تورم آلمان افزایش می یابد در حالی که احساسات بهبود می یابد

تجزیه و تحلیل یورو (EUR/USD، EUR/GBP)

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

تورم آلمان در ماه دسامبر به 3.7 درصد رسید که نسبت به 3.2 درصد قبلی در نوامبر افزایش یافت. شاخص HICP از 2.3 درصد در نوامبر به 3.8 درصد افزایش یافت. پیش از افزایش داده‌ها هشدارهای متعدد مقامات برجسته بانک مرکزی اروپا مبنی بر اینکه صحبت در مورد کاهش نرخ‌ها خیلی زود است و اینکه تا زمانی که لازم است نرخ‌های بهره محدودکننده باقی بماند، انجام شد.

image1.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

EUR/USD به یک حرکت جهت دار پس از دوره ادغام اشاره می کند

معاملات EUR/USD امروز صبح به شدت کاهش یافت، زیرا به نظر می رسد پاسخی به افزایش بازدهی ایالات متحده برای جلوگیری از کاهش اخیر باشد. بازدهی ایالات متحده روز به روز در حال کاهش است و برای گاوهای EUR/USD حمایت می کند. با این حال، مومنتوم کاهش یافته بود و اکنون که بازدهی مثبت شده است (در روزی که تاکنون)، این جفت به شدت کاهش یافته است. داده‌های خرده‌فروشی ایالات متحده برای دوره کریسمس در روز چهارشنبه منتشر می‌شود و می‌تواند بیشتر به مصرف قوی ایالات متحده به رهبری بازار کار قوی اشاره کند.

1.0831 و میانگین متحرک ساده 200 روزه سطوح بعدی پشتیبانی بالقوه هستند

نمودار روزانه EUR/USD

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

بسته شروع معاملات FX

EUR/GBP پشتیبانی را کاهش می دهد اما حرکت صعودی هنوز آزمایش نشده است

EUR/GBP تمایل به معامله در آن چیزی که به نظر می رسد یک مثلث نامتقارن در بازه زمانی طولانی تر و هفتگی است را نشان می دهد. این هفته شاهد جهش حمایت خط روند بوده است، اما حرکت همچنان یک نگرانی است.

  ادامه اعتصاب کامیون‌داران کره جنوبی؛ اختلال در سیستم حمل و نقل

اوایل صبح امروز بریتانیا کاهش درآمد متوسط ​​را نشان داد در حالی که نرخ بیکاری در 4.2 درصد ثابت ماند. بانک انگلستان در ماه های اخیر کمتر بر میانگین درآمد متمرکز شده است و بیشتر بر تورم خدمات به عنوان یک کل تمرکز کرده است. بازارها همچنان انتظار کاهش نرخ کمتری را در بریتانیا نسبت به ایالات متحده یا اتحادیه اروپا دارند که دلیل آن نگرانی های طولانی مدت تورم است.

حرکت صعودی با اولین آزمون خود در سطح 0.8635 روبرو خواهد شد و پس از آن گروه بندی میانگین متحرک ساده 50 و 200 روزه (قابل مشاهده در نمودار روزانه). پشتیبانی در خط روند باقی می ماند و به عنوان پشتیبانی عمل می کند. داده‌های فردای تورم بریتانیا بینش بیشتری را در مورد مبارزه با تورم در بریتانیا ارائه می‌دهد و بخش مهمی از داده‌ها برای هفته باقی می‌ماند.

نمودار هفتگی EUR/GBP

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/eu-breaking-news-german-inflation-rises-while-sentiment-improves-20240116.html