الگوی صلیب طلایی نمی تواند الهام بخش قیمت های بالاتر باشد، بعد چه؟

بیت کوین، نکات کلیدی کریپتو:

بیشتر بخوانید: قیمت‌های طلا (XAU/USD) با سطح 2000 دلار، با نگاه به نشست FOMC برای انگیزه‌های تازه

قیمت بیت کوین از زمان رالی گسترده ای که سه شنبه هفته گذشته از مرز 35 هزار دلار عبور کرد، اندکی نفس کشیده است. از آن زمان، به نظر می رسد موردی از عدم قطعیت و تجارت محدود باشد، اما بیت کوین همچنان با امید به تایید BlackRock Spot Bitcoin ETF است.

با تجزیه و تحلیل عمیق، قدرت تجارت خود را افزایش دهید طلاچشم انداز، ارائه بینش از هر دو دیدگاه اساسی و فنی. اکنون راهنمای تجارت Q4 رایگان خود را درخواست کنید!

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی بیت کوین رایگان خود را دریافت کنید

نشانه قدرت و اعتماد گاوها عدم عقب نشینی قابل توجه با وجود تجدید حیات در DXY است. تجدید حیات که منجر به از دست دادن بسیاری از جفت‌های FX و طلا در برابر گرین‌بک شد، تأثیر بسیار کمی بر قیمت بیت‌کوین داشته است. طی یک ماه گذشته تغییر قابل توجهی در احساسات بازار پیرامون بازارهای کریپتو و به ویژه بیت کوین وجود داشته است. این در تصویر زیر منعکس شده است زیرا شاخص ترس و طمع کریپتو از 48 یک ماه پیش به 66 امروز رسیده است که آن را در قلمرو “طمع” نگه می دارد.

image1.png

منبع: FinancialJuice

بزرگ‌ترین بازارهای رمزنگاری تبلیغاتی ارزهای دیجیتال جهان با این تماس‌ها مواجه شدند که در اواخر سال 2022 پیش از تبدیل شدن به بهترین دارایی سال 2023 در حال مرگ است. با این حال، به نظر می‌رسد که فناوری کریپتو و بلاک چین در مسیر پذیرش جریان اصلی هستند. این را تعداد بیشماری از موسسات جهانی مانند JPMorgan، BNP Paribas و Santander از جمله کسانی هستند که در حال حاضر در پروژه های مختلف بلاک چین درگیر هستند، نشان می دهد.

  USD/JPY in Calm Waters for Now but Bullish Breakout Looms

هیاهو در مورد ETF موجه است زیرا ما نظرات بسیاری از مدیران دارایی و مدیران عامل را شنیده ایم که تأیید می کنند سؤالات و تماس های زیادی در مورد تنوع در Crypto ارائه می دهند. به نظر می رسد که این هیاهو در حال حاضر زیربنای بیت کوین است، بنابراین اگر ما ETF بیت کوین بلک راک را رد کنیم، می توانیم در جهت اصلاح عمیق تر باشیم. در حال حاضر، به نظر می رسد که بازارها به سمت تایید تکیه می کنند، آیا ما آن را دریافت خواهیم کرد؟

image2.png

منبع: TradingView

بیشتر بخوانید: نحوه استفاده از توییتر برای معامله گران

پیشنهاد شده توسط زین وودا

معرفی رایگان خود را برای تجارت ارزهای دیجیتال دریافت کنید

چشم انداز فنی و افکار نهایی

از نقطه نظر فنی، BTCUSD در حال حاضر در محدوده 2 هزار دلاری بین 33.3 تا 35.3 هزار دلار گیر کرده است. عملکرد قیمت متلاطم است زیرا به نظر می رسید ما آماده هستیم تا قبل از بسته شدن شمع نزولی doji دیروز که به پایین ترین سطح خود اشاره می کند، یک اوج جدید داشته باشیم. با این حال، امروز دیدیم که ناحیه پشتیبانی 34177 دلاری ثابت نگه داشته شده و شمع روزانه احتمالاً بسیار نزدیک به عنوان شمعدان چکشی به نظر می رسد. سوال این است که آیا می‌توانیم برای رسیدن به بالاترین سطح بالای 35.3 هزار دلار تلاش کنیم.

البته، فردا عصر جلسه FOMC ایالات متحده را داریم که می تواند کمی نوسانات را تحریک کند. با این حال، با نگاهی به انعطاف‌پذیری بیت‌کوین امروز، تردید دارم که بگویم یک فدرال رزرو جنگ‌طلب قیمت بیت‌کوین را پایین می‌آورد. امروز شاهد افزایش قابل توجهی در DXY بودیم و همچنان قیمت بیت کوین در سطح بالایی قرار داشت، که نشانه ای از فشار خرید همچنان وجود دارد.

  چین: جامعه جهانی از تلاش طالبان برای توسعه و بازسازی افغانستان حمایت کند

سطوح کلیدی که باید مراقب باشید:

سطوح مقاومت:

سطوح پشتیبانی:

نمودار روزانه BTCUSD، 31 اکتبر 2023.

منبع: TradingView، نمودار تهیه شده توسط Zain Vawda

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

— نوشته شده توسط زین واودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



منبع: https://www.dailyfx.com/news/bitcoin-btc-usd-technical-outlook-golden-cross-pattern-fails-to-inspire-higher-prices-what-next-20231031.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار