تحلیل فنی USD/JPY و GBP/JPY و چشم انداز

ین ژاپن USD/JPY و GBP/JPY قیمت، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • USD/JPY – داده های ایالات متحده و تصمیمات سیاست BoJ ممکن است USD/JPY را در این هفته ایجاد کند یا شکست دهد.
  • GBP/JPY – ضعیف استرلینگ مقاومت رد GBP/JPY را می بیند.

گزارش‌های تحلیل فنی و بنیادی ین ژاپن Q2 جدید ما برای دانلود رایگان است

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: USD/JPY آخرین: نشست سه جانبه به تلاش های مداخله ای هماهنگ اشاره می کند

بانک مرکزی ژاپن آخرین تصمیم سیاست پولی خود را در روز جمعه اعلام خواهد کرد و در حالی که انتظار می رود بانک مرکزی به طور کامل تمام تنظیمات سیاست را دست نخورده باقی بگذارد، مانند تمام جلسات بانک مرکزی، تفسیر پس از تصمیم گیری کلیدی است. انتظارات بازار مالی فعلی فقط 10 درصد احتمال افزایش 10 واحدی نرخ را نشان می دهد و اگر بانک مرکزی آمریکا چیزی برای کار به بازار ارائه نکند و فقط در مورد پیگیری دقیق نرخ ارز صحبت نکند، ین ژاپن ضعیف باقی می ماند.

این هفته همچنین شاهد انتشار سه داده مهم ایالات متحده، کالاهای بادوام، اولین نگاه به تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول و آخرین مطالعه Core PCE هستیم. رشد ایالات متحده کند می شود، اما همچنان قوی باقی می ماند، در حالی که حرکت در Core PCE به فدرال رزرو فرصتی برای یک یا احتمالاً دو کاهش نرخ در اواخر سال جاری می دهد.

برای همه انتشار داده‌ها و رویدادهای اقتصادی جهانی که در حال حرکت در بازار هستند، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX

  توافق کره جنوبی و هند در زمینه دفاعی و فناوری‌های پیشرفته

image1.png

دلار آمریکا امروز در حال افزایش است و به نظر می رسد به بالاترین حد خود در چند ماه اخیر برسد. بازدهی خزانه داری ایالات متحده همچنان بالا است و این هفته نیز به همین شکل باقی خواهد ماند، زیرا 183 میلیارد دلار از ترکیب 2s، 5s و 7s به بازار آمد. علاوه بر این، یورو همچنان به پایین‌تر شدن خود ادامه می‌دهد، در حالی که استرلینگ تحت فشار امیدهای کاهش نرخ مجدد است. یورو (57.6 درصد) بزرگترین مؤلفه شاخص دلار است، در حالی که پوند انگلیس (11.9 درصد) سومین مؤلفه بزرگ است. اگر شاخص دلار از بالاترین سطح 106.58 هفته گذشته بشکند، چاپ دوم اکتبر در 107.33 به سطح بعدی مقاومت تبدیل می شود.

نمودار روزانه شاخص دلار آمریکا

image2.png

با توجه به افکار بازار، از جمله ما، 155.00 برای USD/JPY قبل از اینکه مداخله رسمی دیده شود، خط شنی است. این سطح اکنون به دلیل افزایش اخیر دلار آمریکا به طور فزاینده ای آسیب پذیر به نظر می رسد. چشم انداز فنی نیز صعودی به نظر می رسد و شکست در بالا می تواند شاهد حرکت این جفت به 156.00 یا 157.00 با سرعت باشد. یک جفت دشوار برای معامله در حال حاضر با BoJ/MoF که با علاقه زیادی به آن نگاه می کند.

نحوه معامله USD/JPY را با راهنمای رایگان ما بیاموزید

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله USD/JPY

نمودار قیمت روزانه USD/JPY

image3.png

آخرین گزارش احساسات IG را دانلود کنید و کشف کنید که چگونه تغییرات روزانه و هفتگی در احساسات بازار می تواند بر چشم انداز قیمت تأثیر بگذارد:

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 8% 2% 3%
هفتگی -8٪ 4% 2%

فروش اخیر GBP/JPY تقریباً به دلیل ضعف استرلینگ است زیرا انتظارات نرخ BoE کاهش یافته است. . شکستن زیر 190.00 منطقه 188.80 را قبل از اینکه 186 به عنوان پشتیبانی عمل کند وارد بازی می کند. سری پایین‌های بالاتر امسال دست نخورده باقی مانده است و به نظر می‌رسد که سری اوج‌های بالاتر شکسته شده است.

چشم انداز پوند/دلار، یورو/ پوند – ضعیف شدن پوند پس از تفسیر بانک انگلستان

نمودار قیمت روزانه GBP/JPY

image4.png

نظر شما در مورد ین ژاپن – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم انتهای این قطعه به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/japanese-yen-latest-usd-jpy-and-gbp-jpy-technical-analysis-and-outlooks-20240422.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار