جدیدترین بازار یورو (یورو) – یورو/دلار آمریکا و یورو/ پوند در آستانه فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا

قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل EUR/USD

  • تصمیمات نرخ تورم ایالات متحده، FOMC و ECB همگی نزدیک هستند.
  • بازار کار بریتانیا همچنان قوی است و استرلینگ را پشتوانه می‌کند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله EUR/USD

در دو روز آینده، فدرال رزرو (فدرال رزرو) و بانک مرکزی اروپا (ECB) آخرین تصمیمات سیاست پولی خود را اعلام خواهند کرد و بازارها کاملاً انتظار دارند که فدرال رزرو چرخه صعود چهارده ماهه خود را متوقف کند، در حالی که بانک مرکزی اروپا نرخ بهره را تا یک درصد افزایش خواهد داد. 25 امتیاز پایه بیشتر هر دوی این نتایج کاملاً مورد انتظار و قیمت گذاری در بازار هستند، با این حال اظهارنظر پس از تصمیم گیری از سوی هر دو بانک مرکزی کلیدی خواهد بود. پیش از این دو تصمیم سیاسی، اواخر امروز گزارش تورم ماه می ایالات متحده منتشر می شود که پیش بینی کنندگان انتظار دارند فشار قیمت ها در ایالات متحده کاهش یابد، اما نه با نرخ سریع. در هر صورت، از دست دادن انتظارات، امروز می‌تواند به دلار آمریکا در آستانه تصمیم روز چهارشنبه FOMC نوساناتی را ایجاد کند.

image1.pngimage2.png

برای همه رویدادهای متحرک بازار و انتشار داده های اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX

یورو/دلار آمریکا قبل از گزارش تورم امروز، سطح قبلی مقاومت را درست زیر 1.0800 آزمایش می کند و امروز به بالاترین حد دو هفته اخیر رسیده است. این جفت به احتمال زیاد در محدوده کوچکی نسبت به CPI ایالات متحده محبوس خواهد ماند، مگر اینکه انحراف زیادی از انتظارات وجود داشته باشد، قبل از تصمیم گیری روز چهارشنبه FOMC.

  آثار عکاسان ایرانی در جشنواره بین‌المللی چین به نمایش گذاشته شد

نمودار قیمت روزانه EUR/USD – 13 ژوئن 2023

image3.png

نمودار از طریق TradingView




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

سلام

روزانه -7٪ 6% -1٪
هفتگی -19٪ 17% -6٪

احساسات تجارت خرده فروشی مختلط است

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد 59.86 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.49 به 1 است. نت-شورت معامله گران 2.14 درصد کمتر از دیروز و 6.55 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های یورو/دلار ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. موقعیت‌یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص‌تر است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما چیزهای بیشتری می دهد تعصب تجاری EUR/USD ترکیبی

پس از اینکه آخرین گزارش مشاغل در بریتانیا نشان داد نرخ بیکاری به 3.8٪ بازگشته است، در حالی که دستمزدهای بریتانیا 7.2٪ افزایش یافت، پوند انگلیس امروز دوباره افزایش یافت. این ارقام، اگرچه برای اقتصاد بریتانیا خوب است، اما باعث نگرانی بیشتر بانک انگلستان در مبارزه با تورم خواهد شد و شاهین های BoE را برای ادامه افزایش نرخ بانکی بریتانیا جسارت بیشتری خواهد داد.

اخبار فوری GBP: گزارش مشاغل در بریتانیا باعث افزایش پوند می شود

EUR/GBP در طول شش هفته به طور مداوم کاهش یافته است زیرا معامله گران قیمت ترمینال بریتانیا را بالاتر می برند. انتظار می رود که افزایش اختلاف نرخ بهره اتحادیه اروپا/انگلیس باعث شده است که EUR/GBP این هفته به پایین ترین حد چند ماهه خود در حدود 0.8540 برسد و این حرکت کاهشی ممکن است در هفته های آینده با سطح حمایت بعدی 0.8500 ادامه یابد. فروش بزرگتر می تواند 0.8340 را به عنوان هدف نهایی ببیند.

نمودار قیمت روزانه EUR/GBP – 13 ژوئن 2023

image4.png

دیدگاه شما در مورد EUR/USD و EUR/GBP چیست – صعودی یا نزولی؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/euro-eur-market-latest-eur-usd-and-eur-gbp-poised-ahead-of-fed-and-ecb-20230613.html