پوند/دلار آمریکا پیش از گزارش تورم به حالت تعلیق درآمد

تجزیه و تحلیل GBP/USD و نمودارها

رابیشترین خوانده شده در این هفته: هفته بازار پیش رو: طلا 2000 دلار، پوند/دلار، یورو/دلار آمریکا رالی با کاهش دلار به دست آورد

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله GBP/USD

استرلینگ بیشتر سودهای هفته گذشته را حفظ می کند، زیرا ما به سمت تعطیلات جشن می رویم، با تست کابل 1.2700 در حالی که دلار آمریکا در معاملات اولیه سقوط می کند. دلار آمریکا روز جمعه پس از آن که اعضای رای‌دهی فدرال رزرو، جان ویلیامز و رافائل بوستیک، هر دو در برابر انتظارات بازار مبنی بر کاهش یکسری نرخ بهره در سال آینده عقب‌نشینی کردند، قیمت دلار افزایش یافت. آقای ویلیامز در مصاحبه ای گفت که فدرال رزرو «در حال حاضر واقعاً در مورد کاهش نرخ صحبت نمی کند»، در حالی که آقای بوستیک گفت که بانک مرکزی ایالات متحده احتمالاً سال آینده دو بار نرخ بهره را کاهش خواهد داد و از «در سه ماهه سوم» شروع خواهد شد. قیمت گذاری فعلی بازار نشان می دهد که فدرال رزرو از ماه مارس شش بار نرخ بهره را کاهش می دهد و در مجموع 150 واحد پایه دارد.

image1.png

در حالی که اظهارات روز جمعه ویلیامز و بوستیک، فروش اخیر دلار آمریکا را معکوس کرد، بعید است که افزایش اخیر دلار آمریکا برای مدت طولانی دوام بیاورد.

پیش از این هفته، آخرین نگاه به تورم بریتانیا و گزارش نهایی تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم. تورم بریتانیا در ماه‌های گذشته کاهش یافته است و کاهش بیشتر، فشار بر اندرو بیلی، فرماندار BoE را افزایش می‌دهد تا اذعان کند که نرخ‌ها در سال آینده پایین‌تر خواهند رفت، برخلاف لحن جنگ طلبانه او در آخرین نشست MPC.

  کاربرد پلنیوم باکس-هواسازاتاق تمیز-آژند کلین روم

image2.png

برای همه داده‌ها و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار را ببینید تقویم اقتصادی DailyFX

GBP/USD در معاملات اولیه پس از فروش روز جمعه کمتر از 1.2700 است. حمایت از این جفت از حدود 1.2630 شروع می شود و به 1.2600 می رسد و این باید تا پایان سال ادامه یابد. بالاترین قیمت چند هفته اخیر در 1.2791 و فیبوناچی اصلاحی 23.6% در 1.2826 مقاومت را در روزهای آینده ایجاد خواهند کرد.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD

image3.png

داده‌های GBP/USD معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 49.10 درصد معامله‌گران لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ 1.04 به 1 است. تعداد معامله‌گران در لانگ خالص 5.35 درصد بیشتر از دیروز و 8.44 درصد کمتر از هفته گذشته است. تعداد خالص معامله گران 5.86 درصد بیشتر از دیروز و 1.17 درصد کمتر از هفته گذشته است.

تغییر احساسات خرده فروشی برای اقدام قیمت GBP/USD به چه معناست؟




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 14% -16٪ -2٪
هفتگی 11% -6٪ 2%

نمودارها با استفاده از TradingView

نظر شما در مورد پوند انگلیس – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/british-pound-gbp-latest-gbp-usd-on-hold-ahead-of-inflation-report-20231218.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار