با شعله ور شدن تنش های ژئوپلیتیکی، قیمت نفت برنت به 90 دلار رسید

اخبار و تحلیل نفت (برنت، WTI).

  • اوپک به توافق عرضه سه ماهه دوم پایبند است زیرا ذخیره سازی کوشینگ ایالات متحده کاهش می یابد – پیشنهاد نفت
  • برنت و WTI مقاومت لحظه ای پیدا می کنند اما وضعیت صعودی دست نخورده باقی می ماند
  • دریابید که تحلیلگران ما برای این موضوع چه تصوری دارند روغن بازار در سه ماهه دوم با خواندن پیش‌بینی کامل نفت در سه ماهه دوم:

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

اوپک سیاست عرضه سه ماهه دوم و کاهش ذخیره سازی آمریکا را حفظ می کند

اوپک این هفته با این سازمان ملاقات کرد که انتظار می رود تا حد زیادی به توافق قبلی برای عرضه نفت در سه ماهه دوم پایبند باشد. رویترز از مقامات متعددی که می خواستند نامشان فاش نشود، پیش از این دیدار که روز چهارشنبه به صورت آنلاین برگزار شد، استناد کرد.

علاوه بر این، سهام ایالات متحده در هفته منتهی به 29 مارس کاهش یافت تا به افزایش قیمت نفت کمک کند.

image1.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

با این حال، بسیاری از عناوین این هفته حول محور آخرین حملات اسرائیل بود که باعث کشته شدن چندین امدادگر و خشم مجدد رهبران جهانی شد. امارات نسبت به «صلح سرد» در صورت ادامه وضعیت فعلی هشدار داد.

پرزیدنت بایدن خواستار اجازه دادن کمک های فوری به شهروندان غزه شد و قویاً از رئیس جمهور نتانیاهو خواست از شهروندان محافظت کند. آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، نسبتاً مستقیماً در این مورد صحبت کرد و گفت: «اگر تغییراتی را که باید ببینیم، مشاهده نکنیم، تغییراتی در سیاست ما ایجاد خواهد شد.» به نظر می رسد که قوی ترین متحد اسرائیل به طور فزاینده ای آن را پیدا می کند. حمایت از چرخش اخیر و عدم امداد رسانی برای شهروندان عادی دشوار است.

  شرکت‌های چینی برنده سفارش ۱۷ کشتی برای حمل خودرو و کامیون شدند

پس از اینکه اسرائیل سفارت ایران در دمشق را هدف قرار داد، بازار نفت در واکنش به افزایش تنش‌ها و تهدیدهای واکنش ایران افزایش یافت. علاوه بر این، پس از آنکه اوپک هیچ تغییری در پیش‌بینی خود ایجاد نکرد و اقتصادهای بزرگ شاهد برخی اعداد دلگرم‌کننده PMI بودند، چشم‌انداز تقاضای نفت قوی به نظر می‌رسد.

نفت خام برنت به 90 دلار می رسد اما تلاش می کند تا جلوتر از NFP جلو برود

پس از یافتن حمایت کمی بیش از یک هفته پیش در 85 دلار، بهبود بلندمدت صعودی به چرخه دیگری تغییر کرد. دیروز، قیمت برنت به خوبی بیش از 90 دلار در هر بشکه افزایش یافت و حمایت لحظه ای در اصلاح فیبوناچی 38.2 درصدی افزایش عمده 2020-2022 پیدا کرد.

پس از چنین پیشرفت شدیدی، تعدیل شدن قیمت نفت و حتی عقب نشینی در کوتاه مدت در حال حاضر که نفت وارد محدوده بیش از حد خرید در RSI شده است، تعجب آور نخواهد بود. حمایت فوری در حمایت خط روند (مقاومت سابق) و 89 دلار پس از آن قرار دارد. نگه داشتن بالای 89 دلار چشم انداز صعودی را حفظ می کند.

نمودار روزانه نفت برنت

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

WTI 86 دلار را فتح کرد، در حالی که حرکت صعودی پیش از NFP کاهش می یابد

قیمت WTI دیروز به بالای 86 دلار رسید و در لحظات قبل از گزارش NFP نسبتاً بالا باقی می ماند. 85.90 دلار / 86 دلار فوری ترین سطح علاقه با چشم انداز عقب نشینی به سمت خط روند صعودی (پشتیبانی کانال سابق) است که در چنین سطوح بیش خریدی واقعیت دارد.

  بیت کوین ثابت به عنوان کوین بیس (کوین) به عنوان برنده از بایننس ساگا ظاهر شد

نمودار روزانه WTI (CL1! معاملات آتی مستمر).

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

به دنبال ایده های معاملاتی عملی هستید؟ راهنمای فرصت های معاملاتی برتر ما را با نکات روشنگرانه برای سه ماهه دوم دانلود کنید!

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/brent-crude-prices-hit-90-as-geopolitical-tensions-flare-up-20240405.html