پیشنهاد قیمت کابل پس از اینکه فدرال رزرو در ماه ژوئن یک “پرش” را نشان داد

تجزیه و تحلیل پوند بریتانیا (GBP/USD).

  • با افزایش احتمال “پرش” فدرال رزرو در FOMC ژوئن، کابل افزایش می یابد
  • رویدادهای مهم ریسک این هفته: NFP، ترس از سقف بدهی ایالات متحده از بین می رود
  • سطوح فنی GBP/USD برای ادامه روند صعودی در نظر گرفته شود
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

نحوه معامله GBP/USD

افزایش کابل با افزایش احتمال “پرش” فدرال رزرو در FOMC ژوئن

افزایش ارزش دلار که در بیشتر ماه مه مشاهده شد، در میان افزایش حمایت از “پرش” در تصمیم این ماه FOMC تغییر مسیر داده است. فیلیپ جفرسون و پاتریک هارکر، روسای فدرال رزرو، دیروز پیامی را به بازار ارسال کردند، زیرا هر دو رای دهنده دائمی ترجیح دادند از افزایش احتمالی نرخ بهره در این ماه چشم پوشی کنند. گزینه رد شدن از افزایش، انعطاف پذیری بیشتری را برای کمیته تنظیم نرخ برای پیاده روی بیشتر در خط یا اساساً توقف افزایش ها بسته به داده های دریافتی فراهم می کند.

احتمالات ضمنی بازار برای افزایش نرخ بهره در این ماه قبل از اظهارنظرهای دیروز به 71 درصد رسید و امروز صبح معکوس شد و اکنون به 42.4 درصد کاهش یافته است. چنین تغییر گسترده ای در احساسات، دلار را آسیب پذیر می کند و در را برای پوند/دلار آمریکا برای بازگرداندن ضررهای اخیر باز می کند.

رویدادهای ریسک بزرگ برای پایان هفته

فقدان قابل توجهی از آمارهای اقتصادی بریتانیا در این هفته وجود داشت که تمرکز ایالات متحده تا پایان هفته بسیار زیاد بود. پس از رای مهم شب گذشته مجلس نمایندگان برای تعلیق سقف بدهی ایالات متحده، اکنون توجه به سنا معطوف شده است، اما مفسران سیاسی معتقدند که انتظار می رود تا حد زیادی از اینجا به بعد یک توافق به قانون تبدیل شود. به غیر از عرصه سیاسی، داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده در روز جمعه منتشر می شود، زیرا برآوردهای اجماع پیش بینی می کند تعداد مشاغل کمتری در ماه می با افزایش جزئی بیکاری اضافه شده است. فدرال رزرو همچنین تا آنجایی که بر فشارهای عمومی قیمت ها تأثیر بگذارد، میانگین درآمد ساعتی را زیر نظر خواهد داشت.

  رالی های FTSE 100، DAX 40 و Nasdaq نفس می کشند

image1.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

GBP/USD تجزیه و تحلیل فنی و سطوح علاقه

با کاهش ارزش دلار، کابل به بالای 50 SMA و منطقه مقاومت قبلی در 1.2445 حرکت کرده است. گاوهای GBP/USD طبیعتاً بالای نوسان 1.2676 و منطقه عمومی مقاومت در اطراف 1.2700 را دنبال خواهند کرد. یک معیار فوری تر از حرکت صعودی در 1.2585 وارد عمل می شود.

RSI کمی بالاتر از حد وسط معامله می شود، که نشان می دهد قبل از ورود این جفت به محدوده خرید بیش از حد، فضای بیشتری برای ادامه صعودی وجود دارد. در سمت نزولی، اگر جفت از اینجا به سمت پایین حرکت کند، 1.2345 و پایین ترین نوسان اخیر در 1.2308 به عنوان مرتبط ترین سطوح حمایت ظاهر می شوند.

نمودار روزانه GBP/USD

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

نمودار هفتگی کمک می کند تا حرکت های کوتاه مدت را در چشم انداز قرار دهید. کابل در یک روند صعودی طولانی مدت باقی می ماند که به چشم انداز صعودی می افزاید.

نمودار هفتگی GBP/USD

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

عکس لحظه ای موقعیت یابی نهادی و خرده فروشی

روند رایج مشاهده شده اما واگرایی در جهت نزدیک‌مدت ظاهر می‌شود

صندوق‌های تامینی بزرگ و سفته‌بازان بر اساس داده‌های تا تاریخ 23 می که در 26 می گزارش شد، دیدگاه نسبتاً متفاوتی را در مورد استرلینگ نشان می‌دهند. موقعیت بلند (خط نارنجی) کمی بالاتر از موقعیت کوتاه (خط آبی) قرار می گیرد، زیرا به نظر می رسد کابل حرکت دیگری به سمت بالا انجام می دهد.

  امیدواری کره‌جنوبی برای فعال‌سازی همکاری سه‌جانبه با چین و ژاپن

image4.png

منبع: Refinitiv تهیه شده توسط ریچارد اسنو

از سوی دیگر، احساسات مشتری IG، که همچنین یک موقعیت خالص لانگ جزئی را نشان می‌دهد، کاهش در خریدهای طولانی اخیر و افزایش قیمت در شورت‌های اخیر را نشان می‌دهد. از آنجایی که نشانگر مخالف آن است، انتخاب شلوارک با کاهش قد بلند نشان دهنده یک پیشرفت بالقوه صعودی است، علیرغم اینکه موقعیت کلی در سمت بلند قرار گرفته است.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

سلام

روزانه -12% 16% 0%
هفتگی -16٪ 13% -4٪

image5.png

منبع: DailyFX، IG، تهیه شده توسط ریچارد اسنو

GBP/USD:داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 50.34 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.01 به 1 است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله گران خالص هستند نشان می دهد که قیمت پوند/دلار آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد.

تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 6.31 درصد و نسبت به هفته گذشته 17.37 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص فروش نسبت به روز گذشته 11.69 درصد و نسبت به هفته گذشته 18.40 درصد افزایش داشته است.

با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته سود خالص کمتری دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که جریان روند قیمت پوند/دلار آمریکا ممکن است به زودی معکوس شود علیرغم این واقعیت که معامله گران به مدت خالص باقی می مانند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/gbp-usd-price-outlook-cable-bid-after-the-fed-signal-a-skip-in-june-20230601.html