بازارهای در لبه قبل از داده های PCE ایالات متحده؛ چشم انداز – طلا، EUR/USD، USD/JPY، GBP/USD

بیشترین خوانده شده: تجزیه و تحلیل فنی پوند بریتانیا و تنظیمات تجارت: GBP/USD، EUR/GBP، GBP/JPY

دلار آمریکا امروز افزایش یافت، اما در میان کاهش بازدهی خزانه داری ایالات متحده، قدرت خود را نشان داد. احساس احتیاط در بازارها نفوذ کرد زیرا معامله گران مشتاقانه منتظر انتشار قریب الوقوع کاهش دهنده تورم هسته ای PCE، شاخص تورم ترجیحی فدرال رزرو بودند. این گزارش اقتصادی می تواند چشم انداز سیاست پولی بانک مرکزی را به شدت تحت تاثیر قرار دهد، بنابراین می تواند نوسانات را در روزهای آینده ایجاد کند.

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که شاخص CPI اصلی ژانویه 0.4 درصد افزایش یافته است که منجر به کاهش اندکی در چاپ سالانه از 2.9 درصد به 2.8 درصد شده است. در هر صورت، مقادیر قابل توجهی بالاتر از حد انتظار CPI و PPI برای همان دوره بر یک نکته کلیدی تاکید می کند: سرمایه گذاران ممکن است ریسک های تورم را دست کم بگیرند و آنها را در برابر یک شگفتی صعودی در داده های فردا آسیب پذیر کند.

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

یک گزارش داغ PCE که حاکی از پیشرفت حداقلی در کاهش تورم است، ممکن است وال استریت را وادار کند که شرط بندی های کاهش نرخ پیش بینی شده برای سال 2024 را کاهش دهد، در حالی که احتمال اینکه FOMC چرخه کاهش خود را تا نیمه دوم سال به تاخیر بیندازد، افزایش دهد. قیمت‌گذاری مجدد انتظارات نرخ بهره باید فشار صعودی بر بازدهی خزانه‌داری آمریکا وارد کند و دلار آمریکا را تقویت کند اما بر قیمت طلا تأثیر بگذارد.

جدول زیر احتمالات ملاقات FOMC را تا 28 فوریه نشان می دهد.

image2.png

منبع: CME Group

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید: تنظیمات اقدام قیمت یورو – EUR/USD، EUR/GBP و EUR/JPY

  نخست وزیران ژاپن و استرالیا دیدار می کنند

با گذار از تحلیل بنیادی، بقیه این مقاله بر ارزیابی چشم انداز فنی برای قیمت های EUR/USD، USD/JPY، GBP/USD و طلا تمرکز خواهد کرد. در اینجا، رفتار اخیر قیمت را بررسی می‌کنیم و سطوح ضروری را که از لحاظ تاریخی فشار خرید یا فروش شدیدی وجود داشته و می‌تواند برای مدیریت ریسک هنگام ایجاد موقعیت‌ها مورد استفاده قرار گیرد، تشریح می‌کنیم.

می خواهم بدانم کجاست یورو طی ماه های آینده در پیش است؟ تمام اطلاعات بینش موجود در پیش بینی سه ماهه ما را کاوش کنید. امروز راهنمای رایگان خود را بخواهید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی EUR/USD – تجزیه و تحلیل فنی

EUR/USD در روز چهارشنبه نزولی جزئی را تجربه کرد، اما توانست حمایتی بالاتر از منطقه 1.0835 پیدا کند، جایی که حمایت خط روند با میانگین متحرک 200 روزه همگرا می شود. گاوها باید به شدت از این منطقه محوری دفاع کنند. هر گونه شکست در انجام این کار می تواند باعث بازگشت نزولی به سمت 1.0725 شود. اگر ضعف ادامه یابد، توجه بازار احتمالا به سمت دسته 1.0700 معطوف خواهد شد.

در مقابل، اگر خریداران مجدداً کنترل خود را به دست آورند و قیمت ها را در جلسات آتی بالاتر ببرند، مقاومت نزدیک به 1.0890 پیش بینی می شود که با میانگین متحرک ساده 50 روزه همسو می شود. یک پیشروی پایدار فراتر از این آستانه می تواند انگیزه صعودی را تقویت کند و راه را برای صعود به سمت 1.0950 هموار کند.

نمودار اقدام قیمت یورو/دلار آمریکا

تصویری از صفحه نمایش رایانه توضیحات به طور خودکار تولید شد

نمودار EUR/USD با استفاده از TradingView ایجاد شد

  چین ماهواره سنجش از راه دور Yunhai-3 را با موفقیت به مدار فرستاد

کنجکاو در مورد آنچه در پیش است برای ین ژاپن? پاسخ های جامع را در پیش بینی معاملات سه ماهه ما بیابید. اکنون نسخه رایگان خود را درخواست کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی USD/JPY – تحلیل فنی

USD/JPY در روز چهارشنبه، با افزایش مقاومت سربار در 150.85، رشد ملایمی داشت. معامله گران باید این سقف فنی را در طول هفته به دقت زیر نظر داشته باشند، زیرا یک شکست صعودی می تواند فشار خرید را تحریک کند و به طور بالقوه منجر به آزمایش مجدد علامت 152.00 شود.

برعکس، اگر فروشندگان به طور غیرمنتظره ای کنترل را در دست بگیرند و جفت را پایین بیاورند، سطح حمایت در 149.70 و 148.90 شناسایی می شود. کاهش مداوم زیر این آستانه های کلیدی ممکن است باعث عقب نشینی به سمت میانگین متحرک ساده 100 روزه شود که کمی بالاتر از 147.50 قرار دارد.

نمودار فنی USD/JPY

تصویری از صفحه نمایش رایانه توضیحات به طور خودکار تولید شد

نمودار USD/JPY با استفاده از TradingView ایجاد شد

علاقه مند به یادگیری نحوه موقعیت یابی خرده فروشی می تواند سرنخ هایی در مورد آن ارائه دهد پوند/سوگیری جهتی USD؟ راهنمای احساسات ما حاوی بینش های ارزشمندی در مورد روانشناسی بازار به عنوان یک شاخص روند است. اکنون یک نسخه رایگان درخواست کنید!

پیش بینی GBP/USD – تحلیل فنی

GBP/USD در روز چهارشنبه دچار شکست شد و به زیر میانگین متحرک ساده 50 روزه خود رسید. اگر نوسان نزولی در روزهای آینده ادامه پیدا کند، به زودی شاهد حرکت قیمت ها به سمت دسته 1.2600 خواهیم بود. ضررهای بیشتر می تواند توجه را به سمت میانگین متحرک ساده 200 روزه نزدیک به 1.2570 جلب کند.

  شاخص دلار آمریکا (DXY) به‌عنوان فعالیت تجاری در شرکت تحت کنترل ایالات‌متحده بی‌معنا است

از طرف دیگر، اگر گاوهای نر بازگشتی داشته باشند و کابل را به سمت بالا ببرند، SMA 50 روزه اولین مانع در مسیر بهبود خواهد بود. در بالای این سقف فنی، همه نگاه ها به مقاومت خط روند واقع در مجاورت 1.2720 و به دنبال آن 1.2830 خواهد بود.

GBP/USD نمودار اقدام قیمت

تصویری از یک نمودار شرح به طور خودکار تولید می شود

نمودار GBP/USD با استفاده از TradingView ایجاد شد

آیا نمی دانید که چگونه موقعیت خرده فروشی می تواند قیمت طلا را در کوتاه مدت تغییر دهد؟ راهنمای احساسات ما پاسخ‌هایی را که به دنبال آن هستید ارائه می‌دهد – این راهنما را از دست ندهید، همین حالا راهنمای را دریافت کنید!




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -1٪ 2% 0%
هفتگی -5٪ 1% -3٪

تحلیل فنی قیمت طلا

طلا روز چهارشنبه افزایش یافت اما با مقاومتی در حدود 2035 دلار مواجه شد، یک مانع فنی کلیدی که در آن خط روند نزولی با میانگین متحرک ساده 50 روزه همگرا می شود. فروشندگان باید محکم از این سقف محافظت کنند تا حرکت صعودی را خنثی کنند. هر گونه لغزش می تواند باعث افزایش صعودی به سمت 2065 دلار شود.

از طرف دیگر، اگر احساسات به نفع فروشندگان برگردد و XAU/USD به سمت نزول حرکت کند، اولین طبقه کلیدی برای تماشا در 2005 دلار ظاهر می شود، نزدیک به میانگین متحرک ساده 100 روزه. اگر فشار فروش ادامه یابد، معامله گران ممکن است به 1990 دلار و به دنبال آن 1995 دلار به عنوان سطوح حمایت بالقوه توجه کنند.

نمودار فنی قیمت طلا (XAU/USD).

تصویری از یک کامپیوتر توضیحات به طور خودکار تولید شد

نمودار قیمت طلا با استفاده از TradingView ایجاد شد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/markets-on-edge-before-us-pce-data-outlook-gold-eur-usd-usd-jpy-gbp-usd-20240228.html