اوئدا محتاط ین را آشکار می کند

تحلیل USD/JPY

  • مقامات کلیدی ژاپن رویکرد محتاطانه را تکرار کردند.
  • گزارش تورم ژاپن نقطه کانونی این جفت ارز در هفته آینده خواهد بود.
  • وقفه 50 روزه MA می تواند جرقه کاهش USD/JPY شود.

مهارت های معاملاتی خود را بالا ببرید و مزیت رقابتی به دست آورید. دستت را بگیر ین ژاپن چشم انداز Q4 امروز برای بینش انحصاری در مورد کاتالیزورهای کلیدی بازار که باید در رادار هر معامله گر باشد.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی ین ژاپن

به دلیل اظهارات اخیر اوئدا، رئیس بانک ژاپن (BOJ) و آکازاوا، وزیر دارایی ژاپن، ین ژاپن همچنان در برابر نزول بیشتر آسیب پذیر است. برخی از اظهارات آنها در زیر نشان داده شده است:

اوئدا:

اگر بتوانیم انتظار داشته باشیم که تورم به طور پایدار و پایدار به قیمت هدفمان برسد، پایان دادن به YCC و نرخ منفی را در نظر خواهیم گرفت.

اظهار نظر قوی در مورد اینکه چگونه می توانیم سیاست را تغییر دهیم، می تواند عواقب ناخواسته ای در بازار داشته باشد.

اکنون نمی‌توانیم بگوییم که BoJ چه زمانی سیاست فوق‌العاده آسان را تغییر خواهد داد.»

آکازاوا:

ما برای تصمیم گیری در مورد زمان مداخله، سطح فارکس خاصی در ذهن نداریم.

هر گونه مداخله FX با هدف جلوگیری از نوسانات بیش از حد خواهد بود. ما فقط به این دلیل که ین در حال ضعیف شدن است، مداخله نخواهیم کرد.»

پیام‌های فوق ذهنیت دقیق ژاپن را با بخش‌های متحرک بسیار در سطح جهان از جمله چشم‌انداز فدرال رزرو، تنش‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه و رشد اقتصادی چین نشان می‌دهد. BoJ باید این متغیرهای چندگانه را که بسیاری از آنها نامطمئن هستند، قبل از اینکه به دنبال تطبیق سیاست پولی خود باشند، بگنجاند.

  تنظیمات اقدام قیمت برای مدت نزدیک

هفته آینده برخی از داده های اقتصادی کلیدی را در خود جای داده است (به تقویم زیر مراجعه کنید) و با توجه به اینکه سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده احتمالاً چرخشی منفی خواهند داشت، ممکن است دلار آمریکا تحت فشار قرار گیرد. از منظر USD/JPY، تورم ژاپن به دلیل اهمیت آن در تعیین سیاست BoJ در آینده، کلیدی خواهد بود. BoJ مکرراً این واقعیت را تقویت کرده است که آنها باید قبل از تغییر سیاست، تورم را به طور مداوم بالاتر از نرخ هدف 2 درصد ببینند، و با پیش‌بینی‌های برنامه‌ریزی شده برای افزایش بیشتر، این ممکن است باعث تسهیل اقدامات سیاستی بانک مرکزی شود.

تقویم اقتصادی (GMT +02:00)

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

آیا می خواهید با مرتبط ترین اطلاعات معاملاتی به روز بمانید؟ برای خبرنامه دو هفته‌ای ما ثبت‌نام کنید و از آخرین رویدادهای متحرک بازار مطلع شوید!

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه USD/JPY

image2.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

USD/JPY نشان می‌دهد که از میانگین متحرک 50 روزه (زرد) و زیر سطح روان‌شناختی حمایت می‌کند. 150.00 رسیدگی. خرس‌ها به دنبال بسته شدن تأییدیه زیر میانگین متحرک هستند که می‌تواند نزولی بیشتری ایجاد کند. واگرایی نزولی/منفی نشان‌داده‌شده از طریق شاخص قدرت نسبی (RSI) ممکن است مکمل این چشم‌انداز باشد، اما با توجه به اینکه بنیادهای ژاپنی کمتر از ین حمایت می‌کنند، ممکن است به داده‌های ضعیف ایالات متحده برای تسریع این حرکت نیاز باشد.

  OPEC Monthly Report Points to Tighter Oil Market, Cuts Continue

سطوح مقاومت کلیدی:

سطوح پشتیبانی کلیدی:

  • کارشناسی ارشد 50 روزه
  • 148.16
  • 147.37
  • 145.91
  • 145.00

احساس مشتری IG: نزولی

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر خالص هستند کوتاه در USD/JPY، با 79% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های فروش دارند (تا لحظه نگارش این مقاله).

کنجکاو هستید که بدانید موقعیت یابی در بازار چگونه می تواند بر قیمت دارایی تأثیر بگذارد؟ راهنمای احساسات ما بینش ها را در اختیار دارد – اکنون آن را دانلود کنید!

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

احساسات بازار

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-jpy-weekly-forecast-cautious-ueda-leaves-yen-exposed-wv-20231118.html