جدیدترین پوند انگلیس (GBP) – پوند/دلار آمریکا با PMI مثبت بریتانیا، دلار ضعیف آمریکا افزایش یافته است

GBP/USD تجزیه و تحلیل و نمودارها

  • فعالیت تجاری بریتانیا همچنان در حال گسترش است.
  • پوند/دلار آمریکا با تقویت استرلینگ و ضعف دلار آمریکا تقویت شد.

رابیشترین خوانده شده: دلار آمریکا پس از دقایقی احتیاط در برابر کاهش زودهنگام فدرال، ضررهای خود را کاهش می دهد

دانلود راهنمای رایگان ما در مورد نحوه معامله GBP/USD:

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله GBP/USD

آخرین شاخص‌های PMI S&P انگلستان (فوریه) نشان داد که رشد بخش خصوصی بریتانیا برای چهارمین ماه متوالی و با سریع‌ترین سرعت از ماه می 2023 در حال گسترش است.

  • PMI ترکیبی جهانی – واقعی 53.3 در مقابل 52.9 قبلی
  • PMI تولید جهانی – 47.1 واقعی در مقابل 47 قبلی
  • خدمات جهانی PMI واقعی – 54.3 در مقابل 54.3 قبلی

کریس ویلیامسون، اقتصاددان ارشد بازرگانی S&P در اظهار نظر در مورد انتشار امروز گفت که این نظرسنجی به رشد 0.2 تا 0.3 درصدی در سه ماهه اول 2024 اشاره کرد و این که «جهش رشد با افزایش خوش‌بینی نسبت به چشم‌اندازهای سال آینده به بالاترین میزان برای دو سال آینده همراه شده است. سال ها.’

این چشم انداز مثبت با اظهار نظر اخیر بانک مرکزی بریتانیا همراه بود. اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان، روز سه‌شنبه در کمیته منتخب خزانه‌داری گفت که رکود فعلی بریتانیا ممکن است در حال حاضر پایان یافته باشد و “نشانه‌های مشخصی از یک جهش وجود داشته باشد.” آقای بیلی اضافه کرد که اگر به رکودهای مربوط به دهه 1970 نگاه کنید، دامنه همه رکودهای قبلی “چیزی بین 2.5 تا 22 درصد از نظر رشد منفی” بود که باعث می شود انقباض 0.5 درصدی فعلی در مقایسه کمرنگ به نظر برسد.

  ناخرسندی چین از تصمیم آلمان برای اعمال محدودیت‌ها علیه شرکت هوآوی

دقایق روز چهارشنبه FOMC ایالات متحده چیزی برای همه داشت و برخی از اعضا بر این باور بودند که نرخ بهره به اوج خود رسیده است، در حالی که برخی دیگر از اعضا خطر “حرکت خیلی سریع” را در کاهش نرخ مشاهده کردند. آخرین نرخ های ضمنی فدرال رزرو اولین کاهش 25 واحدی را نشان می دهد که تقریباً به طور کامل در نشست ژوئن قیمت گذاری شده است، با حدود 88 واحد کاهش در سال 2024. این اکنون به روایت فعلی فدرال رزرو نزدیک است که نرخ ها کمی کمتر کاهش می یابد. کمی دیرتر از قیمت‌های پایین‌تر بازار که در چند ماه گذشته مشاهده شد.

کابل (GBP/USD) پس از رسیدن به بالاترین سطح سه هفته‌ای 1.2710 در اوایل جلسه، در حال حاضر حدود 1.2675 تغییر می‌کند. اگر بتوان اوج امروز را پس گرفت، خوشه ای از اوج های قبلی بین 1.2750 و 1.2800 وارد بازی می شود.

ببینید چگونه احساسات مشتری IG می تواند به تصمیمات تجاری شما کمک کند:




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -22٪ 14% -4٪
هفتگی -30٪ 16% -9٪

نظر شما در مورد پوند انگلیس – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/british-pound-gbp-latest-gbp-usd-boosted-by-positive-uk-pmis-weak-us-dollar-20240222.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار