داده‌های PMI آلمان پس از اجرای مناسب افت کرد، داده‌های PMI اتحادیه اروپا مخلوط شد

تجزیه و تحلیل PMI آلمان، اتحادیه اروپا

  • PMI آلمان در ماه فوریه به شدت کاهش یافت
  • داده های PMI اتحادیه اروپا مخلوط شده است زیرا فرانسه اعداد قابل توجهی را منتشر می کند

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

مقدمه ای بر تجارت اخبار فارکس

PMI آلمان در ماه فوریه به شدت قرارداد می بندد

داده‌های PMI آلمان همیشه در این هفته زیر ذره بین قرار می‌گرفت، در حالی که بنیادهای ضعیف و نظرات بوندس‌بانک مبنی بر اینکه آلمان احتمالاً در حال حاضر در رکود است و داده‌ها از این دیدگاه حمایت می‌کنند.

داده های PMI تولید فلش آلمان در ماه فوریه از 45.5 به 42.3 کاهش یافت، اما شگفتی از طریق سقوط از انتظار 46.1 بالا رخ داد. بخش تولید از زمان پایین ترین سطح زیر 40 سال در ژوئیه 2023 تلاش کرده است تا بهبود یابد، اما آخرین داده های ماه فوریه این روند را متوقف کرده است.

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

علاوه بر این، معیارهای آینده‌نگر مانند «کسب و کار جدید» و «سفارش‌های جدید» بیشتر بدتر شدند و تجارت جدید صادرات نیز رو به کاهش بود. شرکت‌های مورد بررسی بر بی‌میلی کلی مشتریان برای انجام معاملات تاکید کردند، به شرطی که عدم اطمینان اقتصادی و شرایط سخت مالی ادامه داشته باشد.

یک خبر مثبت این است که بخش خدمات در همان دوره زمانی شاهد افزایش اندکی بود و شواهد کمی از فشارهای هزینه ناشی از حملات دریای سرخ وجود دارد که شرکت‌های کشتیرانی را مجبور به تغییر مسیر کشتی‌ها از کریدور اصلی کرده است.

  دیپلمات کره‌جنوبی: اتحاد تراشه نمی‌تواند مانع توسعه چین شود

داده های PMI اتحادیه اروپا مخلوط شده است

به نظر می‌رسد که داده‌های PMI اتحادیه اروپا بسیار بهتر از آلمان است، با وجود افت در چاپ تولید، پیش‌بینی‌های قرائت ترکیبی لبه‌های پیش‌بینی شده است. خدمات شاهد افزایش استقبال برای رسیدن به نقطه 50 بودند – سطحی که معمولاً از گسترش انقباض جدا می کند.

به نظر می‌رسد که داده‌های فرانسه بهبود یافته و بسیار بهتر از همتای آلمانی خود عمل می‌کنند، و بهبودهایی را در هر سه شاخص با افزایش قابل توجه تولید از 43.1 به 46.8 نشان می‌دهند.

واکنش یورو متفاوت بود، اما عمدتاً تأثیر مثبتی داشت، با افزایش ارزش یورو/دلار آمریکا و یورو/ین، اما پیش از انتشار داده‌های PMI بریتانیا در ساعت 09:30 به وقت گرینویچ، یورو در برابر پوند به شدت کاهش یافت. مراقب صورتجلسه بانک مرکزی اروپا در رابطه با جلسه ژانویه باشید.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -5٪ 5% 0%
هفتگی 6% 0% 3%

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/german-pmi-data-slumps-after-decent-run-broader-eu-pmi-data-mixed-20240222.html