نمایش مختلط در آسیا به عنوان بازارهای خلاصه درآمد NFLX، TSLA

کشف کنید که چه نوع معامله گر فارکس هستید

وال استریت برای پایان دادن به جلسه معاملاتی یک شبه سودهای بیشتری کسب کرد (DJIA + 0.31٪؛ S&P 500 + 0.24٪؛ Nasdaq + 0.03٪). با توجه به اینکه قیمت سهام هر دو شرکت در سال جاری شاهد رشدهای خیره‌کننده‌ای بوده است (نتفلیکس + 62 درصد، تسلا + 170 درصد از سال تا به امروز)، ممکن است انتظارات برای یک نتیجه عالی از همه جنبه‌ها در نتایج آنها قیمت‌گذاری شود، با نقاط ضعفی که امروز صبح آشکار شد چندان مورد استقبال قرار نگرفت.

نتفلیکس در سه ماهه دوم (سه ماهه دوم) توانسته است اشتراک‌های خود را 8 درصد افزایش دهد که نشان‌دهنده موفقیت در محدودیت‌های اشتراک‌گذاری رمز عبور است، اما عدم موفقیت در درآمد سه‌ماهه دوم و پیش‌بینی درآمد کمتر از حد انتظار برای سه ماهه سوم به کاهش 8.3 درصدی قیمت سهام در معاملات پس از ساعت کاری منجر می‌شود.

از سوی دیگر، تسلا از تخمین های بالا و پایین شکست خورده است، اما رشد حجم به ازای حاشیه عملیاتی آن (9.6 درصد در مقابل 11.4 درصد قبلی) با کاهش قیمت و افزایش تخفیف است. همانطور که ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد، احتمال کاهش بیشتر قیمت روی میز باقی می ماند. قیمت سهام تسلا در معاملات پس از ساعت کاری 4.2 درصد کاهش یافت.

جدای از واکنش تازه بازار به نتایج نتفلیکس و تسلا، روز پیش رو چشم به مجموعه‌ای از داده‌های اقتصادی خارج از ایالات متحده خواهد بود تا معیاری از شرایط اقتصادی، مانند داده‌های ادعاهای بیکاری و شاخص پیشرو کنفرانس هیئت را فراهم کند. راسل 2000 پس از افزایش بیش از 9 درصدی در دو هفته گذشته، تنها یک لمس از سطح 2000 روانشناختی کلیدی خود فاصله دارد. گسترش بیشتر رالی ریسک می تواند منجر به افزایش بیشتر شاخص شود، زیرا اخیراً یک متقاطع صعودی بین میانگین متحرک 50 و 200 روزه (MA) شکل گرفته است. بازپس گیری سطح کلیدی 2000 می تواند راه را برای آزمایش مجدد سطح 2110 هموار کند.

  آمریکا، ژاپن و کره جنوبی درباره برگزاری منظم رزمایش‌های نظامی رایزنی کردند

image1.png

منبع: نمودارهای IG

آسیا اوپن

به نظر می‌رسد که سهام آسیایی برای باز شدن مختلط، با Nikkei -0.43٪، ASX +0.81٪ و KOSPI -0.20٪ در زمان نگارش آماده هستند. تنظیمات نرخ اولیه وام یک ساله و پنج ساله چین بدون تغییر باقی ماند که تا حد زیادی انتظار می رود. داده‌های مشاغل استرالیا در دستور کار قرار خواهد گرفت تا سرنخ‌هایی در مورد حرکت بعدی بانک مرکزی استرالیا (RBA) در نرخ‌ها ارائه کند. تا کنون، انتظارات نرخ برای توقف طولانی مدت نرخ از RBA تاکنون متقاعد نشده است، با شرط بندی برای یک افزایش 25 واحد پایه دیگر تا پایان سال جاری. یک نمایش ضعیف تر در بازار کار استرالیا ممکن است به طور بالقوه آن را به چالش بکشد.

در بخش سود، درآمد TSMC با انتظارات برای کاهش 27 درصدی سود سه ماهه نسبت به سال گذشته و کاهش 13 درصدی درآمد خالص در مدت مشابه که نشان‌دهنده تعدیل مداوم در تقاضای بخش تراشه‌ها است، قابل دریافت خواهد بود. اما با توجه به افزایش اخیر قیمت سهام از ماه مه سال جاری، انتظارات می‌تواند برای یک چرخش باشد، به طوری که برآوردهای Refinitiv نشان می‌دهد که سه ماهه دوم ممکن است قبل از چرخش در سه ماهه سوم به بعد، بدترین وضعیت را از نظر قیمت‌های بالا و پایین رقم بزند. در مورد راهنمایی های مدیریت در این زمینه به دنبال اعتبارسنجی خواهد بود.

شاید یک شگفتی که از کشش فزاینده به سمت بخش های ارزشی نشان می دهد، جهش 4.8 درصدی شاخص Straits Times در طول دو هفته گذشته باشد. شکست خط روند پایین الگوی مثلث متقارن در اوایل ژوئیه، پس از یافتن حمایت در پایین مارس 2023 در سطح 3140، سرانجام کوتاه مدت بود. نگه داشتن بالاتر از سطح 3,270 ممکن است سطح 3,320 خود را بعداً در معرض دید قرار دهد، اما همچنان می‌توان نشانه‌های بیشتری در مورد اینکه آیا صعود اخیر نشانه‌ای از تغییر روند بوده است، با توجه به وجود اوج‌های پایین‌تر هنوز مورد نیاز است.

  کامل‌ترین دوره سئو 2023 مقدماتی + پیشرفته نوین

image2.png

منبع: نمودارهای IG

در لیست پیگیری: USD/JPY تلاش برای تثبیت پیش از ژاپن تورم داده های فردا

پس از فروش شدید 5 درصدی در دو هفته گذشته، USD/JPY اخیراً در تلاش برای تثبیت در اطراف سطح 137.60 خود بوده است زیرا احساسات ناشی از شرایط فنی بیش از حد فروش کاهش یافته است. سطح 137.60 یک تلاقی حمایت کلیدی برای حفظ این جفت بود، جایی که MA 100 روزه آن با لبه پایین پشتیبانی ابر ایچیموکو در نمودار روزانه همزمان است. عدم حفظ سطح 137.60 برای USD/JPY می تواند راه را برای آزمایش مجدد خط روند کانال پایین تر در سطح 135.80 و به دنبال آن سطح 131.50 هموار کند.

به‌روزرسانی‌های جدید در مورد عدد تورم ژاپن فردا منتشر می‌شود. افزایش اخیر فشار دستمزدها در ژاپن در ماه مه، به دنبال به چالش کشیدن دیدگاه بلندمدت بانک مرکزی ژاپن (BoJ) در مورد “گذرا” بودن تورم است. افزایش پیشروی دیگر در داده‌های تورم، به‌ویژه جنبه اصلی، ممکن است احتمال ریشه‌دار شدن فشارهای قیمت‌گذاری را افزایش دهد و از موقعیت جنگ‌طلب در ین پیش از نشست هفته آینده بانک مرکزی آمریکا حمایت کند.

image3.png

منبع: نمودارهای IG

چهارشنبه: DJIA + 0.31%؛ S&P 500 + 0.24%; نزدک + 0.03٪، DAX -0.10٪، FTSE + 1.80٪

مقاله نوشته شده توسط استراتژیست IG Jun Rong Yeap



منبع: https://www.dailyfx.com/news/asia-day-ahead-mixed-showing-in-asia-as-markets-digest-nflx-tsla-earnings-20230720.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار