طلا (XAU/USD) در معاملات اولیه بالاتر می رود، سطوح مقاومت نزدیک است

تجزیه و تحلیل و نمودار طلا (XAU/USD).

  • طلا به اصلاح فنی خود ادامه می دهد.
  • فعالیت معاملاتی در اواخر هفته افزایش خواهد یافت.

بیشترین خوانده شده: خرید طلا یک پیشنهاد کوچک را در حالی که شرایط گرانفروشی شروع به پاک شدن می کند

بازارهای سهام و اوراق قرضه ایالات متحده برای روز تعطیل هستند – تعطیلات روز رئیس جمهور ایالات متحده – و این بر فعالیت بازار در طیف وسیعی از طبقات دارایی تأثیر می گذارد. فعالیت در بقیه هفته باید با دقایق FOMC، انتشار PMI های فوریه و درآمدهای غول تراشه انویدیا که همگی شایسته توجه هستند افزایش یابد. علاوه بر این، تعداد انگشت شماری از سخنرانان فدرال رزرو آخرین افکار خود را در مورد اقتصاد ارائه خواهند کرد و شاید مسیر آینده نرخ های بهره ایالات متحده را هدایت کنند.

برای همه داده‌ها و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX.

این فلز گرانبها علیرغم داغتر از حد انتظار داده های مربوط به CPI و PPI ایالات متحده به حرکت هفته گذشته خود ادامه می دهد. انتظارات کاهش نرخ بازار همچنان کاهش می یابد زیرا اولین کاهشی که اکنون در نشست ژوئن مشاهده شد با مجموع 90 واحد کاهش قیمت برای سال جاری مشاهده شد. در اواخر دسامبر، بازار اولین کاهش را در جلسه مارس پیش بینی کرد و در مجموع 175 واحد کاهش را پیش بینی کرد.

image1.png

بازارها در هفته پیش رو: شاخص های ایالات متحده، طلا پس از ترس از تورم ایالات متحده، زیان را بازیابی کرد

هفته گذشته متوجه شدیم که طلا با استفاده از اندیکاتور CCI به شدت بیش از حد فروخته شده است – داستان را در بالای این مقاله ببینید – و این ضعف در حال حاضر در حال جبران است. یک حرکت بالاتر، مقاومت اولیه 20-dsma را در 2023 دلار در هر اونس پیدا می کند. و سطح قبلی مقاومت افقی و 50-dsma حدود 2033 دلار در هر اونس. پشتیبانی اولیه 2000 دلار در هر اونس. جلوتر از 1987 دلار در هر اونس.

نمودار قیمت روزانه طلا

داده های معامله گر خرده فروشی نشان می دهد 65.66 درصد از معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 1.91 به 1 است. تعداد معامله گران خالص خرید 0.33 درصد بیشتر از دیروز و 3.79 درصد کمتر از هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص Short بدون تغییر نسبت به دیروز و 3.01% کاهش نسبت به هفته گذشته است.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 1% -3٪ -1٪
هفتگی -23٪ 32% -8٪

دیدگاه شما در مورد چیست؟ طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/gold-xau-usd-nudges-higher-in-early-trade-resistance-levels-near-20240219.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار