گاوها پس از CPI ایالات متحده انرژی گرفتند. آیا فدرال رزرو اسپویلر پخش خواهد کرد؟

S&P 500 OUTLOOK:

  • این S&P 500 در بالاترین سطح قرار می گیرد و به دنبال نرم تر از حد انتظار ایالات متحده، به بهترین سطح خود از آوریل 2022 رسیده است. تورم داده ها
  • شاخص CPI در ماه می ایالات متحده 4.0% سالانه در مقابل برآورد بازار 4.1% سالانه است.
  • کاهش فشارهای قیمتی ممکن است فدرال رزرو را وادار کند تا فردا نرخ بهره را ثابت نگه دارد

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: پس از کاهش هزینه های استقراض چین توسط PBoC، سرعت بازگشت مس افزایش یافت

S&P 500 روز سه‌شنبه افزایش یافت و سودهای جلسه قبل را افزایش داد و به بهترین سطوح خود از آوریل 2022 رسید. که قرار است فردا بعدازظهر به پایان برسد.

بر حسب زمینه، CPI سرفصل سالانه در ماه می از 4.9 درصد قبلی به 4.0 درصد کاهش یافت که یک دهم درصد کمتر از انتظارات بود. این پایین‌ترین میزان در بیش از دو سال گذشته بود، نشانه‌ای از ادامه روند حرکت در مسیر درست. در همین حال، CPI اصلی ثابت ماند و از 5.5 درصد در آوریل به 5.3 درصد کاهش یافت و افزایش ماهانه 4.4 درصدی قیمت خودروهای دست دوم مانع از تعدیل بیشتر شد.

در خالص، گزارش CPI ممکن است به فدرال رزرو اجازه دهد تا نرخ بهره را در این هفته ثابت نگه دارد تا زمان برای ارزیابی تأثیر تجمعی اقدامات گذشته بخرد. در حالی که FOMC احتمالاً یک تعصب جنگ‌طلبانه را حفظ می‌کند، با این حال یک مکث به خودی خود یک پیشرفت خوشایند است. به عنوان مثال، اگر داده های دریافتی با یکدیگر همکاری کنند، ممکن است در آینده نیازی به ازسرگیری افزایش ها نباشد، که این یک پیامد خوش خیم برای دارایی های ریسک است.

  معرفی و بررسی چند استراتژی مهم بازار فارکس امیر تریدر ثبت نام در بروکرها | persianforexacademy

با توجه به بهبود روحیه و ذهنیت FOMO که سرمایه گذاران بدبین را کنار می کشد، S&P 500 ممکن است فضایی برای ادامه روند صعودی خود در کوتاه مدت داشته باشد، به خصوص که وسعت بازار شروع به بهبود کرده است، که نشان می دهد سهام بیشتری در حرکت صعودی شرکت می کنند. . فدرال رزرو هنوز هم می تواند حزب را خراب کند، بنابراین معامله گران باید تصمیمات و راهنمایی های سیاست پولی خود را فردا زیر نظر داشته باشند.

از نظر سناریوهای احتمالی FOMC، لحن بیش از حد جنگ طلبانه و پیش‌بینی نرخ بهره تهاجمی در نمودار نقطه‌ای می‌تواند روحیه را تضعیف کند و منجر به ضعف بازار سهام شود. برعکس، یک پیام ملایم‌تر باید نسبتاً صعودی باشد و به سهام فضای بیشتری برای صعود بدهد، حداقل تا زمانی که واقعیت‌های بنیادی ضعیف‌تر دوباره برقرار شود.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

سلام

روزانه -4٪ -3٪ -4٪
هفتگی -7٪ -2٪ -4٪

S&P 500 TECHNICAL Analysis

S&P 500 پس از شکستن بالای مقاومت فیبوناچی نزدیک به 4315 افزایش یافت، نشانه ای از اینکه حرکت صعودی هنوز به اوج خود نرسیده است. علیرغم سوگیری صعودی اساسی، احتیاط لازم است زیرا شاخص به مقاومت خط روند نزدیک به 4,385 نزدیک می شود و همانطور که توسط اندیکاتور RSI 14 دوره ای نشان داده شده است، وارد محدوده اشباع خرید شده است.

در صورت عقب نشینی از سطوح فعلی، حمایت اولیه در 4325/4315 ظاهر می شود، اما زیان های بیشتری ممکن است با فشار به زیر این ناحیه، با هدف نزولی بعدی در 4260 و به دنبال آن 4200 در انبار باشد. از طرف دیگر، اگر S&P 500 انتظارات را زیر پا بگذارد و بتواند سقف 4385 را به طور قاطع برطرف کند، گاوها ممکن است جرأت پیدا کنند تا به 4420 و 4500 بعد از آن حمله کنند.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

ویژگی های معامله گران موفق

S&P 500 TECHNICAL Analysis

تصویری از صفحه نمایش رایانه شرح به طور خودکار با اطمینان کم تولید می شود

نمودار S&P 500 با استفاده از TradingView تهیه شد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/spx-sp-500-forecast-bulls-energized-after-us-cpi-will-the-fed-play-spoiler-20230613.html