ایده برتر معاملاتی سه ماهه دوم 2024: طولانی مدت USD/CHF

ایده برتر معاملاتی سه ماهه دوم 2024: طولانی مدت USD/CHF

بانک‌های مرکزی نظر خود را برای سه ماهه اول گفته‌اند و احتمالاً دو شگفتی وجود دارد، هر دو از سوی بانک‌های مرکزی که در گذشته اخیر نرخ‌های بهره منفی را اعمال کرده‌اند. بانک ژاپن تصمیم گرفت از نرخ های منفی خارج شود و بانک ملی سوئیس (SNB) در یک تصمیم غافلگیرکننده، به کاهش نرخ بهره معیار خود رای داد – اولین بانک مرکزی بزرگی که این کار را انجام می دهد.

پیش‌بینی‌های تورم پایین‌تر برای سوئیس و رشد ناچیز، پایه‌ای را برای تسهیل بیشتر از SNB پیش‌بینی‌ناپذیر پیش از کناره‌گیری رئیس‌جمهور توماس جردن در سپتامبر ایجاد می‌کند. در مقابل، فدرال رزرو به اطمینان بیشتری نیاز دارد که تورم داغتر از حد انتظار اخیر به سمت هدف 2 درصدی بر اساس یک مبنای ثابت پیش می رود در حالی که رشد و بازار کار انعطاف پذیر هستند – حمایت از دلار.

3 معامله برتر DailyFX برای سه ماهه دوم را در زیر کشف کنید:

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

مبانی متضاد فرصتی را برای USD/CHF در سه ماهه دوم ارائه می کند

اکنون که SNB ماشه را فشار داده و نرخ‌ها را کاهش داده است، این به سایر بانک‌های مرکزی اجازه می‌دهد تا همین کار را انجام دهند. با این حال، فرانک سوئیس به عنوان اولین محرک، خود را در برابر کاهش ارزش پول به دلیل بدتر شدن اختلاف نرخ بهره باز کرد. برای کشورهای دیگر که هنوز تورم سرسخت را تجربه می‌کنند، این می‌توانست نگران‌کننده باشد، اما با توجه به افزایش نامطلوب فرانک و CPI بسیار پایین سوئیس (1.2٪ در فوریه) – تصمیم برای کاهش در واقع برای کشور عضو اتحادیه اروپا منطقی است.

  بهترین سایت اخبار ارز دیجیتال معرفی 8 سایت برتر ایرانی و خارجی میهن سیگنال | persianforexacademy

نمودار 1: تولید ناخالص داخلی سوئیس و روند تورم پایین تر

image1.png

منبع: Refinitiv Datastream، بانک فدرال رزرو

فرانک قوی صادرات سوئیس را در مقایسه با کالاهای کشورهایی با نرخ ارز ضعیف‌تر رقابتی‌تر می‌کند. علاوه بر این، با تورم بسیار پایین، سوئیس می‌تواند تورم وارداتی را که ممکن است در نتیجه کاهش نرخ به وجود بیاید جذب کند – اما با توجه به کاهش 25 واحد پایه در حال حاضر، بعید به نظر می‌رسد که این تورم قابل توجه باشد.

سیاست بانک مرکزی می تواند تنظیمات صعودی USD/CHF را در سه ماهه دوم گسترش دهد

انتظارات بازار یک شانس قوی (78 درصدی) برای کاهش 25 واحدی دیگر نرخ از سوی SNB در ماه ژوئن را پیش بینی می کند و اگر احتمال کاهش دوم افزایش یابد، شاید بر اساس تورم کمتر یا تولید ناخالص داخلی ضعیف تر، فرانک ممکن است با کاهش قیمت در بازارها بیشتر شود. چنین نتیجه ای

کاهش نرخ ضمنی و احتمالات

image2.png

منبع: Refinitiv

علاوه بر این، فدرال رزرو فقط پیش بینی خود را از کاهش سه نرخی در سال 2024 حفظ کرد. نمودار نقطه ای فدرال رزرو، ارزش متوسط ​​19 برآورد را در نظر می گیرد، به این معنی که نقطه دهم نشان دهنده میانه است. نمودار زیر نشان می دهد که اگر یک نقطه دیگر بین 4.75% و 5% قرار می گرفت، نتیجه احتمال حذف فدرال رزرو در سال جاری را تأیید می کرد – که احتمالاً در لحظات پس از جلسه شاهد افزایش دلار بود. این نزدیکی نشان می‌دهد که اعضای فدرال رزرو در مورد تسهیل شرایط مالی با توجه به داده‌های قوی ایالات متحده، ملاحظات دائمی دارند. در صورت تداوم داده های قوی، بازارها ممکن است به حمایت از دلار در سه ماهه دوم ادامه دهند.

  موارد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در ژجیانگ چین یک میلیون نفر شد

نمودار 2: طرح نقطه فدرال رزرو مارس 2024

image3.png

منبع: Refinitiv Datastream، بانک فدرال رزرو

با دانلود کامل آنچه را که تحلیلگران ما برای دلار در سه ماهه دوم پیش بینی می کنند، بیابید دلار آمریکا پیش بینی Q2 در زیر:

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

تجارت: طولانی USD/CHF پس از بهبود نقطه ورودی

USD/CHF بیشتر سال 2023 را با روندی نسبتاً متلاطم گذراند، اما در آغاز سال جدید، اقبال معکوس شد. این جفت ارز بالاتر معامله شد و در نهایت در پشت کاهش غافلگیرکننده SNB، بالاتر از مقاومت خط روند شکست. راهنمای این معامله نشان می دهد که به دلیل صعود شدید در پایان سه ماهه اول به دنبال ورود به روند صعودی در حال توسعه در سطح بهتری باشید. نشانه دیگری برای انتظار برای سطح ورودی بهتر از طریق رد قیمت های بالاتر در اصلاح فیبوناچی 38.2 درصدی کاهش سال 2023 ظاهر می شود. حرکت به سمت پایین تا 0.8829 نشان دهنده یک آزمایش مجدد از حمایت خط روند (مقاومت قبلی) است، پس از آن، ادامه روند صعودی ممکن است معاملات احتمالی بالاتری را ایجاد کند.

سطحی که باید در نظر گرفته شود شامل 0.9085 است که به عنوان یک سیم برای ادامه روند صعودی قیمت عمل می کند. پس از آن، اهداف صعودی از 0.9245 و 0.9473 تشکیل شده است. آزمایش مجدد پایین ترین سطح اواخر سال 2023، تنظیم صعودی را باطل می کند.

نمودار هفتگی USD/CHF

image4.png

منبع: Tradingview، تهیه شده توسط ریچارد اسنو



منبع: https://www.dailyfx.com/news/top-trading-idea-q2-2024-long-usd-chf-20240401.html