اخبارهفتگی ارزدیجیتال از روند قانون ارز دیجیتال در ایران تا رشد 100 درصدی یک کوین ارزپایا | persianforexacademy

در حال حاضر بهترین منابع اخبار فوری ارز دیجیتال ، کانال اخبار فوری ارز دیجیتال است. با استفاده از این قسمت‌ها علاوه بر این که هم‌زمان دانش خودتان را افزایش می‌دهید، می‌توانید اخبار را هم دنبال کنید. محیط ساده و کاربردی نوبیتکس، معامله ارزدیجیتال را برای شما لذت بخش خواهد کرد. کریپتوکارنسی یا رمزارز به دسته‌ای از پول‌های دیجیتال یا مجازی گفته می‌شود.

http://changanblog.ir

شما با مشاهده دوره اسمارت مانی می‌توانید به درآمد دلاری بالا با ریسک بسیار پایین برسید. کاربرد تحلیل فاندمنتال در بازار ارزهای دیجیتال بیشتر به تحقیقات میدانی در مورد آن ارز و بررسی محبوبیت آن ارز در میان افراد مشهور، سلبریتی‌ها و عموم مرم نمایان می‌شود. هرچه یک ارز دیجیتال توسط شرکت‌های بزرگ‌تری قابل قبول باشد، ارزش بیشتری خواهد داشت. همچنین یکی دیگر از عوامل موثر بر افزایش قیمت یک ارز دیجیتال می‌تواند سرمایه‌گذاری افراد مشهور در آن ارز باشد.

Cointelegraph در مجله خبری پرشین فارکس‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها نیز فعال است و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. شاید بتوانید اخبار را از هرجایی دنبال کنید اما اخبار Cointelegraph تخصصی و با بررسی شاخص‌های پیشرفته است که حتی افراد حرفه‌ای هم از آن استفاده می‌کنند. سایت Cointelegraph در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد و یکی از بهترین منابع برای بررسی اخبار مختلف ارزهای دیجیتال است. روزانه تعداد زیادی مقاله و خبر در این سایت منتشر می‌شود که عمدتاً شامل بررسی‌های بی‌طرفانه است.به همین دلیل می‌توانید به این سایت به‌عنوان یک منبع خوب اتکا کنید. قیمت ارزهای معروف در این سایت به‌صورت آنی به‌روز می‌شود اما شاید به‌اندازه CoinMarketCap برای بررسی قیمت مناسب نباشد. آدرس کیف­پول‌ها که همان نقش شماره کارت یا شماره حساب را در حساب‌های بانکی دارند، شامل اطلاعات هویتی شما نمی‌شوند.

  چشم انداز قیمت طلا متکی بر تورم ایالات متحده است، راهنمایی های فدرال رزرو، نزدک 100 منتشر شد

رهبران صنعت به دستور اجرایی بایدن در مورد ارزهای دیجیتال واکنش نشان دادند!

از طرفی پرایس اکشن به سرمایه‌گذاران دیدی بهتری نسبت به روند بازار و قیمت‌های رمزارزهای مختلف خواهد داد. از مشهورترین روش‌های پرایس اکشن که این روزها تریدرها از آن استفاده می‌کنند، می‌توان به RTM، Smart Money و عرضه و تقاضا اشاره کرد. در ادامه شما را با انواع روش های پرایس اکشن آشنا خواهیم کرد تا بهتر از آن‌ها در معاملات خود استفاده کنید و سود تقریبی خود را افزایش دهید. اگر قصد آشنایی با پرایس اکشن دارید، مقاله پرایس اکشن چیست را مطالعه کنید.

بزرگ‌ترین سقوط هفتگی بیت کوین در ۱ سال اخیر رقم خورد

اطلاع از آخرین اخبار و تغییرات، یکی از الزامات فعالیت در هر بازار مالی است. ارزهای دیجیتال نیز از این موضوع مستثنی نیستند و بهتر است چند منبع خبری مطمئن داشته باشید. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین سایت های خبرگزاری ارزدیجیتال را به شما معرفی کنید تا با مطالعه اخبار آن‌ها به‌صورت آنی خودتان را به‌روز نگه دارید. تا انتها این مطالب را دنبال کنید تا بیشتر درباره منابع معتبر در بازار ارزهای دیجیتال بدانید.

  • بعد از اتمام این مرحله بر اطلاعات تراکنش شما ظاهر می‌شود که در صورت موافق بودن با آن بر روی گزینه Confirm کلیک نمایید.
  • این قائده در صرافی‌های ارز دیجیتال نیز وجود دارد و کاربران را قادر می‌سازد تا بتوانند به راحتی روی ارزی که به آن علاقه دارند با روش‌های متنوع سرمایه گذاری کنند و در نهایت دارایی خود را بفروشند.
  • این افراد به طور غیرمستقیم در تایید تراکنشات مشارکت دارند که در ازای این مشارکت از صرافی پاداش دریافت می‌کنند.
  • این نوع از تریدر‌ها با استراتژیهای روزانه خاص خود مانند جرم گیری، معاملات محدوده، معاملات با فرکانس بالا و… سعی در بهره بری از بازار ارز‌های دیجیتال دارند.
  رهبر کره جنوبی در سایه افزایش سیاست همگرایی، با بایدن دیدار و در کنگره سخنرانی می کند