دلار، یورو و داده های تورم چشم طلا، استرلینگ پشتیبانی می شود

احساسات عمومی در یک هفته تحت سلطه عملکرد چشمگیر انویدیا و راهنمایی های تشویق کننده برای سه ماهه اول 2024 افزایش یافت. این سازنده تراشه به S&P 500 کمک کرد تا با شاخص بنچمارک ژاپنی که پس از 34 سال به همان موفقیت دست یابد، به بالاترین سطح تاریخ خود برسد.

به طرز عجیبی، جو پررونق بازار باعث افزایش قیمت طلا شد و شاهد تلاش دلار برای تثبیت بود. اگر داده‌های تورم PCE برای ژانویه بهتر از حد انتظار باشد، کاهش دلار ممکن است ادامه یابد – چیزی که احتمالاً به بهبود صعودی طلا می‌افزاید.

استرلینگ در هفته گذشته عملکرد خوبی داشته است و با وجود داده‌های «تأثیر بالا» در افق کم یا بدون آن، ممکن است این ارز در کل حفظ شود. به نظر می رسد که تلاش های اخیر یورو برای پیشروی در برابر تعدادی از ارزهای G7 در حال کاهش است زیرا اقدامات قیمتی نشان دهنده خستگی در پایان هفته گذشته است.

اگر از ضررهای معاملاتی گیج شده اید، چرا قدمی در مسیر درست برندارید؟ راهنمای ما، “ویژگی های معامله گران موفق” را دانلود کنید و بینش های ارزشمندی را برای دوری از دام های رایج به دست آورید:

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

ویژگی های معامله گران موفق

پیش بینی های فنی و بنیادی – در تاریخ 26 فوریه

پیش بینی هفتگی پوند بریتانیا: هیچ خبری نمی تواند خبر خوبی برای گاو نر باشد

پوند/دلار آمریکا ثابت‌تر از آن چیزی بوده است که داده‌های بریتانیا به تنهایی نشان می‌دهد و بازارها متقاعد شده‌اند که کاهش نرخ‌ها در راه است، اما نه به این زودی. این پایان نامه باید استرلینگ را در یک هفته کم داده پشتیبانی کند.

  انتخاب بهترین تکنیک‌ها و مباحث راهبردی در آموزش سئو میزبان فا مگ

پیش بینی هفتگی یورو: بانک مرکزی چرخه کاهش نرخ را به تاخیر انداخت

اعضای شورای حاکم ECB بر عدم نیاز فوری به کاهش نرخ بهره علیرغم بهبود آمار رشد دستمزدها تاکید کردند. فقدان پیشران های صعودی یورو حاکی از آسیب پذیری است.

قیمت طلا (XAU/USD) برای جهت‌گیری با مشکل مواجه است، نقره (XAG/USD) به نظر بسته می‌شود

شمع طلای هفتگی محدوده محدودی از 25 دلار را نشان می‌دهد، زیرا این فلز گرانبها به دنبال راننده‌ای می‌گردد تا بی‌حالی فعلی‌اش را بشکند.

پیش بینی دلار آمریکا: PCE ایالات متحده برای هدایت بازارها. تنظیمات EUR/USD، GBP/USD، USD/JPY

این مقاله چشم انداز فنی سه جفت اصلی دلار آمریکا را بررسی می کند: EUR/USD، GBP/USD، و USD/JPY. در این مقاله، ما همچنین سناریوهای بالقوه بازار را قبل از داده های کلیدی PCE ایالات متحده مورد بحث قرار می دهیم.

رویدادهای ریسک عمده در هفته پیش رو

اولاً، داده‌های تورم ژاپن می‌تواند بر ین تأثیر بیشتری بگذارد، در صورتی که فشارهای قیمتی از روند اخیر پایین‌تر پیروی کند – که باعث ایجاد تردید در مورد یکی از دو شرط بانک ژاپن برای عادی‌سازی سیاست‌ها می‌شود. به طور بالقوه برای EUR/JPY صعودی است، اما این مملو از پیچیدگی است زیرا وزارت دارایی ژاپن می تواند در هر زمانی از مداخله FX استفاده کند.

بانک مرکزی نیوزلند (RBNZ) قرار است به روز رسانی در مورد سیاست پولی ارائه دهد که در آن احتمال 30 درصد افزایش نرخ بهره در روز چهارشنبه وجود دارد. تورم به همان سرعتی که انتظار می رفت کاهش نیافته است و برآوردهای بازار تنها کاهش احتمالی نرخ اول را در نوامبر پیش بینی می کند.

  کمبود کارگر؛ مشکل نیمی از شرکت‌های ژاپنی

با راهنمای جامع ما در مورد این موضوع، در زیر، نحوه آماده سازی و استراتژی پیش از انتشار اخبار و داده های اصلی را بیاموزید:

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

داده‌های بیکاری و تورم آلمان در ماه فوریه پس از اعلام بوندس‌بانک مبنی بر اینکه ممکن است آلمان قبلا وارد رکود شده باشد، منتشر شد.

به احتمال زیاد داده های ایالات متحده به عنوان محور اصلی هفته در نظر گرفته می شود. نگاه دوم به تولید ناخالص داخلی سه ماهه چهارم ایالات متحده، پتانسیل ایجاد نوسانات درون روز را دارد، اما در غیاب انحراف گسترده از تخمین اول، واکنش عمده بعید است. سپس در روز جمعه، داده‌های PCE ایالات متحده بخش مهم دیگری از پازل تورم را ارائه می‌کند و می‌تواند بر شرط‌بندی کاهش نرخ و در نتیجه دلار آمریکا تأثیر بگذارد.

داده‌های PMI تولید چین نیز در روز جمعه منتشر می‌شود، اما به نظر می‌رسد که اقدامات حمایتی اخیر از بازارهای نامناسب چین حمایت می‌کند.

با آخرین اخبار و تجزیه و تحلیل بازار و همچنین موضوعات در حال توسعه بازارها را در حال حاضر به روز بمانید:

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/markets-week-ahead-usd-euro-and-gold-eye-inflation-data-sterling-supported-20240225.html