص CPI چسبنده، معضلی را برای فدرال رزرو ایجاد می‌کند، راه‌اندازی‌ها بر روی EUR/USD، GBP/USD

پیش بینی دلار آمریکا – EUR/USD و GBP/USD

  • را دلار آمریکا پس از ایالات متحده افزایش می یابد تورم داده‌ها افزایش یافته و ادعاهای بیکاری به پایین‌ترین سطح در نزدیک به سه ماه گذشته رسیده است
  • با توجه به اینکه قیمت‌های مصرف‌کننده بالاتر از هدف قرار دارند و بازار کار ایالات متحده همچنان بر روی تمام سیلندرها فعال است، فدرال رزرو ممکن است تمایلی به کاهش پیش از موعد نرخ‌ها نداشته باشد.
  • این مقاله بر روی چشم انداز فنی تمرکز دارد یورو/دلار آمریکا و GBP/USD، بررسی سطوح بحرانی قیمت پس از گزارش CPI ایالات متحده.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بیشترین خوانده شده: افزایش قیمت نفت خام با توقیف نفتکش ایران در یمن، بررسی اطلاعات تجاری چین

دلار آمریکا، همانطور که با شاخص DXY اندازه گیری شد، در روز پنجشنبه در یک جلسه تجاری پرنوسان پس از انتشار دو گزارش مهم اقتصادی ایالات متحده: بررسی تورم دسامبر و داده های هفتگی ادعاهای بیکاری، 0.3 درصد افزایش یافت.

برای زمینه، CPI سرفصل ماه گذشته با افزایش 3.4 درصدی در مقایسه با 3.2 درصدی سالانه مورد انتظار بود. سنج اصلی نیز از پیش بینی ها فراتر رفت و به 3.9 درصد رسید – یک دهم درصد بالاتر از برآوردهای اجماع.

در جاهای دیگر، درخواست‌ها برای دریافت مزایای بیکاری در هفته گذشته به پایین‌ترین سطح در نزدیک به سه ماه گذشته رسید، که نشان می‌دهد هنوز اخراج‌های انبوه اتفاق نمی‌افتد و احتمالاً استخدام‌ها با سرعت خوبی ادامه می‌یابد، نشانه‌ای از این که بازار کار همچنان بر روی تمام سیلندرها شلیک می‌کند. مرحله آخر چرخه تجاری

  Nasdaq، طلا، USD، Powell، PCE ایالات متحده، Ifo آلمان، PMI چین، خرده فروشی استرالیا

داده های اقتصادی ایالات متحده

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

آیا می خواهید در مورد چشم انداز دلار آمریکا بیشتر بدانید؟ همه بینش ها را در پیش بینی معاملات سه ماهه اول ما بیابید. اکنون یک نسخه رایگان درخواست کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

با توجه به اینکه قیمت‌های مصرف‌کننده بسیار بالاتر از هدف 2.0 درصد است و بازار کار انعطاف‌پذیری استثنایی از خود نشان می‌دهد، فدرال رزرو تمایلی به کاهش شدید نرخ‌های بهره نخواهد داشت و این برخلاف انتظارات وال استریت است که خواستار کاهش 135 واحدی در سال جاری است.

برای سرنخ‌هایی در مورد چشم‌انداز سیاست‌های پولی، مهم است که در روزها و هفته‌های آینده مراقب فدسپیک باشیم. با توجه به تحولات اخیر، معامله گران نباید تعجب کنند اگر لفاظی های بانک مرکزی شروع به حرکت در جهت جنگ طلبانه کند، سناریویی که باید برای بازدهی و دلار آمریکا صعودی باشد.

نرخ های ضمنی آتی صندوق های فدرال رزرو در سال 2024

نموداری از خطوط رنگی مختلف توضیحات به طور خودکار تولید می شود

منبع: TradingView

برای تجزیه و تحلیل گسترده از یوروچشم انداز میان مدت بر اساس تحلیل های بنیادی و تکنیکال، پیش بینی معاملات سه ماهه اول ما را هم اکنون دانلود کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

تجزیه و تحلیل فنی EUR/USD

EUR/USD روز پنجشنبه عقب نشینی کرد اما توانست بالاتر از پشتیبانی فنی در 1.0930 باقی بماند. اگر این کف پابرجا بماند، جفت می‌تواند در روزهای آینده سفر صعودی خود را از سر بگیرد و زمینه را برای حرکت به سمت 1.1020 فراهم کند. با ادامه قدرت، توجه به 1.1075/1.1095 و به دنبال آن 1.1140 تغییر خواهد کرد.

  فیلیپین خواستار افزایش تعهدات امنیتی واشنگتن در قبال مانیل است

از طرف دیگر، اگر حرکت نزولی شتاب بگیرد و نرخ ارز به زیر 1.0930 سقوط کند، ممکن است یک اصلاح به سمت 1.0875 رخ دهد – منطقه ای که میانگین متحرک ساده 50 روزه با حد پایین کانال صعودی کوتاه مدت همسو می شود. ضعف بیشتر می تواند منجر به آزمایش مجدد SMA 200 روزه شود.

نمودار فنی EUR/USD

image3.png

نمودار EUR/USD با استفاده از TradingView تهیه شد

علاقه مند به یادگیری چگونگی موقعیت یابی خرده فروشی FX می تواند سرنخ هایی در مورد آن ارائه دهد پوند/روند کوتاه مدت دلار آمریکا؟ راهنمای احساسات ما بینش های ارزشمندی در مورد این موضوع دارد. اکنون نسخه رایگان خود را درخواست کنید!




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -6٪ 2% -1٪
هفتگی -17٪ 18% 0%

GBP/USD تجزیه و تحلیل فنی

GBP/USD در روز پنجشنبه ضعیف شد اما بالاتر از سطح حمایت کانال نزدیک به 1.2675 باقی ماند. گاوها باید به هر قیمتی از این کف فنی محافظت کنند. عدم انجام این کار می تواند باعث عقب نشینی به سمت دسته 1.2600 شود. ضررهای بعدی از این نقطه به بعد می تواند میانگین متحرک ساده 200 روزه را نشان دهد.

از سوی دیگر، اگر کابل به سمت بالاتر معکوس شود و بتواند به بالای مقاومت در 1.2765 برود، احساسات پیرامون پوند انگلیس می‌تواند بیشتر بهبود یابد و شرایط مناسبی را برای صعود به سمت اوج‌های دسامبر بالای سطح 1.2800 ایجاد کند. افزایش بیشتر از این پس می تواند صعود به سمت 1.3000 را تسهیل کند.

نمودار فنی GBP/USD

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار GBP/USD با استفاده از TradingView تهیه شد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-usd-dollar-bid-as-sticky-cpi-poses-dilemma-for-fed-setups-on-eur-usd-gbp-usd-20240111.html