نفت خام برنت، AUD/JPY، گاز طبیعی

کشف کنید که چه نوع معامله گر فارکس هستید

خلاصه بازار

وال استریت هفته معاملاتی جدید را با موقعیتی مثبت آغاز کرد، زیرا ریسک پذیری پیش از انتشار چندین درآمد کلیدی در این هفته افزایش یافت که به تنهایی توسط بخش های فناوری (+1.3٪) و مالی (+1.0٪) افزایش یافت. افزایش غیرمنتظره شاخص تولیدی نیویورک امپایر استیت (1.1 در مقابل -4.3٪) یک شبه به لیست شگفتی‌های مثبت در عقب راندن نگرانی‌های مربوط به رکود اضافه شد که با اظهار نظر جنت یلن وزیر خزانه‌داری آمریکا در مورد عدم رکود تأیید شد. . شاخص غافلگیری اقتصادی آمریکا به بالاترین سطح خود از مارس 2021 رسیده است.

در حالی که فروپاشی قرارداد غلات اوکراین در یک شب ممکن است خطرات قیمت‌های پایدارتر مواد غذایی را با محدود کردن عرضه جهانی مواد غذایی افزایش دهد، به نظر می‌رسد که احساسات در حال حاضر آرام‌تر شده است، زیرا فشارهای قیمت‌گذاری تعدیل‌کننده در سراسر جهان مبتنی بر گسترده‌تر بوده است.

خرده‌فروشی ایالات متحده امروز در کانون توجه قرار خواهد گرفت و انعطاف‌پذیری همچنان ادامه دارد، زیرا انتظارات به دنبال افزایش 0.5 درصدی ماهانه در مقایسه با 0.3 درصدی در ماه مه هستند. به همین ترتیب، انتظار می‌رود تولید صنعتی از ماه مه افزایش یابد و به 1.1 درصد نسبت به سال گذشته در مقایسه با 0.2 درصد در ماه می برسد.

شاید یکی از مواردی که باید به آن توجه کرد، قیمت نفت خام برنت باشد، که واکنش منفی دیروز به داده های تولید ناخالص داخلی ضعیف چین در مورد چشم انداز بالقوه ضعیف تر تقاضای نفت داشت. با توجه به اینکه هفته گذشته از تثبیت کوتاه‌مدت شکسته شده‌اند، قیمت‌ها برای آزمایش مجدد مقاومت قبلی در سطح 78.40 دلار آمریکا بازگشته‌اند، جایی که میانگین متحرک 100 روزه اصلی آن (MA) نیز قرار دارد. هر گونه شکل گیری یک پایین ترین سطح جدید تحت نظارت خواهد بود تا اطمینانی برای ادامه سوگیری صعودی کوتاه مدت ایجاد کند.

  رئیس جمهور فیلیپین: حتی یک وجب از خاک کشور خود را از دست نمی‌دهیم

image1.png

منبع: نمودارهای IG

آسیا اوپن

توصیه شده توسط Jun Rong Yeap

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

به نظر می‌رسد که سهام آسیایی برای یک بازه مختلط، با Nikkei + 0.81٪، ASX -0.19٪ و KOSPI -0.31٪ در زمان نگارش آماده هستند. نیکی پس از آنلاین شدن از تعطیلات تعطیلات خود، برای شروع هفته بر روی قدرت نزدک سوار می شود تا برخی از سودها را آغاز کند، زیرا خریداران به دنبال براندازی شکل دو قله در نمودار روزانه هستند. بازپس گیری MA 20 روزه آن ممکن است اعتقاد بیشتری را ایجاد کند، اما در حال حاضر، سطح 32700 به عنوان مقاومت فوری برای غلبه بر ایستادگی است.

تقویم اقتصادی سبک در آسیا، صورتجلسات بانک مرکزی استرالیا (RBA) را در رادار قرار می دهد و این دقایق به دقت برای سرنخ هایی در مورد احتمال افزایش نرخ بهره در نشست آتی دو هفته دیگر مورد بررسی قرار می گیرد. RBA قبلاً با معطل نگه داشتن نرخ‌ها قصد خود را برای صبر و انتظار نشان داده بود، اما انتظارات نرخ برای توقف طولانی مدت با متمایل شدن اندکی به سوی افزایش ۲۵ واحدی دیگر تا اکتبر سال جاری متقاعد نشده است. بنابراین، دیدگاه‌های سیاست‌گذاران از صورتجلسه‌ای برای تثبیت برخی انتظارات جستجو می‌شود.

برای AUD/JPY، آزمایش مجدد اخیر مقاومت تبدیل شده به حمایت قبلی آن در سطح 95.34 با مقداری مقاومت مشخص شد، با بالاترین سطح پایین تر در شاخص قدرت نسبی (RSI) که نشان دهنده مقداری حرکت صعودی تعدیل کننده است. شاید اعتقاد بیشتر گاوها به هر حرکتی که بالاتر از مقاومت کلیدی سطح 95.34 است بستگی داشته باشد. از جنبه نزولی، سطح 93.25 می تواند برای حمایت کوتاه مدت تحت نظر باشد. این سطح یک سطح اصلاحی فیبوناچی 38.2% را نشان می‌دهد که با پشتیبانی از خط روند صعودی و ابر ایچیموکو (روزانه) آن مطابقت دارد.

  چین در اطراف تایوان «رزمایش تهاجمی» برگزار کرد

image2.png

منبع: نمودارهای IG

در لیست پیگیری: گاز طبیعی قیمت ها در خط گردن از شکل گیری جزئی سر و شانه آویزان است

بهبود عرضه گاز طبیعی باعث شده است که قیمت‌ها اخیراً به پایین‌ترین حد خود در یک ماه گذشته رسیده و نسبت به اوج اخیر خود در ژوئن 2023 نزدیک به 14 درصد کاهش یافته است. در حال حاضر، به نظر می رسد نمودار روزانه شکل گیری جزئی سر و شانه را نشان می دهد، زیرا خریداران در تلاش برای دفاع از خط گردن در اطراف سطح 2.530 هستند. هنوز خیلی چیزها در انتظار هستند، با یک سری از تاپ های چرخان که به نوعی بلاتکلیفی کوتاه مدت اشاره می کنند.

با توجه به پیش بینی قیمت از ارتفاع الگو، هرگونه شکست بعدی در خط گردن به طور بالقوه می تواند راه را برای آزمایش مجدد کف 2023 در سطح 2.100 دلار هموار کند. سطح فعلی 2.530 دلار نیز MA 50 روزه خود را نشان می دهد در حالی که RSI اندکی زیر سطح کلیدی 50 قرار دارد. در روند صعودی، 2.784 دلار به عنوان مقاومت فوری برای غلبه بر عمل خواهد کرد.

image3.png

منبع: نمودارهای IG

دوشنبه: DJIA + 0.22%؛ S&P 500 + 0.39%; نزدک + 0.93٪، DAX -0.23٪، FTSE -0.38٪

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه



منبع: https://www.dailyfx.com/news/sentiments-awaiting-cues-from-key-us-earnings-eleases-ahead-brent-crude-aud-jpy-natural-gas-20230718.html