دلار آمریکا در آستانه تصمیم کلیدی فدرال رزرو کاهش می یابد، سطوحی که باید در DXY تماشا کنید

پیش بینی دلار آمریکا:

  • دلار آمریکاهمانطور که توسط شاخص DXY اندازه گیری می شود، در حالی که معامله گران در انتظار بحران هستند، کاهش می یابد FOMC تصمیم گیری
  • می ایالات متحده تورم داده ها احتمال توقف فدرال رزرو در نشست ژوئن را افزایش داده است، اما چرخه انقباض ممکن است هنوز تمام نشده باشد.
  • راهنمایی‌های سیاست‌گذاران و پیش‌بینی‌های کلان اقتصادی به تعیین سوگیری تجاری دلار آمریکا در روزها و هفته‌های آینده کمک می‌کند.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: پیش بینی S&P 500 – گاوها پس از CPI ایالات متحده انرژی گرفتند. آیا فدرال رزرو اسپویلر پخش خواهد کرد؟

دلار آمریکا، همانطور که با شاخص DXY اندازه گیری می شود، در روز سه شنبه در بحبوحه احتیاط بازار در آستانه اعلام سیاست FOMC در روز چهارشنبه، تضعیف شد. در معاملات اواخر بعدازظهر، گیج دلار آمریکا حدود 0.3 درصد کاهش داشت و به 103.30 رسید، اما از پایین ترین سطح خود در جلسه که بلافاصله پس از عبور گزارش CPI ایالات متحده به دست آمد، فاصله زیادی داشت.

داده‌های اقتصادی ایالات متحده که در صبح منتشر شد، که نشان‌دهنده کاهش نرخ تورم سالانه به 4.0 درصد در ماه مه بود، در ابتدا توسط معامله‌گران به سمت تخفیف کامل «مکث» در نشست این هفته فدرال رزرو، بر ارز ایالات متحده تأثیر گذاشت. با این حال، واکنش زانو در فضای FX به سرعت محو شد، زیرا معامله گران به این نتیجه رسیدند که این موسسه می تواند افزایش ها را در ماه جولای از سر بگیرد و نرخ ها را برای مدت طولانی تری بالاتر نگه دارد.

  US Dollar, Dow Jones Sink as Fitch Downgrades US Credit Rating. Now What?

فردا زمانی که بانک مرکزی ایالات متحده تصمیم ژوئن خود را همراه با خلاصه به روز شده پیش بینی های اقتصادی خود رونمایی کند، درباره چشم انداز سیاست پولی بیشتر خواهیم آموخت. با این اوصاف، معامله‌گران باید به نمودار نقطه‌ای توجه زیادی داشته باشند تا دریابند که چقدر بیشتر باید انتظار داشته باشیم و ببینند آیا سیاست‌گذاران قصد دارند وضعیت خود را در سال آینده تسهیل کنند یا خیر.

با توجه به انعطاف‌پذیری اقتصاد ایالات متحده و تورم اصلی چسبنده، نمودار نقطه‌ای می‌تواند شامل یک یا حتی دو افزایش 25 بشکه‌ای دیگر برای سال 2023 باشد و احتمالاً هیچ کاهش نرخی تا سال 2024 نخواهد داشت. ، دلار آمریکا را در کوتاه مدت به شدت افزایش می دهد.

در مقابل، اگر فدرال رزرو از افزایش بیشتر نرخ در مقایسه با برآوردهای ماه مارس خودداری کند و درها را برای موضع کمتر محدودکننده در سال 2023 باز نگه دارد، همه شرط‌ها متوقف می‌شوند. این نتیجه باید هم برای بازدهی و هم برای دلار آمریکا کاملاً نزولی باشد.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

تجزیه و تحلیل فنی دلار آمریکا

از نظر تحلیل تکنیکال، شاخص دلار آمریکا پس از ناکامی در بالا بردن مقاومت خط روند میان مدت در بازی از سپتامبر سال گذشته، از ابتدای ماه جاری کاهش یافته است. گفته می شود، اگر نزول در روزها و هفته های آینده شتاب بگیرد، حمایت اولیه از 102.40 به 102.15 افزایش می یابد. در صورت ضعف بیشتر، توجه به 101.50 تغییر خواهد کرد.

از سوی دیگر، اگر خریداران دوباره کنترل بازار را به دست آورند و جرقه چرخش صعودی را ایجاد کنند، اولین سقفی که باید در نظر گرفته شود در سطح روانی 104.00 قرار دارد (همچنین مقاومت خط روند). اگر این مانع قاطعانه برداشته شود، می‌توانیم شاهد حرکت به سمت 104.70 باشیم و به دنبال آن یک آزمون مجدد احتمالی میانگین متحرک ساده 200 روزه خواهیم داشت.

نمودار فنی دلار آمریکا (DXY).

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار شرح به طور خودکار با اطمینان کم تولید می شود

نمودار دلار آمریکا (DXY) با استفاده از TradingView تهیه شد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-us-dollar-drips-lower-ahead-of-key-fed-decision-levels-to-watch-on-dxy-20230613.html