یورو (یورو/دلار آمریکا) تحت فشار به دلیل فشار بازارها به بانک مرکزی اروپا برای شروع زودتر کاهش نرخ ها

پیش بینی EUR/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • اکنون بازارها برای کاهش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا در آوریل فشار می آورند.
  • EUR/USD اکنون در پایین ترین حد چند هفته ای معامله می شود.

یاد بگیرید چگونه تجارت کنید یورو/دلار آمریکا با راهنمای رایگان ما:

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله EUR/USD

یورو پس از کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه بانک مرکزی اروپا، علیرغم اظهارات ناچیزی رئیس جمهور لاگارد، ضعیف شد. بانک مرکزی دیروز تمام اهرم های سیاست گذاری را دست نخورده گذاشت و تکرار کرد که هرگونه تغییر در سیاست پولی وابسته به داده ها است و هیچ اشاره ای به هیچ برنامه زمانی برای اقدامات آتی نداد. با این حال، بازارها اکنون بانک مرکزی اروپا هستند که نرخ‌ها را زودتر کاهش می‌دهند، و با رشد ضعیف منطقه یورو و کاهش تورم، محرک‌های این اقدام. چه قبل و چه بلافاصله پس از جلسه بانک مرکزی، بازار 125 واحد کاهش در منطقه یورو در سال جاری را با اولین حرکت مشاهده شده در پایان نیمه اول پیش بینی کرد. اکنون بازار به دنبال بیش از 142 واحد کاهش با احتمال 76 درصدی است که اولین کاهش در ماه آوریل اعلام شود.

نرخ های ضمنی بانک مرکزی اروپا و امتیازات پایه

image1.png

آخرین دوره ضعف یورو باعث شده است که EUR/USD به پایین ترین حد چند هفته ای جدید سقوط کند و یک سری کوتاه مدت از اوج ها و سطوح پایین تر ادامه یابد. میانگین متحرک ساده 200 روزه نیز در حال آزمایش است، بسته شدن و باز شدن زیر این شاخص احتمالاً شاهد سقوط EUR/USD به زیر 1.0800 خواهد بود و به سمت خوشه ای از پایین ترین سطح های قبلی در دو طرف 1.0750 حرکت می کند. بعداً امروز شاهد انتشار آخرین داده های Core PCE ایالات متحده باشید. این معیار ترجیحی فدرال رزرو برای تورم است و هرگونه انحراف از انتظارات، دلار آمریکا و یورو/دلار آمریکا را تا آخر هفته هدایت می‌کند.

  خرید اینترنتی دریچه کولر

image2.png

نمودار روزانه EUR/USD

image3.png




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 17% -16٪ 1%
هفتگی 11% -16٪ -2٪

نمودارها با استفاده از TradingView

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی IG نشان می‌دهد که 58.93 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.43 به 1 است. تعداد خالص معامله‌گران 22.58 درصد بیشتر از دیروز و 17.36 درصد بیشتر از هفته گذشته است. فروش خالص معامله گران 15.04 درصد کمتر از دیروز و 15.65 درصد کمتر از هفته گذشته است.

برای دیدن اینکه این به چه معناست برای EUR/USD، گزارش کامل احساسات خرده فروشی را در زیر دانلود کنید:

نظر شما در مورد یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/euro-eur-usd-under-pressure-as-markets-push-the-ecb-to-start-cutting-rates-earlier-20240126.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار