پوند انگلیس در خط روند نزولی جهش کرد، همچنان تحت فشار انتظارات کاهش نرخ

اخبار و تحلیل پوند بریتانیا (GBP/USD).

  • GBP/USD همچنان در یک روند نزولی قابل احترام باقی می ماند
  • هسکل از BOE به بازارها یادآوری کرد که بازار کار بریتانیا همچنان فشرده است
  • این شاید نسبت به برخی از نظرات اخیر BoE، نسبتاً تندروانه‌تر بود
  • مهارت های معاملاتی خود را بالا ببرید و مزیت رقابتی به دست آورید. دستت را بگیر پوند چشم انداز سه ماهه دوم پوند امروز برای بینش انحصاری در مورد کاتالیزورهای کلیدی بازار که باید در رادار هر معامله گر باشد:

توصیه شده توسط دیوید کوتل

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

پوند انگلیس در روز سه شنبه در اروپا در برابر دلار آمریکا بالاتر بود، اگرچه روند نزولی کلی پابرجاست که ریشه در انتظارات متفاوت سیاست پولی دارد.

جاناتان هسکل، سیاستگذار بانک مرکزی انگلستان، پیش از این در جلسه گفت که تورم تحت تأثیر تنگنای بازار کار قرار خواهد گرفت و این انقباض به آرامی در حال کاهش است. این یادآوری که غلبه بر تورم ممکن است سخت باشد، تا حدودی با اظهارنظرهای “دوست‌آمیز” دیگر مقامات BOE در گذشته اخیر در تضاد است و ممکن است توضیح دهد که چرا کاهش ارزش استرلینگ کاهش یافته است.

با این حال، پس‌زمینه پیش‌بینی‌های کاهش نرخ بهره در بریتانیا پیش‌بینی شده است، حتی در شرایطی که انعطاف‌پذیری اقتصاد ایالات متحده باعث شده است که این پیش‌بینی‌ها به میزان قابل‌توجهی به عقب رانده شوند. به یاد بیاورید که وقتی سال 2024 شروع شد، پول هوشمند در اختیار فدرال رزرو بود و شروع به کاهش نرخ بهره در ماه مارس کرد. خوب مارس بدون هیچ نشانه ای از کاهش هزینه های استقراض آمد و رفت.

  ارزینجا شرکت تجاری میکرو استراتژی ۲۹،۶۴۶ واحد بیت کوین BTC دیگر خرید! | persianforexacademy

استرلینگ زمانی یک نرخ پرت بود زیرا تورم بریتانیا سرسختانه بالاتر از اقتصادهای همتا بود. با این حال، همه چیز تغییر کرده است و اکنون بازار کاملا مطمئن است که BOE شروع به کاهش نرخ بهره در ماه اوت خواهد کرد.

این تغییر در دیدگاه ها به استرلینگ محدود نمی شود، اما واضح است که چرا اینجا محیطی برای گاو نر نیست. به همین دلیل GBP/USD به سطوحی که از نوامبر گذشته مشاهده نشده بود، بازگشت.

بقیه این هفته داده های برنامه ریزی شده بسیار کمی از بریتانیا ارائه می دهد. در هر صورت، این روزها اطلاعات کمی مهمتر از انتشار تورم ایالات متحده از سری مصرف و هزینه شخصی در کل دور جهانی منتشر شده است. این روز جمعه است و احتمالاً تجارت پوند/دلار آمریکا را حداقل در کوتاه مدت دیکته می کند.

تا زمانی که بازارها این را نبینند، محدوده های روزانه باریکی را انتظار داشته باشید.

GBP/USD تجزیه و تحلیل فنی

یک نمودار با خطوط و اعداد شرح به طور خودکار با اطمینان متوسط ​​تولید می شود

نمودار روزانه GBP/USD با استفاده از TradingView گردآوری شده است

کانال موازی روند نزولی از 7 مارس به طور قابل توجهی به خوبی مورد احترام قرار گرفته است، حداقل به صورت روزانه بسته می شود، اما به وضوح اکنون با یک چالش جدی برای مرز پایین خود مواجه است.

در ارزش اسمی، بسته شدن روزانه کمتر از آن به نظر خبر بدی برای گاوهای GBP است. با توجه به اینکه در حال حاضر پشتیبانی از 1.2399 را ارائه می دهد، آنها باید بازی خود را افزایش دهند تا آن را متوقف کنند.

اگر این مرز از بین برود، تمرکز بر روی پشتیبانی اصلاحی در 1.20906 خواهد بود و بالاترین نرخ 1.22677 در 13 نوامبر راه را برای رسیدن به آن مسدود می کند.

  اجلاس گروه ۲۰؛ چین خواستار لغو تحریم های یکجانبه شد

اولین کار بولز دفاع از این خط روند نزولی است. اگر بتوانند، اگر بخواهند سطح اصلاحی را دوباره بگیرند، باید سودهای بالاتر از مقاومت روانی را در 1.24000 تثبیت کنند.

داده‌های احساسی خود IG نشان می‌دهد که گاوها در سطوح فعلی مسئول هستند و بیش از 65 درصد از معامله‌گرانی که به بازار می‌آیند منتظر سود هستند. با این حال، حتی در صورت مشاهده، اینها احتمالاً تثبیت صرف در روند نزولی گسترده تر است




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -17٪ 30% -3٪
هفتگی -12% 19% -2٪

–توسط دیوید کوتل برای DailyFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/british-pound-bounces-at-downtrend-line-still-pressured-by-rate-cut-expectations-20240423.html