ین ژاپن (USD/JPY) در لبه به عنوان نشانه هایی از فشار دستمزد ظاهر می شود

ین ژاپن قیمت، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • افزایش تورم و فشار دستمزدها دیده می شود.
  • USD/JPY صعودی محدود است.

یاد بگیرید چگونه تجارت کنید دلار آمریکا/JPY با راهنمای رایگان ما

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله USD/JPY

در مصاحبه با رویترز اوایل امروز، هیدکی مورای، معاون وزیر کابینه ژاپن گفت که نشانه‌های اولیه افزایش تورم و دستمزدها در اقتصاد آشکار می‌شود و این امید بازار را تقویت می‌کند که به زودی پایان دوران چند دهه سیاست پولی فوق‌العاده سست ژاپن به پایان برسد. پایان.

مورایی گفت: «ما باید اقتصاد را با دور شدن از اقتصادی که کاهش هزینه‌ها را در اولویت قرار می‌دهد، احیا کنیم و چرخه مثبت رشد و دستمزد بالاتر را آغاز کنیم.» ما به تدریج شاهد شکل گیری چنین چرخه مثبتی هستیم.»

این چشم انداز مثبت به دنبال اظهار نظر اخیر هاجیمه تاکاتا، عضو هیئت مدیره بانک مرکزی ژاپن است که گفته بود هدف بانک مرکزی برای تورم دو درصدی پایدار «بالاخره در چشم است».

ین ژاپن پیشنهادی را می گیرد که توسط بانک ژاپن تاک جسارت شده است

تفسیر امروز افزایش نرخ بهره را اندکی تغییر داد، اما به اندازه کافی برای تقویت قابل توجه ین ژاپن نبود. با توجه به احتمالات بازار، اکنون احتمال 40 درصد افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی در نشست این ماه وجود دارد، اگرچه ژوئن همچنان محتمل ترین جلسه بانک مرکزی برای خارج کردن نرخ بهره از محدوده منفی است.

image1.png

USD/JPY به معاملات خود در بالای سطح 150 ادامه می دهد، اگرچه این جفت ارز برای حرکت به سمت بالاتر دشوار است. صعود بیشتر با سطح بالای 151.90 چند دهه محدود شده است که سطح مقاومت قابل توجهی برای برداشتن دارد، به خصوص پس از تفسیر رسمی اخیر. سمت نزولی به نظر می رسد مسیری با کمترین مقاومت با چند سطح حمایت از نوسان پایین قبلی و هر سه میانگین متحرک ساده قبل از نمایان شدن ناحیه 145.

  گسترش همکاری های چین و عراق / غرب نگران است

نمودار قیمت روزانه USD/JPY

image2.png

داده های معامله گران خرده فروشی 21.93 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 3.56 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص 3.12 درصد بیشتر از دیروز و 13.50 درصد کمتر از هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله گران کاهش یافته است. نت شورت 6.83 درصد بیشتر از دیروز و 6.43 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های USD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

آخرین گزارش احساسات IG را دانلود کنید تا ببینید چرا تغییرات روزانه/هفتگی بر چشم انداز قیمت USD/JPY تاثیر می گذارد.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -1٪ -7٪ -6٪
هفتگی -10% 0% -2٪

نظر شما در مورد ین ژاپن – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/japanese-yen-usd-jpy-on-edge-as-signs-of-wage-pressures-appear-20240305.html