شاخص های ایالات متحده آسیب پذیر به نظر می رسند. S&P 500, Nasdaq, Dow Price setups

S&P 500، SPX، NASDAQ 100، NDX، DJIA – OUTLOOK:

  • این S&P 500 در حال تست پشتیبانی روی 200-DMA است.
  • این نزدک شاخص 100 الگوی سر و شانه نزولی را به خطر می اندازد.
  • چشم انداز و سطوح کلیدی برای مشاهده در سه شاخص ایالات متحده چیست؟

به دنبال ایده های معاملاتی عملی هستید؟ راهنمای فرصت های معاملاتی برتر ما را با نکات روشنگر برای سه ماهه چهارم دانلود کنید!

پیشنهاد مانیش جرادی

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

S&P 500: ساخت یا شکست؟

پایین ترین سطح ایجاد شده در این هفته نسبت به پایین ترین حد اوایل اکتبر، خطر رو به رشد عقبگرد عمیق تر در شاخص S&P 500 را نشان می دهد، که اکنون در حال آزمایش میانگین متحرک 200 روزه، نزدیک به پایین ترین سطح اوایل اکتبر یعنی 4215، و پایین تر است. لبه یک کانال رو به کاهش از ماه جولای. یک شکست قاطع در زیر می تواند نزولی را به سمت پایین ترین سطح آوریل 4050 نشان دهد.

شاخص هفته گذشته از مقاومت همگرای کلیدی در میانگین متحرک 89 روزه عقب نشینی کرد. عدم برخورد شاخص با لبه بالایی کانال نشانه ضعف اساسی بود. چرخش در ساختار ابر روزانه بازتاب دیگری از تغییر پویایی است که در اواخر سپتامبر مشخص شد. به «آزمون حمایت از ریسک شاخص های ایالات متحده پس از فدرال رزرو هاوکیش: S&P 500، Nasdaq Price Action» که در 21 سپتامبر منتشر شد، مراجعه کنید.

نمودار روزانه S&P 500

image1.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

  چین: فیلیپین با همکاری نظامی با آمریکا به تنش در منطقه دامن می زند

از منظر چند هفته ای، ضعف از اوت، خستگی گسترده تر را تقویت می کند، همانطور که در به روز رسانی های قبلی اشاره شد. رجوع کنید به «شاخص‌های ایالات متحده پس از چاپ خدمات جامد به یک مانع برخوردند: S&P 500, Nasdaq» که در 7 سپتامبر منتشر شد. شاخص‌های ایالات متحده شروع به کاهش می‌کنند؟ S&P 500, Nasdaq Price setups، منتشر شده در 3 اوت. «پیش‌بینی S&P 500، Nasdaq 100: احساسات بیش از حد خوش‌بینانه خطر عقب‌نشینی جزئی ایجاد می‌کند» که در 23 جولای منتشر شد.

مهارت های معاملاتی خود را بالا ببرید و مزیت رقابتی به دست آورید. دستت را بگیر دلار آمریکا چشم انداز Q4 امروز برای بینش انحصاری در مورد کاتالیزورهای کلیدی بازار که باید در رادار هر معامله گر باشد.

پیشنهاد مانیش جرادی

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

نمودار روزانه نزدک 100

image2.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

نزدک 100: پشتیبانی حیاتی را دوباره آزمایش می کند

شاخص نزدک 100 ضعیف به نظر می رسد زیرا منطقه بالشتک حیاتی را در پایین ترین سطح سپتامبر 14435 مجدداً آزمایش می کند. در زیر آن، حمایت بعدی در لبه پایین کانال نزولی از ماه جولای قرار دارد، کمی بالاتر از میانگین متحرک 200 روزه (اکنون تقریباً در حدود). 13900). شاخص در جلسات اخیر از یک مانع قابل توجه در لبه بالای کانال به شدت کاهش یافته است. پشتیبانی بعدی در 13300 (50% اصلاحی افزایش 2023) است.

این ضعف از اواسط سال 2023 بازتابی از خستگی گسترده تر در نمودارهای بازه زمانی بالاتر است، همانطور که در به روز رسانی منطقه مشخص شده است، که خطر تضعیف تدریجی را افزایش می دهد، مشابه کاهش قیمت طلا در ماه می-اکتبر. برای بحث بیشتر، نگاه کنید به «آیا نزدک ردپای طلا را دنبال می‌کند؟ NDX، XAU/USD Price Setups، منتشر شده در 14 آگوست. برای اینکه فشار نزولی فوری کاهش یابد، حداقل، شاخص باید از بالاترین سطح اکتبر 15335 بشکند.

  قیمت دلار امروز در بازار آزاد و متشکل، نرخ صرافی ملی و سامانه سنا | persianforexacademy

نمودار میانگین هفتگی صنعتی داوجونز

image3.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

میانگین صنعتی داوجونز (DJIA): در محدوده

شکست در حفظ بالاتر از مقاومت حیاتی در خط روند افقی از اواسط سال 2022، چشم انداز یک شکست کاذب صعودی را افزایش داده است. هر شکستی به زیر میانگین متحرک 200 روزه، نزدیک به 31430 در مارس، پیشرفت را تایید می کند. چنین شکستی روند فرعی گسترده تری را که از اوایل سال 2022 حاکم بود، تقویت می کند. شکستن به زیر 31430 می تواند راه را برای رسیدن به پایین ترین سطح 2023 یعنی 28715 باز کند.

کنجکاو هستم که بدانم چگونه موقعیت یابی در بازار می تواند بر دارایی تأثیر بگذارد قیمت? راهنمای احساسات ما بینش ها را در اختیار دارد – اکنون آن را دانلود کنید!

پیشنهاد مانیش جرادی

تجارت خود را با IG Client Sentiment Data بهبود دهید

— نوشته شده توسط مانیش جرادی، استراتژیست DailyFX.com

— با جرادی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JaradiManish



منبع: https://www.dailyfx.com/news/us-indices-beginning-to-look-vulnerable-s-p-500-nasdaq-dow-price-setups-20231026.html