آموزش ترید در صرافی کوکوین و بررسی انواع سفارشات

کد ریفرال به دو صورت استفاده میشود؛ گاهی ممکن است لینک دسترسی به صفحه ثبتنام در صرافی در اختیار شما قرار گیرد که در این صورت کد ریفرال بهصورت خودکار در کادر مربوط به کد ریفرال وارد شده است، اما اگر شما یک کد ریفرال شامل چند کاراکتر دریافت کرده باشید، باز هم جای نگرانی نیست و کافی است در صفحه ثبتنام و در کادر مربوط به کد ریفرال، عبارت یا همان کد (Referral) دریافتی را وارد کنید. اکنون که فرایند انتقال ارز به کیف پول با موفقیت تکمیل شد، صرافی کوینکس بار دیگر بهصورت خودکار یک ایمیل برای ما ارسال میکند و در آن تأییدشدن فرایند انتقال (Withdrawal Request Verified) را به اطلاع ما میرساند. پس از تکمیل پازل، صرافی کوینکس یک ایمیل حاوی کد فعالسازی را برای شما ارسال میکند و شما باید کد دریافتی را در صفحهای که به نمایش درمیآید، مانند تصویر زیر وارد کنید.

به کاربر امکان انتخاب بین دو مدل سفارشگذاری Limit، که شامل Limit Order و Market Order است، و Stop، که شامل Stop-Limit Order و Stop-Market Order است، را میدهد. مبلغ این تراکنش با توجه به نوسان قیمت پزوی آرژانتین بین شش میلیون دلار تا هشت میلیون دلار است. Referral یا به عبارتی کد دعوت، کدی است که میتوانید هنگام ثبتنام در بسیاری از صرافیها آن را از وب سایتها یا افرادی که آن را دارند، دریافت کنید و در کادری که با همین نام در مراحل ثبتنام وجود دارد، وارد کنید. صرافی کوینکس بهواسطه مزیتهای خوبی که دارد بسیاری از ایرانیان را بهسوی خود جذب کرده است.

نکته مهمی که در رابطه با آموزش کار با اپلیکیشن کوینکس و بخش واریز و برداشت ارزها باید به آن توجه کرد، شبکههای مختلف انتقال است که گاه ممکن است یک صرافی از چندین شبکه برای یک ارز پشتیبانی کند؛ برای نمونه ارز دیجیتال بیت کوین با نماد BTC که یکی از محبوبترین ارزهای کنونی بازار است، روی شبکههای بیت کوین و لایتینگ قابل انتقال است. اگر معتقدید که قیمت BTC افزایش خواهد یافت، میتوانید قیمت و مقدار را در سمت چپ بخش معاملاتی وارد کنید وسپس روی Buy BTC کلیک کرده تا سفارش شما ارسال شود.

در این مقاله قصد داریم تا با ویژگی های صرافی کوینکس و نحوه کار با آن آشنا شویم. در صورتی که قصد اعمال حد سود و حد ضرر را برای معاملات خود داشته باشید، میتوانید تنظیمات لازم را از این بخش اعمال کنید. شما میتوانید با کلیک روی لینک زیر و ثبتنام در صرافی از این طریق معاملاتی با کارمزد پایینتر داشته باشید. برای برداشت نیز مانند واریز باید ابتدا و پس از ورود به اپلیکیشن صرافی روی تب Asset در پایین صفحه کلیک کنید و سپس ارز دیجیتالی که قصد برداشت آن را دارید، انتخاب کنید تا به این ترتیب وارد صفحه ارز دیجیتال موردنظرتان شوید.

در این مطلب آموزش کار با اپلیکیشن کوینکس و موارد مرتبط با آن را بررسی خواهیم کرد. اگر یک کاربر قصد بازکردن یک معامله Long را داشته باشد، این کار بهکمک ارز دیجیتال تتر (USDT) و اگر بخواهد معاملهای از نوع Short داشته باشد، بهکمک ارز دیجیتال مبنا انجام خواهد شد؛ برای مثال برای معامله خرید (Long) ارز BTC، از ارز تتر کمک گرفته میشود؛ درحالیکه در معاملات فروش (Short) ارز دیجیتال مبنا، یعنی در این مثال بیت کوین مطرح میشود. درواقع ارز شما روی هر شبکهای که قرار گرفته باشد، باید ارز بومی آن شبکه را نیز در کیف پول خود داشته باشید تا بهعنوان کارمزد تراکنش، از آن ارز استفاده شود؛ برای نمونه اگر قصد انتقال USDT-TRC20 از کوینکس به یک کیف پول را داشته باشید، باید مقداری اتریوم (ETH) در کیف پول خود داشته باشید تا بهعنوان کارمزد تراکنش از آن استفاده شود.

  توقف رشد اقتصادی کره جنوبی در سه ماهه سوم سال میلادی

در کادر Buying Price نیز مبلغی را وارد میکنیم که قصد خرید جفت ارز در آن قیمت را داریم، سپس باید مقدار Amount یا همان حجم معامله را در بخش Amount وارد کنیم. در این مرحله شما باید آدرس را کپی کرده و در کیف پول یا صرافی دیگر که قصد واریز ارز دیجیتال به آن را دارید، وارد کنید. خوشبختانه برای فعالیت در بخش اسپات صرافی کوکوین نیازی به انجام مراحل احراز هویت نیست. کوکوین به بسیاری از کشور ها از جمله ایالات متحده، انگلستان، کانادا، ژاپن، هند، استرالیا، سنگاپور و… سپس باید به بررسی و تأیید مشخصات تراکنش بپردازیم. اگر بخواهیم ارزهای دیجیتال خود را نه به یک کیف پول، بلکه بهحساب کیف پول کاربری دیگر در صرافی ارز دیجیتال کوینکس انتقال دهیم، پیشنهاد میشود از گزینه انتقال بین کاربری (Inter-User Transfer) استفاده کنیم؛ چراکه با استفاده از این گزینه، دیگر نیازی نیست کارمزد تراکنش انتقال را به صرافی پرداخت کنیم.

بنابراین این موضوع سبب شده است فضایی جدیدی که ان اف تی برای هنرمندان ایجاد کرده بتوانند به راحتی اثرهای هنری خود را تبدیل به ان اف تی کرده و به نمایش بگذارند. سپس گزینه Withdraw که در تصویر به آن اشاره شده است را انتخاب نموده و در مرمرحله بعد USDT را انتخاب iranarzdigital نمایید. برداشت ارز در اپلیکیشن کوینکس تفاوت زیادی با واریز ارز در آن ندارد؛ با این حال برای آنکه آموزش کار با این اپلیکیشن را بهصورت کامل بیان کرده باشیم، به آن اشاره میکنیم. در اینجا باید به این نکته دقت کرد که لینک تأییدیه مجددی که در ایمیل ارسال میشود، به دلایل امنیتی، تنها برای مدت سی دقیقه معتبر خواهد بود و اگر در این بازه زمانی موفق نشویم عملیات انتقال (برداشت) خود را تکمیل کنیم، باید رمز عبور خود را تغییر داده و بار دیگر فرایند انتقال را انجام دهیم.

برای انجام معاملات فروش باید ابتدا و پس از کلیک روی تب Exchange و سپس انتخاب Spot، بخش Sell را انتخاب کنید و درنهایت بعد از واردکردن مقادیر با توجه به نوع سفارش، روی گزینه Sell کلیک کنید. پس از آن صرافی یک ایمیل برای شما ارسال خواهد کرد که لازم است آن را تأیید کنید تا برداشت شما تکمیل شود. رباتهای معاملاتی؛ میتوانند کارهای تکراری را جمعآوری و کپی کنند، تا به شما در اجرای آسان معاملات کمک شود. کاربران میتوانند از نوار پایین صفحه روی گزینه Market کلیک کرده و سپس در صفحه جدید از منو بالایی گزینه Margin را انتخاب کنند. افزون بر این موارد، تیم توسعهدهنده کوینکس، بهشدت بهدنبال برطرفکردن ایرادات کلی و جزئی صرافی خود است و روزبهروز شاهدیم که این صرافی در حال پیشرفت است و امکانات و قابلیتهای جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد؛ از اینرو در آینده، امکانات و شرایطی بهمراتب بهتر و مطلوبتر در اختیار کاربران کوینکس قرار میگیرد که با تکیه بر آنها، تریدرها میتوانند آسانتر، ایمنتر، پرسرعتتر و ارزانتر معاملات مربوط به ارزهای خود را انجام دهند.

  GBP/USD صعودی، پایین تر از اوج های اخیر در حالی که بازارها به دنبال فدرال رزرو هستند

دسترسی به بخش مارجین در اپلیکیشن صرافی Coinex از دو راه امکانپذیر است. این بخش را بهدقت انجام دهید و درصورت اشتباه، جزئیات تراکنش خود را ارسال کنید؛ چراکه درصورت اشتباهبودن جزئیات و تأیید تراکنش از سوی شما، امکان دسترسی مجدد به داراییهایتان وجود نخواهد داشت، اما اگر میخواهید اطلاعات نمایش دادهشده مربوط به جزئیات تراکنش تأیید شود، باید گزینه تأیید (Submit) را انتخاب کنید. با فعالکردن گزینه Ive read and accepted the Coinex term of service، که به معنای پذیرش قوانین اپلیکیشن Coinex است و درنهایت کلیک روی گزینه سبزرنگ Sign Up ایجاد حساب کاربری شما تقریباً به پایان نزدیک میشود. در این نوع روش ثبت سفارش نیز باید در مرحله آخر با کلیک روی گزینه Buy BTC کار خرید خود را به پایان برسانید.

در صرافی کوکوین می توان با ارز های بیت کوین ، اتریوم ، پولکادات و ریپل معاملات فیوچرز انجام داد. اگر صرافی معتبری برای خرید و فروش سراغ ندارید، می توانید به بخش معرفی صرافی های معتبر ارز دیجیتال در آستریک آکادمی مراجعه نمایید تا با مجموعه های معتبر و با سابقه در این عرصه آشنا شوید. صرفی کوینکس یکی از انواع صرافی هایی است که شما می توانید معاملات خود را در آن انجام دهید. شما می توانید با کلیک روی لینک های زیر به مقالات و فیلم ها دسترسی پیدا کنید.

پس از بازکردن اپلیکیشن در صفحه اصلی (Home) با کلیک روی آیکون آدمک که در قسمت بالایی و سمت چپ صفحه قرار دارد، وارد صفحه جدیدی میشوید که چندین گزینه را مقابل شما قرار میدهد و شما باید گزینه Security را از میان باقی گزینهها انتخاب کنید. یکی از هدف های اصلی Kucoin این است که کمترین کارمزد را از تریدرها بگیرد. در این بخش از آموزش کار با اپلیکیشن Coinex به معاملات مارجین میپردازیم. این گزارش همچنین به تأثیر ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا و اسپیس ایکس در مارکت ارزهای دیجیتال و رمز ارزهای خاص و قیمتشان اشاره کرد. Stop Price قیمتی است که به صرافی فرمان میدهد با رسیدن به آن، معامله با بهترین قیمت انجام شود و Volume نیز به حجم موردنظر برای خرید یا فروش جفت ارز اشاره دارد. ان اف تی تنها در تصاویر و ویدئو و گیم خلاصه نمی شود، بلکه شما می توانید فایل های صوتی خود را نیز به ان اف تی تبدیل نمایید.

در چنین شرایطی کاربران میتوانند بهراحتی به خدمات صرافیها دسترسی داشته باشند؛ چراکه گاهی صفحات وب در گوشیهای موبایل بهدرستی نمایش داده نمیشوند و با توجه به شیوه زندگی بیشتر افراد که ساعات زیادی را خارج از منزل به سر میبرند، دسترسی به چنین پلتفرم متناسب با گوشی میتواند امتیازی بسیار بزرگ باشد. یکی از امتیازات صرافیهای ارز دیجیتال برای کاربران این است که آنها میتوانند در هر ساعت از شبانهروز و تنها با داشتن یک گوشی موبایل یا کامپیوتر شخصی به این صرافیها دسترسی داشته باشند و خرید یا تبادل خود را انجام دهند. با وجود اینکه وب سایت این صرافی در ایران فیلتر است، کاربران ایرانی میتوانند با استفاده از فیلترشکن در این صرافی ثبتنام کنند و به انجام معاملات خود بپردازند. با انجام مراحل احراز هویت امکان برداشت بیش از ۵ بیتکوین در روز، استفاده از اهرم فشار ۱۰۰ در معاملات فیوچرز فراهم شده و محدودیت معامله فیات به کریپتو در یک روز به ۱۴۰۰ USDT میرسد.

  افزایش همکاری‌های نظامی آمریکا و تایوان؛ فروش تجهیزات جدید به نیروی هوایی

در بخش مارکت باید تنها کادر Volume که همان حجم معامله را نشان میدهد، پر کرد؛ چراکه انتخاب قیمت معامله در این نوع ثبت سفارش بر عهده صرافی است، به عبارت دیگر بهمحض ثبت سفارش و با اولین قیمت ممکن، معامله ما انجام میشود. همانطور که گفته شد، در این نوع ثبت سفارش شما به صرافی دستور میدهید که معامله شما را در چه قیمتی انجام دهد. همواره به کاربران توصیه میشود اگر علاقهمند هستند به تریدهای کوتاهمدت بپردازند، صرافی کوینکس را برای انجام معاملات خود انتخاب کنند. در ادامه و درصورت تأیید جزئیات تراکنش از طریق لینک ایمیلشده، زمانی که وارد صفحه تأیید برداشت (Confirm Withdrawal) شدیم، بعد از تأیید موفق درخواست انتقال با برداشت، با انتخاب گزینه اعطای مجوز (Authorize) جواز انجام تراکنش انتقال ارز از صرافی کوینکس به کیف پول خود را صادر میکنیم.

۲.۲ چطور با تخفیف کارمزد در کوینکس ثبتنام کنیم؟ ۰.۱ چطور با تخفیف کارمزد در کوینکس ثبتنام کنیم؟ Ghx3r کدی است که میتوانید آن را در مراحل ثبتنام در صرافی وارد کنید. درحقیقت بهدلیل یکسانبودن نشانی شبکه BEP20 با شبکه بلاک چین اتریوم، بیشتر افراد دچار اشتباه میشوند و با ارسال ارزهای BEP20 به بلاک چینی که این ارزها را پشتیبانی نمیکند، برخی مواقع دارایی خود را از بهطور کامل از دست میدهند؛ از اینرو اگر قصد جابهجایی ارز به شبکه BEP20 را دارید، کیف پولی که قصد ارسال به آن را دارید، باید شبکهای یکسان با صرافی کوینکس داشته باشد. در این مرحله، یک ایمیل خودکار با عنوان تأیید برداشت (Withdrawal confirmation) توسط صرافی کوینکس برای نشانی ایمیلی که در زمان ایجاد حساب کاربری در کوینکس وارد کردهایم، ارسال خواهد شد که در آن مشخصات تراکنش، برای ما ارسال شده است.

بهطور مشابه، اگر قیمت بیتکوین 1 درصد افت کند، ربات با خرید بیتکوین، ارزش کل آن را 50 هزار USDT نگه میدارد. انجام معاملات فروش تفاوت زیادی با معاملات خرید ندارد. از 24 ژوئن 2019، صرافی کوینکس شروع به ارائه معاملات اهرمی است (سپس فقط BTC/USDT ، اما زوجهای معاملاتی (trading pairs) بیشتری در جولای 2019 دنبال می شوند.) معاملات اهرمی می توانند منجر به بازدهی عظیم و یا زیانهای عظیمی شوند. حالا در مورد انواع مختلف کوینی که در صرافی kucoin معامله میشود و کارمزدهای کوکوین به اندازه کافی میدانید، در قسمت بعدی این گزارش نگاهی به روشهای مختلف پرداخت خواهیم انداخت و مراحل مختلفی را که برای تأیید یک تراکنش باید طی کنید یک به یک توضیح خواهیم داد.