کامل‌ترین دوره سئو 2023 مقدماتی + پیشرفته نوین

کامل‌ترین دوره سئو 2023 مقدماتی + پیشرفته نوین

در اینصورت صفحات “بازاریابی ایمیلی”، “بازاریابی محتوایی” و “بازاریابی شبکه‌های اجتماعی”، صفحات فرزند شما خواهند بود. علاوه بر آن، این صفحات هر کدام خواهر و برادر یکدیگر محسوب می‌شوند. Off Page Seo (سئوی خارج از صفحات) تمام فعالیت‌هایی است که با هدف ارتقای رتبه صفحات در موتورهای جستجو، خارج از وب سایت انجام می‌گیرد. یک سایت با بک لینک‌های باارزش بیشتر، معمولا رتبه بهتری در مقایسه با وب سایتی مشابه با بک لینک‌های کمتر می‌گیرد. موتورهای جستجو بک لینک‌ها را نشانه محتوای باکیفیت قابل ارجاع و استناد درنظر می‌گیرند.

  • سلام دوست عزیز
    دوره جامع سئو بیش از 50 ساعت ویدیوی آموزشی در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • اگر وب‌سایتی را اداره می‌کنید یا محتوای آنلاین تولید می‌نمایید، بدون شک به آموزش سئو نیازمندید.
  • برای آشنایی بیشتر با تیم وبسیما و مدل کاری ما به صفحه خدمات سئو سایت مراجعه کنید.
  • معمولا سئو کلاه سفید صرفا در قالب سئو تکنیکال و سپس تولید محتوای باکیفیت انجام می گیرد.
  • قدم بعدی برای بهبود سئوی سایت ایجاد بک لینک‌های باکیفیت برای سایت است.
  • این عامل، مهم ترین فاکتور سئو نیست، اما می تواند تا حدودی کمک کننده باشد.

گوگل برای رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها صدها معیار را مد نظر قرار می‌دهد و الگوریتم‌های خود را همواره تغییر می‌دهد. اما برای بهبود رتبه صفحه‌های وب نیازی به دانستن تمام جزئیات این الگوریتم‌ها نخواهید داشت. در ادامه، تعدادی از مهم‌ترین اصول سئو را می‌آموزید که با استفاده از آن‌ها می‌توانید رتبه صفحه‌های وب‌سایت خود در موتورهای جستجو را به شکل مطلوبی بهبود ببخشید. در نوامبر سال 2011 گوگل رسما اعلام کرد که آپدیت الگوریتم تازگی محتوا گوگل روی بیش از 35 درصد کلمات کلیدی تاثیر خواهد گذاشت. همانطور که از نام این الگوریتم مشخص است، گوگل به ارائه محتوای تازه اهمیت می دهد و از این رو، آپدیت محتوا می تواند تاثیر خوبی در گرفتن رتبه داشته باشد.

  بلینکن: هدف کره شمالی جلب توجه آمریکا است

پکیج خرید بک لینک دائمی مکمل – 29 بک لینک از سایتهای اتوریتی بالا و معروف دنیا

این احتمال وجود دارد که شما نخواهید خود تبدیل به یک متخصص سئو شوید و بخواهید یک متخصص سئو در کنار خود داشته باشید که در این رابطه شرکت سئوکار می تواند به عنوان یک شرکت متخصص در این حوزه به شما کمک نماید. در صورت کسب نمره 100% از این آزمون، گواهینامه سئو برایتان ارسال می شود. امیدواریم از راهنمای جامع سئوی ما نیز مانند خود ما لذت برده باشید. اکنون زمان آن رسیده است که با شرکت در آزمون و دریافت گواهی سئو ما، آنچه را که آموخته اید، به مرحله امتحان بگذارید. در این فصل به بررسی پرتکرار ترین سوالات در زمینه سئو پرداخته ایم و در عین حال از طریق پاسخ ها مروری بر فصول قبلی هم داریم.

سئو تکنیکال(Technical SEO)

301 Redirectمعمول‌ترین نوع ریدایرکت، ریدایرکت 301 است که برای انتقال دائمی یک URL به آدرسی جدید بکار می‌رود. ریدایرکت 301 به کاربران و موتور‌های جستجو می‌گوید که URL مد نظر برای همیشه به آدرسی دیگر منتقل شده و برای رجوع‌های بعدی باید از URL جدید استفاده کنند. زمانی که موتور‌های جستجو به این نوع ریدایرکت بر‌می‌خورند، رتبه‌های صفحه قدیمی را به صفحه جدید منتقل می‌کنند.

HTTP Status Code 301به کاربران و موتور‌های جستجو می‌گوید که صفحه مورد نظر بطور دائمی به آدرس جدیدی منتقل شده است. ورد‌پرس ابزاری محبوب و رایگان برای افرادی است که می‌خواهند وبسایت یا وبلاگ ایجاد کنند اما هیچ دانش و تجربه کد‌نویسی ندارند. بیش از 36 درصد تمام وبسایت‌های موجود، از ورد‌پرس استفاده می‌کنند.

  سکان هدایت چین باز هم در دستان «شی»

ممکن است موضوعات مختلفی باعث ایجاد محتوای کپی شده یا بی‌کیفیت شوند. برای تشخیص صفحه‌هایی که این مشکل را دارند می‌توانید از ابزار «Webmaster Tools»، راهنمای گوگل درباره محتوای کپی شده یا ابزارهای دیگر مانند «Moz Analysis» و «Screaming Frog SEO Spider» بهره بگیرید. به طور کلی، گوگل بعضی از شکل‌های محتوا را به شکل‌های دیگر ترجیح می‌دهد. اصول فهرست زیر، اصولی هستند که باید آن‌ها را در تمام صفحه‌های وب‌سایت خود رعایت کنید و هنگام طراحی محتوا همواره آن‌ها را در نظر بگیرید. مزیت اصلی دریافت رتبه برای یک کلمه کلیدی خاص در این است که می توانید ترافیک “رایگان” ماهانه را به سایت خود دریافت کنید.

فعالیت هایی مانند بهبود سرعت سایت، سئو محتوا، عدم درج محتوای کپی، عدم ساخت دستی بک لینک و … جزو فعالیت های کلاه سفید قرار می دهند. توجه داشته باشید که انکرتکست لینک های داخلی بهتر است عینا عبارت عنوان صفحه مقصد باشد تا گوگل و مخاطب به اشتباه نیفتند و از کلماتی مانند اینجا را کلیک کنید، به این صفحه مراجعه کنید و … استفاده نکنید. سرویس گوگل ادز یکی از منابع اصلی درآمدی گوگل است که وبسایت های مختلف در کلمات کلیدی با پرداخت مبلغی پول به ازای هر کلیک، در رتبه 1 قرار می گیرند. البته در کنار نتایج شامل تبلیغات گوگل، عبارت Ad گذاشته می شود تا مخاطب با اختیار خود روی آن کلیک کند.