چشم انداز بنیادی بیت کوین Q1 – بادهای مثبت در افق

بیت کوین در سه ماهه اول سال 2024 با دو رویداد مشخص برای تعیین عملکرد قیمت در سه ماهه اول شروع می شود – یک صندوق معامله شده در بورس بیت کوین (ETF) و شروع به آخرین رویداد «نصف کردن» بیت کوین. در حالی که شواهد تاریخی از نحوه معامله بیت‌کوین در و پس از آن یک رویداد نصف‌سازی وجود دارد، معرفی احتمالی تعداد زیادی از ETF‌های بیت‌کوین نقطه‌ای و چگونگی تأثیر آن بر عملکرد قیمت هنوز ناشناخته است. اگر کسی عقب بماند و به تأثیر احتمالی یکی یا هر دوی این رویدادها نگاه کند، چشم انداز بیت کوین روشن به نظر می رسد.

این مقاله به بررسی چشم انداز بنیادی Q1 بیت کوین اختصاص دارد. اگر به دنبال درک عمیق‌تری از محرک‌های فنی که چشم‌انداز ارزهای دیجیتال را در میان‌مدت شکل می‌دهند، راهنمای معاملات سه‌ماهه اول DailyFX را دانلود کنید.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی بیت کوین رایگان خود را دریافت کنید

ETF بیت کوین نقطه ای چیست؟

یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) به جای استفاده از قراردادهای آتی بیت کوین، مستقیماً در بیت کوین فیزیکی سرمایه گذاری می کند. ارائه‌دهنده ETF از طرف مشتریان خود BTC را خریداری و نگه می‌دارد تا تغییرات قیمت آن را دنبال کند. هدف ETF مطابقت با هر حرکت قیمت BTC یا عملکرد کمتر کارمزد و هزینه است. ETF به افراد و شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به معامله در صرافی ارز دیجیتال یا راه‌اندازی کیف پول دیجیتال، در معرض حرکت قیمت بیت‌کوین قرار بگیرند.

  سئو چیست؟ seo چیست؟ بهینه سازی سایت برای موتور جستجو

ETF با همبستگی مستقیم با بیت کوین پایه معامله می شود، برخلاف ETF های آتی بیت کوین که می توانند به دلیل چرخش قراردادهای پایه، متفاوت با قیمت نقدی معامله شوند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در حال حاضر 12 برنامه ETF بیت کوین را روی میز خود دارد. اینها شامل برنامه هایی از نام های سازمانی سنگین وزن مانند BlackRock، Fidelity و Invesco می شود. در حالی که SEC هنوز در حال بررسی همه 12 برنامه است، تفکر فعلی بازار این است که یک ETF بیت کوین نقطه ای ممکن است در اوایل ژانویه 2024 تایید شود. در عین حال، هیچ یک از ارائه‌دهندگان ETF «مزیت محرک اول» را ندارد.

امروز با راهنمای جامع ما که حاوی بینش های ضروری و استراتژی های موثر برای پیمایش در دنیای توکن های دیجیتال است، مهارت های معاملاتی ارزهای دیجیتال خود را بهبود بخشید. اکنون یک نسخه رایگان دریافت کنید!

توصیه شده توسط Nick Cawley

معرفی رایگان خود را برای تجارت ارزهای دیجیتال دریافت کنید

پیامدهای بالقوه ETF بیت کوین نقطه ای چیست؟

یک ETF بیت کوین نقطه ای بیت کوین را به طیف گسترده ای از سرمایه گذاران جدید و فعلی می آورد و پذیرش جریان اصلی طبقه دارایی را افزایش می دهد که مدت هاست تنظیم نشده و گاه نقدینگی ندارد. افزایش پذیرش نقدینگی را افزایش می‌دهد و نوسانات را کاهش می‌دهد، در حالی که یک محصول تنظیم‌شده صادر شده از طریق برخی از بزرگترین مدیران صندوق‌های جهان، نگرانی‌های مربوط به “بازیگران بد” را که با نیات متقلبانه عمل می‌کنند کاهش می‌دهد. در حالی که اندازه گیری تقاضای بالقوه ای که ممکن است این ETF ها افزایش دهند دشوار است، اما ممکن است تقاضای جدید برای بیت کوین اساسی از این ETF ها قیمت بزرگترین ارز دیجیتال را با توجه به ارزش بازار بسیار بیشتر کند.

  پشتیبانی شبکه مرکز تخصصی پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری-ترازنت

نصف کردن بیت کوین – به چه معناست؟

نصف شدن بیت کوین رویدادی است که تقریباً هر چهار سال یکبار اتفاق می افتد و در کد بیت کوین برنامه ریزی می شود که پاداش استخراج کنندگان را برای افزودن بلاک های جدید به بیت کوین تا 50 درصد کاهش می دهد. این کاهش عرضه منجر به افزایش کمیاب می شود و اگر تقاضا برای بیت کوین ثابت بماند یا افزایش یابد، قیمت بیت کوین را بالاتر می برد. در سال 2012، نصف کردن پاداش استخراج بیت کوین را از 50 بیت کوین به 25 بیت کوین، در سال 2016 از 25 به 12.5 بیت کوین و در سال 2020 از 12.5 بیت کوین به 6.25 کاهش داد. در نصف شدن سال آینده – که در اواسط آوریل پیش بینی می شود – پاداش استخراج یک بلوک بیت کوین به 3.125 BTC کاهش می یابد.

با کمیاب شدن بیت‌کوین‌ها، به دلیل کاهش پاداش‌های استخراج، و تنها ۲۱ میلیون بیت‌کوین رمزگذاری شده برای تولید، عدم تعادل عرضه و تقاضا تا کنون باعث شده است که قیمت بیت‌کوین به سمت بالاتر و به‌طور قابل‌توجهی پس از رویداد افزایش یابد.

روندهای رمزنگاری را با اطمینان حرکت کنید. اکنون پیش بینی بیت کوین را دریافت کنید!

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی بیت کوین رایگان خود را دریافت کنید

اقدام تاریخی نصف کردن قیمت بیت کوین

28 نوامبر 2012

قیمت نصف – 13 دلار — اوج قیمت 2013 – 1125 دلار

16 جولای 2016

قیمت نصف – 664 دلار — اوج قیمت 2017 – 19,798 دلار

  عناوین روزنامه‌های جهان؛ تحریم‌های نفتی اروپا علیه روسیه بهای نفت را افزایش می‌دهد

11 مه 2020

قیمت نصف – 9,168 دلار — اوج قیمت 2021 – 69,000 دلار



منبع: https://www.dailyfx.com/news/bitcoin-q1-fundamental-outlook-positive-tailwinds-on-the-horizon-20231230.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار