افزایش دوباره پوند انگلیس علیرغم تنش های بودجه بهار انگلیس

تجزیه و تحلیل، قیمت ها و نمودار پوند بریتانیا (GBPUSD).

  • پوند در برابر دلار به طور کلی ضعیف تر است.
  • بودجه بهاره چهارشنبه رویداد بزرگ این هفته در بریتانیا است
  • مقدار زیادی گوشت در آن وجود دارد دلار آمریکا هر چند طرف نیز، بنابراین ممکن است یک هفته بی ثبات باشد.

یاد بگیرید چگونه تجارت کنید GBP/USD با راهنمای رایگان ما

توصیه شده توسط دیوید کوتل

نحوه معامله GBP/USD

پوند انگلیس هفته شلوغی را با افزایش در برابر دلار آمریکا آغاز کرد که همچنان تحت فشار اخبار هفته گذشته درباره انقباض شدیدتر از حد انتظار در بخش تولید قرار دارد.

بسیاری از اخبار برنامه‌ریزی‌شده بزرگ برای پوند/دلار آمریکا در روزهای آینده از سوی «دلار آمریکا» منتشر خواهد شد، اما کشور اصلی استرلینگ احتمالاً شاهد برخی علاقه‌مندی‌های ناشی از بودجه بهار چهارشنبه از سوی جرمی هانت، وزیر خزانه‌داری خواهد بود.

پس از نزدیک به چهارده سال قدرت، حزب محافظه کار حاکم در نظرسنجی ها عقب افتاد. با این حال، اگر به رای دهندگان هر گونه سود مالی بدون بودجه پیشنهاد شود، بازارها به احتمال زیاد خشم خود را از استرلینگ بیرون می آورند، مانند آنچه که دولت کوتاه مدت نخست وزیر سابق لیز تراس را در سال 2022 شکست.

پس از یک رکود کم عمق در پایان سال گذشته، اقتصاد بریتانیا احتمالاً به رشد بازگشته است، اما نه رشد چشمگیر. و درخواست‌ها برای هزینه‌های بیشتر برای خدمات عمومی غیرمجاز در حال افزایش است در حالی که بدهی کلی قبلاً رشد کرده است و به نزدیک به 100٪ تولید ناخالص داخلی رسیده است. بالاترین بار مالیاتی را که تا به حال در زمان صلح تحمیل شده است بیاندازید و تعداد کمی از آقای هانت به عمل متعادل کننده وحشتناک او حسادت می کنند.

  شرکت‌های نفت خام بر اساس اهداف اوپک پلاس و داده‌های API. آیا WTI محدوده را می شکند؟

با این حال، با توجه به اینکه هر دو حزب پیشرو تعهد خود را به انضباط مالی نشان می‌دهند (انگار یک انتخاب دارند)، یک بیانیه بودجه خطرناک ممکن است استرلینگ را بی‌تأثیر بگذارد.

بقیه اقدامات هفته از آن سوی اقیانوس اطلس انجام خواهد شد. داده های سنگین وزن ایالات متحده، از جمله حقوق و دستمزد غیرکشاورزی و جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در کنگره عموما و کمیته خدمات مالی برای شهادت برنامه ریزی شده در دسترس است.

به یاد بیاورید که داده های حقوق و دستمزد دلار را در ماه گذشته با افزایش غیرمنتظره ای در ایجاد شغل افزایش داد. بازارها برای اجرای مجدد در روز جمعه آماده باش خواهند بود.

GBP/USD تجزیه و تحلیل فنی

توصیه شده توسط دیوید کوتل

ویژگی های معامله گران موفق

نمودار روزانه GBP/USD با استفاده از TradingView گردآوری شده است

پوند از اوایل فوریه به یک محدوده باریک محدود شده است، زیرا در این بازار، مانند سایر بازارها، نوسانات به شدت کاهش یافته است. بازارها از پیش‌بینی کاهش زودهنگام نرخ بهره از سوی فدرال رزرو در سال جاری به سمت پیشبرد این شرط‌ها، شاید تا نیمه دوم، حرکت کرده‌اند.

در حال حاضر، GBP/USD بین مقاومت 1.27110 و حمایت 1.25134 به دام افتاده است. این سطح اخیر درست جلوتر از حمایت اصلاحی بسیار قوی در 1.24901 می آید.

در این بازار احتیاط وجود دارد، با این حال، به هر حال، بالاترین رقم 4 ماهه دسامبر یعنی 1.28247 دقیقاً دور نیست، اما گاوها تمایلی به امتحان مجدد آن نشان نمی دهند. در حال حاضر به نظر می رسد فروشندگان در هر شکست پایدار بالای نقطه مقاومت روانی 1.27 ظاهر می شوند، تا جایی که بازار نسبت به تکرار این اتفاق در این هفته محتاط است.

  بازارها دلار استرالیا را جلوتر از CPI و فدرال رزرو آمریکا بازگرداندند

–توسط دیوید کوتل برای DailyFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/british-pound-gains-again-despite-uk-spring-budget-jitters-20240304.html