چه چیزی برای طلا، دلار آمریکا و سهام در انبار است؟

گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی دسامبر

  • اداره آمار کار ایالات متحده، نظرسنجی اشتغال دسامبر را در روز جمعه منتشر خواهد کرد
  • پیش‌بینی می‌شود که کارفرمایان ایالات متحده در ماه گذشته 150000 کارگر را استخدام کرده باشند، پس از افزایش 199000 شغل در نوامبر.
  • قوت یا ضعف بازار کار احتمالاً گام‌های بعدی فدرال‌رزرو را در این زمینه هدایت می‌کند سیاست های پولی

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بیشترین خوانده شده: دلار آمریکا پیش از داده‌های شغلی ایالات متحده، تنظیمات فنی در USD/JPY، AUD/USD، طلا کاهش می‌یابد.

وال استریت صبح روز جمعه زمانی که اداره آمار کار ایالات متحده از آمار اشتغال در ماه دسامبر رونمایی کند، در حالت آماده باش قرار خواهد گرفت. گزارش آتی احتمالاً به دلیل تأثیر بالقوه آن بر چشم انداز سیاست پولی فدرال رزرو و زمان اولین کاهش نرخ بهره، توجه زیادی را به خود جلب خواهد کرد، بنابراین تعجب آور نیست که شاهد افزایش نوسانات در اکثر دارایی ها تا آخر هفته باشیم.

بر اساس برآوردها، پیش‌بینی می‌شود که کارفرمایان ایالات متحده در ماه گذشته 150000 نفر را پس از افزایش 199000 شغل در ماه نوامبر استخدام کنند. به طور جداگانه، انتظار می رود که نظرسنجی خانوارها نشان دهد که نرخ بیکاری از 3.7 درصد قبل به 3.8 درصد رسیده است که نشان دهنده تعادل بهتر بین عرضه و تقاضا برای کارگران است.

با تمرکز بر دستمزدها، مشاهده می‌شود که میانگین درآمد ساعتی 0.3 درصد افزایش می‌یابد و نرخ سالانه را از 4.0 درصد در دوره قبل به 3.9 درصد می‌رساند که یک بهبود جهت‌دار کوچک اما خوشایند برای بانک مرکزی ایالات متحده است.

  قیمت طلا (XAU/USD) اوج‌های چند ماهه تازه را بررسی می‌کند، به‌عنوان NFPs بیشتر دنبال می‌شوند؟

فدرال رزرو به دلیل تاثیرات آن بر الگوهای تورمی تاکید ویژه ای بر رشد پرداخت دارد، بنابراین معامله گران باید مراقب باشند که آیا روند کلی همچنان به سمت سطحی مطابق با همگرایی CPI به سمت هدف 2.0٪ بر مبنای پایدار در میان مدت ادامه می دهد یا خیر. .

مهارت های معاملاتی خود را بهبود بخشید. دستت را بگیر دلار آمریکاپیش‌بینی سه ماهه اول امروز برای بینش‌های انحصاری در مورد محرک‌های اساسی مهم که ارزش تماشا در ماه‌های آینده را دارند!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

انتظارات برای گزارش مشاغل آتی

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

برای یک مرور کلی از طلاچشم‌اندازهای میان‌مدت، که بینش‌هایی از تحلیل‌های بنیادی و تکنیکال را در بر می‌گیرد، پیش‌بینی معاملات سه‌ماهه اول ما را هم‌اکنون دانلود کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

سناریوهای ممکن

فدرال رزرو در گردهمایی ماه دسامبر خود موضعی غیرقابل قبول را پذیرفت و نشان داد که هزینه های استقراض را چند بار در سال 2024 کاهش خواهد داد، اما به طور کامل از تعصب سختگیرانه خود دست برنداشت. در هر صورت، پیام کلی این بود که مؤسسه در هنگام تدوین تصمیمات آتی به شدت به داده ها تکیه خواهد کرد. علیرغم وضعیت غیرتعهدی، بازارها با چرخه چرخشی عمیق برای امسال قیمت گذاری کردند.

با نگاهی به احتمالات ضمنی، احتمال کاهش یک چهارم نرخی در نشست مارس FOMC به 62 درصد می رسد که اندکی نسبت به هفته گذشته 72 درصد کاهش یافته است. اگر استخدام شگفت‌انگیز در مسیر صعودی و فشارهای دستمزدها تسریع شود، دورنمای شروع چرخه تسهیل در سه ماهه اول بیشتر کاهش می‌یابد و شرایط مناسبی را برای بازدهی خزانه‌داری و دلار آمریکا ایجاد می‌کند تا بهبود آنها را طولانی‌تر کند. این نتیجه احتمالاً بر قیمت طلا و بازار سهام تأثیر می گذارد.

  الگوی صلیب طلایی نمی تواند الهام بخش قیمت های بالاتر باشد، بعد چه؟

اگر به دنبال تجزیه و تحلیل عمیق شاخص‌های سهام ایالات متحده هستید، پیش‌بینی معاملات بازار سهام در سه ماهه اول ما مملو از بینش‌های بنیادی و فنی عالی است. اکنون آن را دریافت کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

احتمالات نشست فدرال رزرو

image2.png

منبع: FedWatch Tool

در سناریوی کندی رشد مشاغل و تعدیل بیشتر در میانگین درآمد ساعتی، چشم انداز سیاست فدرال رزرو احتمالاً به سمتی بدتر تغییر خواهد کرد و شرط کاهش نرخ در ماه مارس را تقویت می کند و فشار نزولی بر بازده و دلار آمریکا اعمال می کند. در این شرایط، قیمت طلا و دارایی‌های ریسکی، مانند سهام فناوری، می‌تواند به شدت افزایش یابد. هر رقم NFP زیر 100000 اما همچنان مثبت باشد می تواند این تاثیر را بر بازارها داشته باشد.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-us-jobs-report-preview-what-s-in-store-for-gold-the-us-dollar-and-stocks-20240105.html