تست مقاومت 150 ین ژاپن (USD/JPY) در آستانه تصمیم سیاست بانک مرکزی ژاپن

قیمت ها، نمودارها و تحلیل ین ژاپن

  • جلسه BoJ کلیدی برای ین است.
  • USD/JPY در حال آزمایش تصمیم BoJ است.

پیش بینی رایگان ین ژاپن Q4 ما را دانلود کنید

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

فدرال رزرو، بانک انگلستان و بانک ژاپن همگی آخرین تصمیمات سیاست پولی خود را در هفته آینده اعلام می کنند و این دومی است که به احتمال زیاد باعث نوسانات جدید خواهد شد. در حالی که انتظار می‌رود فدرال‌رزرو و BoE همه شماره‌های سیاست را دست نخورده بگذارند، BoJ ممکن است سیاست کنترل منحنی بازده فعلی خود را تغییر دهد و اجازه دهد بازدهی JGB بالاتر رود. بانک مرکزی ژاپن در حال حاضر نرخ بازده اوراق قرضه 10 ساله را روی 1 درصد قرار داده است و در صورتی که این آستانه تحت فشار قرار گیرد، مداخله می کند، اما صحبت های بازار در حال حاضر نشان می دهد که BoJ ممکن است اجازه دهد بازدهی بازار به 1.5 درصد افزایش یابد. یکی که ین را تقویت می کند.

اوایل امروز، آخرین قرائت CPI توکیو پیش بینی های بازار را شکست داد و نشان داد که فشار قیمت ها در حال افزایش است. این قرائت به‌عنوان نماینده‌ای برای روند تورم ملی در نظر گرفته می‌شود و ممکن است BoJ را به سمت تصدیق این موضوع سوق دهد که تورم در ژاپن در نهایت شروع به ریشه‌دار شدن کرده است. اگر بانک مرکزی ژاپن چشم انداز تورم خود را بیشتر بازبینی کند، ین ژاپن در کل تقویت خواهد شد.

  پیش‌بینی دلار آمریکا: فدرال‌رزرو رو به جلو است؟

image1.png

مداخله BOJ

تقویم بانک مرکزی DailyFX

USD/JPY در بالاترین حد، یا بسیار نزدیک به بالاترین سطح یک سال قبل قبل از مداخله BoJ معامله می‌شود. سطح 150 هفته‌های زیادی است که به عنوان خطی برای USD/JPY دیده می‌شود و هر آزمایشی در این سطح با شایعاتی مبنی بر مداخله رسمی ژاپن روبرو می‌شود. این جفت در حال حاضر کمی بالای 150 معامله می شود، اما احتمال حرکت بیشتر در آستانه نشست هفته آینده بانک مرکزی بسیار بعید است. در حالی که جلسه BoJ باید به دقت زیر نظر گرفته شود، کنفرانس مطبوعاتی پس از تصمیم فدرال رزرو نیز برای چشم انداز دلار آمریکا کلیدی خواهد بود.

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله USD/JPY

نمودار قیمت روزانه USD/JPY – 27 اکتبر 2023

image2.png

آخرین گزارش احساسات IG را دانلود کنید تا ببینید چگونه تغییرات روزانه/هفتگی بر چشم انداز قیمت USD/JPY تاثیر می گذارد




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 21% -8٪ -4٪
هفتگی 16% -12% -8٪

نظر شما در مورد ین ژاپن – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/japanese-yen-usd-jpy-testing-150-resistance-ahead-of-bank-of-japan-policy-decision-20231027.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار