ویدئو والvideo wall چیست و کاربرد ویدئو وال های هایک ویژن درطراحی اتاق مانیتورینگ | asilight

بوسیله تعیین IP آدرس و یا از طریق ورودی های فیزیکی، پردازشگر تصاویر را از تمامی منابع همچون دوربین ها، کامپیوترها و … دریافت کرده و آنها را بر روی یک رابط کاربری قابل دسترس و مشاهده می نماید. ویدیو وال برای استفاده طولانی مدت طراحی شده و اقدامات ویژه ای برای دوام آنها طراحی شده که بتواند بهینه عمل کند. پنل های استفاده شده در این نمایشگرها دارای یک حاشیه باریک هستند که فاصله بین پنل هارا به حداقل می رساند که روی هم رفته این حاشیه ها کمتر شده و به حداقل میرسد. بیمارستانها، مراکز درمانی، مراکز پزشکی، آزمایشگاهها، رادیولوژیها، داروخانه ها، ایستگاههای پرستاری (اطلاع رسانی و نوبت دهی) و … شما با تماس با تیم پشتیبانی و تیم فروش با توجه به نیاز شما مدل ها و قیمت ها را اعلام و ارسال خواهند نمود.

ویدئو والvideo wall چیست و کاربرد ویدئو وال های هایک ویژن درطراحی اتاق مانیتورینگ | asilight

یا اعمال جلوه های گرافیکی هنگام جا به جایی بین تصاویر تا جذابیت آن چه پخش میشود را افزایش دهد. کنترل کننده Video Wall دستگاهی است که منابع محتوای تصویری شما را به نمایشگرها متصل می‌کند. آیا تاکنون به سیستم های نمایشگر عظیم، مانند آنهایی که در اتاق های کنترل، بورس، مراکز عمومی و غیره موجود است نگاه کرده‌اید و فکر کرده‌اید که فناوری پشت آنها چیست؟ آنها در واقع همان ویدئو وال‌ها می باشند. ویدیو وال تعدادی نمایشگر است، که برای ایجاد یک صفحه بزرگ در کنار هم قرار گرفته و یکپارچه می شوند. در فرودگاه‌ها، بانک‌ها و حتی مراکز درمانی برقراری ارتباط سازمانی با افراد و مراجعین نیاز به تجهیزات خاصی دارد.

  استراتژی سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت در ارزهای دیجیتال | persianforexacademy

راهنمای خرید سیستم ریگ ماینینگ

Video Wall یا دیوار ویدیویی به مجموعه‌ای از نمایشگرها گفته میشه که به‌طور هماهنگ در کنار همدیگه قرار میگیرن و به‌صورت یکپارچه تصاویر موردنظر رو در یک سطح بسیار بزرگ به مجموعه ای اس آی لایت نمایش در میارن. این نمایش ممکنه به‌صورت تکی یا به‌صورت مولتی (تعداد بیشتر) اتفاق بیفته. عمر مفید ویدئووال حدود ۱۰۰.۰۰۰ ساعت مستمر برای پنل تجاری و ۱۵۰۰۰ ساعت برای پنل خانگی است.

  • سيستم ويدئو وال يک سيستم نمايش يکپارچه با ابعاد وسيع و با قابليت دريافت تعداد زيادي از ورودي هاي ويدئويي و ديتا در فرمت هاي مختلف تصويري ميباشد .
  • دات پیچ ها نشان دهنده فاصله پیکسل با پیکسل مجاور است و ارتباط مستقیم در کیفیت و وضوح تصویر دارد و هرچه عدد دات پیچ ها کمتر باشد کیفیت وضوح تصویر بالاتر است.
  • این مزایا به خودی خود میتوانند کاربران را به روی آوردن به سیستمهای نمایش یکپارچه تشویق نمایند.
  • انتخاب اندازه صفحه نمایش به نوع کاربری، شرایط محیط استفاده (بیرونی یا درونی)، محتوای مورد نیاز برای پخش و میزان فاصله کاربر یا بیننده از ویدئو وال بستگی دارد.

ویدئو وال این امکان را دارد که تصاویر و فیلم‌ها را با کیفیت بالا نمایش دهد. بر خلاف تابلو روان، اساسا مهندسان و سازندگان ویدئو وال‌ها این وسیله را برای نمایش تصاویر در نظر گرفته‌اند. تلویزیون شهری این توان را دارند که بدون لحظه‌ای وقفه تا ساعت‌ها انواع تصاویر را بدون کوچک‌ترین مشکلی نمایش دهند.

مزایای ویدئو وال (Video Wall) چیست؟

محصولات برندهای اروپایی و امریکایی مانند Cinemassive، Christie Digital و Barco کیفیت بسیار بالایی دارند و نمایش تصاویر متحرک در آنها کاملا روان و زنده است. اما به هر ترتیب قیمت این محصولات در مقایسه با برندهای عمومی‌تر گران‌تر است. محصولات برندهایی مثل سامسونگ، شارپ و ال‌جی یا فیلیپس کیفیت قابل قبولی دارند و از قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ تری برخوردار هستند. در همایش‌ها و رویدادهای جمعی آموزشی ویدئو وال به برگزارکنندگان اجازه می‌دهد به سادگی با تمام شرکت‌کنندگان ارتباط برقرار کنند.

  بدبختی بیشتر برای ین ژاپن در راه است؟