چشم انداز طلا (XAU/USD) همچنان مثبت است، مقاومت اولین تلاش را حفظ می کند

طلا (XAU/USD) تجزیه و تحلیل، قیمت ها و نمودارها

  • چشم انداز طلا همچنان مثبت است
  • هفته شلوغ در تقویم اقتصادی.

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله طلا

تشدید عملیات نظامی در غزه همچنان به افزایش قیمت طلا ادامه می دهد و این فلز گرانبها در روز جمعه به بالاترین سطح پنج ماهه خود رسید. مناقصه پناهگاه امن ادامه دارد و قرار است مقاومت در حدود 2009 دلار در هر اونس دوباره آزمایش شود. به احتمال زیاد در روزهای آینده

در حالی که پیشنهاد ژئوپلیتیکی محرک اصلی حرکت قیمت طلا است، تقویم اقتصادی این هفته حاوی تعداد انگشت شماری از داده ها و رویدادهای مهم است که می تواند بر قیمت این فلز گرانبها نیز تأثیر بگذارد. این هفته شاهد تصمیم‌گیری‌های سیاستی از سوی فدرال رزرو، بانک ژاپن و بانک انگلستان هستیم که همگی می‌توانند غافلگیرکننده باشند و به نوسانات دامن بزنند. در زمینه اقتصادی، اعتماد مصرف کننده ایالات متحده، تولید ISM و گزارش ماهانه مشاغل ایالات متحده، همگی در این هفته با انتشار NFP به نمایش درآمدند که بیشترین تماشاگر را داشت.

تقویم اقتصادی DailyFX

طلا احتمالاً در دو طرف 2000 دلار در هر اونس تثبیت خواهد شد. قبل از آزمایش سطوح بالاتر نمودار با حمایت بین 1987 دلار در هر اونس مثبت باقی می ماند. و 1971 دلار در هر اونس. (23.6% اصلاح فیبوناچی)، در حالی که sma 20 روزه از 50-dsma عبور می کند، قدرت اخیر این فلز گرانبها را برجسته می کند. شکست تایید شده بالای 2009 دلار در هر اونس. باید 2050 دلار در هر اونس باقی بماند. سطح به عنوان سطح بعدی مقاومت.

  ادعای حمایت آمریکا از مردم کره شمالی همزمان با تحریم پیونگ یانگ

نمودار قیمت روزانه طلا – 30 اکتبر 2023

image1.png

نمودار از طریق TradingView

داده‌های معامله‌گر خرده‌فروشی IG 57.31 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.34 به 1 است. معامله گران نت شورت 7.44 درصد بیشتر از دیروز و 11.99 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

گزارش کامل احساسات طلا را دانلود کنید تا ببینید تغییرات روزانه و هفتگی چگونه بر احساس قیمت تأثیر می گذارد




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 10% 7% 9%
هفتگی -8٪ 10% -2٪

دیدگاه شما در مورد چیست؟ طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/gold-xau-usd-outlook-remains-positive-resistance-holds-first-attempt-20231030.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار