پوند انگلیس پژمرده می شود زیرا بازارها در انتظار فدرال رزرو و BoE هستند

قیمت پوند انگلیس و تجزیه و تحلیل

  • GBP/USD به زیر 1.27 دلار سقوط کرده است
  • دلار حمایت گسترده ای از سوء ظن فدرال رزرو به دست آورده است
  • انتظار نمی رود بانک انگلستان سیاست را تغییر دهد، اما تقسیم رای آن جذاب خواهد بود

یاد بگیرید چگونه تجارت کنید پوند/دلار آمریکا با راهنمای رایگان ما

توصیه شده توسط دیوید کوتل

نحوه معامله GBP/USD

پوند انگلیس روز سه شنبه در برابر دلار آمریکا به شدت کاهش یافت. چهل و هشت ساعت آینده تصمیمات نرخ بهره را از سوی بانک مرکزی هر دو ارز به همراه خواهد داشت و بازارها انتظار دارند که نتیجه خالص قدرت بیشتری در دلار باشد.

فدرال رزرو ابتدا در روز چهارشنبه آغاز می شود. بانک انگلستان یک روز بعد پیگیری می کند. انتظار نمی رود که هیچ کدام از این دو دستگاه تنظیمات پولی خود را تغییر دهند، اما سوال بزرگ برای هر دو تا آنجا که به بازار مربوط می شود این است که “کاهش نرخ ها چه زمانی در راه است؟”

اقتصاد ایالات متحده علیرغم نرخ های بالاتر، با تورم چسبنده تر از حد انتظار، انعطاف پذیر است. با توجه به اینکه فدرال رزرو ممکن است بازارها را با این تصور ترک کند که در حالی که هزینه های استقراض احتمالا هنوز در سال جاری کاهش می یابد، آنها این کار را دیرتر و به میزان کمتری نسبت به آنچه که سرمایه گذاران در ژانویه تصور می کردند انجام خواهند داد.

فراموش نکنید که با شروع سال 2024، همین ماه به عنوان دروازه شروع کاهش نرخ ها معرفی شد. اکنون ژوئن زودترین تاریخ ممکن به نظر می رسد، و بازارها حتی از آن مطمئن نیستند.

  ادعای دبیرکل ناتو : چین تا پایان سال ۲۰۳۵ حدود یکهزار و ۵۰۰ کلاهک هسته ای خواهد داشت

نحوه تجارت اخبار و داده های بازار را در اینجا بیاموزید:

توصیه شده توسط دیوید کوتل

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

این عقب نشینی از انتظارات باعث حمایت گسترده دلار شده است. البته، سرمایه گذاران همچنین گمان می کنند که حرکت بعدی بانک انگلستان کاهش نرخ بهره باشد، اما آنها نیز فکر نمی کنند که این اقدام به زودی انجام شود. در واقع، آخرین جلسه سیاستگذاری منجر به انشعاب نادر و سه جانبه با رای برای افزایش نرخ، کاهش نرخ و اکثریت، رای به برگزاری شد.

انتظار می رود که اردوی “نگه دار” در این ماه دوباره برنده شود. BoE و بازارها در روز چهارشنبه نگاهی به اعداد رسمی تورم بریتانیا خواهند داشت. پیش‌بینی می‌شود که روند کاهشی ادامه پیدا کند و در صورت انجام، تأثیر آن‌ها بر انتظارات سیاست پولی حداقل خواهد بود. هر چند مراقب هر گونه قدرت غیرمنتظره باشید. این می تواند کمی از پوند حمایت کند.

GBP/USD تجزیه و تحلیل فنی

نمودار GBP/USD با استفاده از TradingView گردآوری شده است

پوند به وضوح در نمودار روزانه کمی تحت فشار است، زیرا تصویر فنی با تصویر اساسی مطابقت دارد.

با این حال، محدوده معاملاتی گسترده ای که از اواخر نوامبر برقرار شده است، همچنان پابرجاست. شاید تعجب آورتر باشد که روند صعودی اخیر از پایین ترین سطح اواسط فوریه نیز تاکنون شکسته نشده است. در واقع، به نظر می رسد که بازار در آن نقطه جهش کرده است و شاید آموزنده باشد که ببینیم آیا می تواند این جلسه را بالاتر از آن به پایان برساند یا خیر. در حال حاضر، پشتیبانی بسیار نزدیک به بازار را در 1.26698 ارائه می دهد.

  کره جنوبی نفوذ پهپادهای کره شمالی را غیرقابل قبول خواند

گاوها می خواهند نرخ را به بالاتر از پیک روزانه 1 فوریه یعنی 1.27540 برگردانند، اگر می خواهند دوباره در بالای محدوده تلاش کنند.

شاخص قدرت نسبی GBP/USD نشان می‌دهد که سقوط مداوم این جفت از هفته اول مارس ممکن است اکنون آن را به سطح فروش بیش از حد نزدیک کند. این ممکن است برای یک مکث در عقب نشینی استرلینگ استدلال کند، حتی اگر موقتی باشد.

—توسط دیوید کوتل برای DailyFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/british-pound-wilts-as-markers-await-both-fed-and-boe-20240319.html