قیمت ها در سقوط آزاد به عنوان پشتیبانی فنی محوری در غارها

چشم انداز قیمت نفت خام

  • قیمت نفت خام (WTI) به سقوط آزاد سقوط کرد و به زیر سطح روانی 70.00 دلار رسید
  • چشم انداز فنی در حال حاضر نزولی است
  • این مقاله نگاه می کند روغنآستانه قیمت کلیدی برای تماشا در روزهای آینده

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بیشترین خوانده شده: تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا – USD/CAD اندک پس از تصمیم بانک مرکزی، USD/JPY Wavers

قیمت نفت خام، همانطور که توسط معاملات آتی WTI اندازه گیری شد، در روز چهارشنبه سقوط کرد و برای چهارمین جلسه متوالی سقوط کرد و به پایین ترین سطح از اواخر ژوئن رسید. با توجه به کاهش شدید امروز (حدود 4 درصد)، WTI تقریباً 9 درصد از ارزش خود را در ماه دسامبر از دست داده و به زیر سطح روانی 70.00 دلار رسیده است که از نقطه نظر فنی یک پیشرفت نزولی است.

فروش اخیر در بازارهای انرژی ناشی از یک کاتالیزور منحصر به فرد نبوده است، بلکه به دلیل همگرایی عوامل متعدد است. اول از همه، سرمایه‌گذاران از کاهش عرضه اوپک پلاس که در اواخر نوامبر اعلام شد، ناامید شده‌اند، زیرا این کاهش‌ها به‌جای اجباری داوطلبانه خواهد بود، که به طور بالقوه می‌تواند اعضا را قادر به دور زدن کاهش‌های متعهد به صورت جداگانه کند.

رشد ناامیدکننده در چین، همراه با رکورد تولید نفت خام ایالات متحده در زمان کندی فعالیت اقتصادی، محیط خصمانه ای را نیز برای این کالا ایجاد کرده است. افزایش ذخایر سوخت ایالات متحده فراتر از حد معمول فصلی در هفته های اخیر، این باور را تقویت کرده است که تخریب تقاضا در حال وقوع است و بر احساسات تاثیر می گذارد.

  رئیس جمهوری کره جنوبی بر گسترش کمک بشردوستانه و احتمال حمایت نظامی از اوکراین خبر داد

مشتاق به دست آوردن درک بهتری از اینکه بازار نفت به کجا می رود؟ پیش بینی معاملات سه ماهه ما را برای بینش روشنگرانه دانلود کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

مربوط: تنظیمات دلار آمریکا – سود USD/JPY به عنوان GBP/USD روند کاهشی، AUD/USD کاهش یافت

فعالیت های سفته بازی توسط CTA های دارای اهرم بیش از حد، که تمایل به پیروی از روند دارند، ضعف نفت را تقویت کرده، نوسانات را تقویت کرده و حرکت های جهت دار غالب را تشدید کرده است. با تسلط فزاینده CTAها، نفوذ آنها بر بازارها همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد و جای خود را به قسمت های بیشتر و بیشتری از نوسانات سریع و قابل توجه قیمت می دهد.

با تمرکز بر چشم انداز، مسیر نفت احتمالاً به سلامت اقتصاد ایالات متحده بستگی دارد. گفته می‌شود، اگر اطلاعات دریافتی این دیدگاه را تایید کند که ممکن است به زودی رکود اقتصادی ظاهر شود، قیمت‌ها ممکن است در رکود باقی بمانند و حتی پایین‌تر خواهند رفت و منطقه نزولی بعدی مورد علاقه در 67.00 دلار خواهد بود. زیان‌های بعدی می‌تواند توجه را به پایین‌ترین قیمت ماه مارس و می در نزدیکی 64.00 دلار جلب کند.

در صورت چرخش صعودی، احتمالی که با توجه به برخی از قطع ارتباط بین بازارهای فیزیکی و کاغذی قابل بررسی است، مقاومت اولیه حدود 70.00 دلار است. شکست موفقیت آمیز و تثبیت قیمت بالاتر از این آستانه ممکن است علاقه خرید را دوباره برانگیزد و زمینه را برای صعود به 72.50 دلار فراهم کند. پیشرفت صعودی بیشتر تمرکز را به 75.00 دلار تغییر خواهد داد.

  ین ژاپن (USD/JPY) در حال نزدیک شدن به بالاترین رقم 33 ساله در گفتگوهای بیشتر درباره محرک

سفر خود را برای تبدیل شدن به یک تاجر نفت آگاه از امروز آغاز کنید. اجازه ندهید فرصتی برای کسب بینش ها و استراتژی های حیاتی از دستتان برود – راهنمای «چگونه نفت تجارت کنید» را فوراً دریافت کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

نحوه تجارت نفت

نمودار فنی قیمت نفت خام (WTI Futures).

تصویری از صفحه نمایش رایانه توضیحات به طور خودکار تولید شد

قیمت نفت خام با استفاده از TradingView ایجاد شد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/wti-crude-oil-forecast-prices-in-freefall-as-pivotal-technical-support-falters-20231206.html