آموزش اتوکد الکتریکال (AutoCAD Electrical) بصورت گام به گام

یک خط را از بالای وسط دیوار خارجی به اندازه ۶ به بالا آموزش اتوکد رسم کنید. بنابراین در صورتی که همه بخشهای آموزش AutoCad 3D 2018 را با تمرکز کافی مشاهده کنید، به خوبی بر آن مسلط خواهید شد. اگر هنوز طرح خود را ذخیره نکرده اید، حالا زمان خوبی است. حالا کار شروع به شکل گرفتن کرده است. فقط یک علامت مثبت خواهید داشت که به شما امکان می دهد تا به برخی از linework هایی که قبلا ایجاد کرده اید؛ متصل کنید یا linework های جدید را برای شروع مسیریابی تان اضافه کنید. محیط ساده و دوستانه این نرمافزار سبب شده است که اولین نرمافزار برای شروع کار دانشجویان باشد. از آنجایی که این یک ترسیم ساده است، شما فقط یک شیشه ساده برای مشخص شدن پنجره قرار خواهید داد. وقتی یک پنجره جدید ساختید، آن را به دیگر ورودی ها کپی کنید. حالا یک در دوم روی دیوار موازی خارجی که عرض ۳۲ دارد بسازید (و ورودی).

حالا شما باید چند پنجره اضافه کنید.

حالا شما در حال رسیدن به پایان کار هستید. حال شما باید ۳ منطقه (Region) داشته باشید. حال شیشه های پنجره باید وارد شوند. حالا شما باید چند پنجره اضافه کنید. حالا Intersect را تایپ، دو شئ را انتخاب و تأیید کنید. دقت بسیار زیاد این نرمافزار باعث میشود خطاهای روشهای طراحی پیشین را کاهش دهیم که این کار باعث کاهش زمان طراحی و نیروی انسانی میشود. قابلیت ترسیم انواع نقشه ها و طراحی های دوبعدی و سه بعدی را برای شما فراهم می آورد. با ترسیم یک مستطیل از وسط دیوار بیرونی و گوشه دیگر (۶٫۳۶) آغاز کنید – این ورودی را میسازد. در ادامه ۴ ورودی پنجره را از دیوارها subtract کنید. شما پس از انجام subtract و hide باید این نتیجه را ببینید.

  نجات معجزه آسای دو معدنچی گرفتار در معدنی در کره جنوبی پس از ۹ روز

حالا شما تقریباً کارتان به پایان رسیده است.

یک چیز به نظر درست نمیآید کاری که شما باید انجام دهید این است که ۲ منطقه کوچکتر را از بزرگتر جدا (Subtract) کنید. برای طراحی آشپزخانه ای که مناسب کودکان هم باشد، باید اجاق گاز را دور از مکان های ترافیکی قرار دهید تا آن ها هم بتوانند بدون دردسر و راحت عبور کنند. این کار برای شما مناسب خواهد بود و موحب پربازده تر شدن کارتان میشود. حالا شما تقریباً کارتان به پایان رسیده است. حالا یک مستطیل را از گوشه سمت چپ شکل مستطیلی به سمت گوشه مخالف پایینی دیگر شکل مستطیلی رسم کنید. به دید nw isometric بروید و بخش دیگر سقف را به همین شکل slice کنید.

آموزش اتوکد دوبعدی

سپس آن را ۱۲ تا به بالا محور y کپی کنید و بار دیگر ۱۲ تا به پایین محور y ها کپی کنید وقتی ۳ بخش را داشتید آن ها را به یک شیء union کنید. شما میتوانید بخش هایی از یک نقشه یا یک نقشه کامل را در لایه ای بکشید بعد لایه های مختلف را روی هم بیندازید یا به عبارتی با هم ترکیب کنید. میتوانید با استفاده از ویژگی Extrude طرحهای خود را بیرون بکشید (به آنها ارتفاع بدهید).

سپس آن ها را ۳٫۸ در جهت محور z حرکت دهید.

پس از اینکه نقطه سوم را انتخاب کردید، نشانگر باید به داخل خود بچرخد. شما ورودی ها را میسازید و سپس پنچره ها را اضافه میکنید. یکبار دیگر با مستطیل در پایه ورودی پنجره آغاز کنید، آن را به اندازه ارتفاع ورودی پنجره extrude کنید و آن را به وسط انتقال دهید. ابتدا شما باید UCS خود را تغییر دهید تا با شیب سقف سازگار شود. سپس آن ها را ۳٫۸ در جهت محور z حرکت دهید. فایلهای دانلود شده از سافت سرا دارای هیچ فایل اضافی یا تبلیغاتی خاصی نیستند، از اینرو برای استخراج فایل دانلود شده، با خیال آسوده بر روی فایل مورد نظر کلیک راست و گزینه ی Extract Here را انتخاب کنید. سطح آن را آنطور که دوست دارید رسم کنید و وقتی به شعاع موردنظر رسیدید، کلیک کنید. جهت مشاهده ی دوره آموزشی اتوکد ” اینجا ” را کلیک نمایید.

  آیا فلز قرمز یک رکود را پیش بینی می کند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که یکی از بهترین روش های یادگیری نرم افزار اتوکد دو بعدی شرکت در دوره های آموزشی می باشد. نرم افزار اتوکد محصول یک شرکت آمریکایی به نام اتودسک (Autodesk) است و همانطور که گفته شد امکان ترسیم نقشههای دو بعدی و سه بعدی را برای کاربران خود فراهم میکند. تمامی دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته مهندسی برق که قصد کار و نقشه کشی در صنعت را دارند جز مخاطبین دوره اتوکد الکتریکال AutoCAD Electrical هستند.

شما نیاز دارید تا سقف را رسم کنید تا ترسیم به پایان برسد. برای این دفعه شما باید یک مثلث برای نشان دادن ادامه دیوار تا سقف را رسم کنید. راحت ترین راه برای انجام این کار همان طوری است که آن را برای درها انجام دادید. اگر شما نیز قصد یادگیری این نرمافزار قدرتمند را دارید، بدون پرداخت هزینه درخواست خود را ثبت کنید و از مدرسان پیشنهاد قیمت بگیرید؛ و بهترین فرد را برای آموزش اتوکد سه بعدی یا آموزش اتوکد دو بعدی انتخاب کنید. بررسی نرم افزار اتوکد و کاربردهای آن(نکات کلیدی در مورد AutoCAD): در این مقاله قصد داریم نرم افزار کاربردی اتوکد را به شما معرفی کنیم. از نقاطی که در زیر نشان داده شده است استفاده کنید و توجه کنید که نقاط پایانی را انتخاب میکنید. نظرات را هم خوندم و اینطور که شما جواب داده اید مثل اینکه قبلا به صورت رایگان امکان دانلود وجود داشته.

آن را با دیدن از چپ و روبرو بررسی کنید تا درست باشد.

در طراحی آشپزخانه تان یک نقطه کانونی انتخاب کنید که توجه را جلب کند. هدف نهایی از طراحی پلن های الکتریکی، اجرای آنها به بهترین شکل است. شکل 4 را ببینید. خواهید شد ( شکل 1 را ببینید ). علامت متریال را اضافه می کند؛ به طوری که با ویژگی های چیزی که اخیرا ترسیم شده مطابقت داشته باشد. مختصات مربوط به آن را از درس ۱-۱ به خاطر دارید؟ آن را با دیدن از چپ و روبرو بررسی کنید تا درست باشد. در نتیجه هیچ یک از مباحث اتوکد دو بعدی ۲۰۱۸ با این فیلم آموزشی ناگفته باقی نمیماند.در آموزش تصویری اتوکد دو بعدی ۲۰۱۸ از مقدماتیترین تا سطوح پیشرفته مباحث اتوکد به طور کامل وجود دارد. قابل ذکر است تعداد افراد در کلاس های خصوصی ۱ تا ۲ نفر می باشد و در کلاس های عمومی اتوکد حداقل ۳ نفر می باشد.

  نود تورم BoE مانع از بازیابی پوند می شود

سپس وقتی از شما خواسته شد تا ۳ نقطه را در سطح بریده شده تعیین کنید، ۳ نقطه دلخواه روی سقف جلویی را انتخاب کنید. در اتوکد بعدی، زمانی که شما یک طرح دو بعدی را ترسیم می کنید، می توانید به کمک اتوکد سه بعدی یک نمای سه بعدی از آن طرحی که برنامه ریزی کرده اید داشته باشید و این به شما کمک می کند تا یک مدل سه بعدی از ترسیم خود داشته باشید. همچنین در جدول زیر بهترین آموزشگاه برای آموزش اتوکد در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس آورده شده است.