دلار آمریکا، نیکی 225، AUD/JPY

توصیه شده توسط Jun Rong Yeap

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

خلاصه بازار

درآمدهای نتفلیکس و تسلا یک شبه باعث افزایش سود در شرکت‌های بزرگ فناوری شده است، زیرا به نظر می‌رسد نقاط ضعف در نتایج آن‌ها باعث نگرانی‌هایی برای سایر نتایج بزرگ فناوری آینده نیز می‌شود. با توجه به رشد درخشان فناوری از ابتدای سال، فعالان بازار ممکن است نه تنها برای افزایش درآمد، بلکه یک راهنمای قوی در سود شرکت ها در سه ماهه آینده با امیدهای “فرود نرم” فعلی قیمت گذاری کنند. هر نشانه ای برای به چالش کشیدن آن روایت ممکن است نیاز به یک رتبه بندی مجدد در ارزش گذاری والای فعلی خود داشته باشد.

وال استریت در مجموع به پایان رسید (DJIA + 0.47٪؛ S&P 500 – 0.68٪؛ Nasdaq -2.05٪). ضعیف‌تر از حد انتظار در شاخص تولید فدرال‌رزرو فیلادلفیا (-13.5 در مقابل پیش‌بینی -10) و انقباض عمیق‌تر در شاخص اقتصادی پیشرو هیئت مدیره کنفرانس تا حد زیادی از بین رفته است، با توجه به اینکه فصل درآمد در مرکز توجه قرار گرفته و انتظارات برای آخرین افزایش نرخ در هفته آینده از Fed در موقعیت خوبی قرار گرفته است. بازدهی خزانه داری تا حد زیادی بالاتر رفت و بازدهی 10 ساله یک شبه 10 واحد پایه (bp) جهش کرد.

یکی از مواردی که باید تماشا کنید ممکن است دلار آمریکا باشد، که برای آزمایش مجدد سطح مقاومت قبلی خود در سطح 100.50 بازگشته است. در حال حاضر، روند گسترده‌تر از اوج‌ها و پایین‌ترین قیمت‌ها همچنان می‌تواند نشان دهد که فروشندگان تا حد زیادی تحت کنترل هستند، در حالی که این احتمال وجود دارد که افزایش اخیر کاهشی کوتاه‌مدت از شرایط فنی بیش از حد فروش پس از فروش سنگین 4 درصدی در دو هفته گذشته باشد. شکست در بازیابی سطح 100.50 در روزهای آینده می‌تواند پایین‌ترین حد خود در جولای 2023 را در سطح 99.00 برای آزمایش مجدد باقی بگذارد.

  معرفی و بررسی چند استراتژی مهم بازار فارکس امیر تریدر ثبت نام در بروکرها | persianforexacademy

image1.png

منبع: نمودارهای IG

توصیه شده توسط Jun Rong Yeap

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

آسیا اوپن

به نظر می رسد سهام آسیایی برای باز شدن منفی با Nikkei -0.69٪، ASX -0.22٪ و KOSPI -0.75٪ در زمان نگارش این مقاله آماده شده اند. تقویم اقتصادی برای پایان هفته نسبتاً آرام است، با تمرکز امروز صبح حول داده‌های تورم ژاپن در ماه ژوئن. چاپ تیتر کمتر از حد انتظار بود (3.3٪ در مقابل 3.5٪ سال به سال)، اما جنبه اصلی همچنان با تداوم اجماع در 4.2٪ تداوم دارد.

این ممکن است همچنان گمانه‌زنی‌های مربوط به تعدیل سیاست بانک ژاپن (BoJ) را حفظ کند، زیرا بازده اوراق قرضه 10 ساله ژاپن در نزدیکی بالاترین سطح دو ماهه خود در نشست هفته آینده BoJ قرار دارد. در حالی که اخیراً برخی مخالفت‌ها از سوی مقامات برای حرکت ژوئیه صورت گرفته است، اجماع نظر وجود دارد که تغییر سیاست مربوط به زمان و ممکن است تا پایان سال جاری انجام شود.

هر گونه تغییر در تنظیمات سیاست ممکن است برای شاخص Nikkei 225 منفی باشد، همانطور که از فروش 2 درصدی در دسامبر 2022 در تنظیم کنترل منحنی بازده غافلگیرانه (YCC) BoJ مشهود است. اما در حالی که تصور می شود هنوز چند جلسه با آن فاصله دارد، شاخص در حال حاضر در تلاش است تا از یک خط گردن کلیدی در سطح 32400 دفاع کند. اوج‌های پایین‌تر اخیر در شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان‌دهنده خستگی در حرکت صعودی در حال حاضر است، در حالی که شاخص تلاش می‌کند در حال حاضر بالاتر از میانگین متحرک 100 روزه (MA) خود باقی بماند. شکست در دفاع از سطح 32400 ممکن است به طور بالقوه راه را به سمت خط حمایت بعدی در سطح 31400 هموار کند.

  چین در پساکرونا؛ گذار از مرحله صادرات‌محور به فناوری‌محور

image2.png

منبع: نمودارهای IG

در لیست پیگیری: AUD/JPY یک بار دیگر مقاومت کلید را دوباره آزمایش کنید

آمارهای داغتر از حد انتظار مشاغل خارج از استرالیا دیروز باعث شده است که انتظارات نرخ بهره برای بانک مرکزی استرالیا (RBA) تغییر کند، زیرا فعالان بازار برای احتمال بالاتر حرکت 25 واحدی در ماه آینده از بانک مرکزی قیمت می‌دهند. این امر باعث جهش اولیه در AUD/JPY شد، قبل از اینکه محیط ریسک پایین تر، خوش بینی را در مورد دلار استرالیا حساس به ریسک کاهش داد.

با آن، AUD/JPY بار دیگر بازگشته است تا مقاومت کلیدی خود را در سطح 95.34 مجدداً آزمایش کند، با یک الگوی مثلث صعودی کوتاه مدت در نمودار چهار ساعته. خریداران ممکن است مجبور شوند سطح 95.34 را غلبه کنند تا اطمینان بیشتری برای حرکت برای آزمایش مجدد بالاترین سطح ژوئن 2023 خود داشته باشند، اما در حال حاضر، خطرات بالاترین سطح پایین تر همچنان وجود دارد، با هر گونه نزولی که به طور بالقوه سطح 93.20 را به عنوان پشتیبانی فوری تحت نظارت قرار می دهد.

توصیه شده توسط Jun Rong Yeap

پیش بینی AUD رایگان خود را دریافت کنید

image3.png

منبع: نمودارهای IG

پنجشنبه: DJIA + 0.47%؛ S&P 500 -0.68%؛ نزدک -2.05٪، DAX + 0.59٪، FTSE + 0.76٪



منبع: https://www.dailyfx.com/news/profit-taking-in-big-tech-overnight-as-us-earnings-remain-centre-stage-us-dollar-nikkei-225-aud-jpy-20230721.html